Thomas Kolstad Antoniazzi

Autorisasjon (2017)

Thomas Kolstad Antoniazzi er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Thomas Kolstad Antoniazzi

Svært seriøs god lege

Hatt han i 3 år med kompleks historik i epikrisen. Har hjulpet og følgt opp og gjort en god jobb. Er dessverre i permisjon, men vikaren er på samme nivå.. problematisk med parkering. Men bytter ikke legekontor. Svært god service av alle. CB

Helt fantastisk!

Trygg, tar seg god tid, lyttende og forståelsesfull! Jeg har aldri hatt en lege som tar deg så god tid. Han spør meg alltid etter timen om det er noe mer jeg trenger hjelp til. Tror heller jeg aldri har ventet på venterommet mer enn 5min. Verdens beste lege!!!

Omsorgsfull og god lege

Thomas er rolig, forklarer alltid godt hvis det er noe jeg lurer på, og er god på å betrygge en pasient med mild helseangst. Han spør alltid en ekstra gang om det er noe mer jeg trenger før jeg går, og får meg aldri til å føle meg dum for å komme til han, tvert imot alltid godt ivaretatt! Legesenteret som helhet er også svært veldrevet, får alltid rask time og personalet er hyggelige og imøtekommende.

Skuffet

Det er bra at Thomas virker engasjerende, men jeg forventer at det blir lyttet til det jeg sier. Noen ganger blir det så pass hastverk at det blir bortkastet av legetimen. Noen ganger føles det som at Thomas ikke bryr seg hvordan jeg har det, og plagene jeg har i dagliglivet.

For å si det rett ut så er jeg svært misfornøyd med Kalfaret Legesenter. Jeg ønsker å komme meg til en annen legesenter så fort som mulig.

Flink og rask

Liker Thomas veldig godt. Får alltid raskt time, og venter sjeldent spesielt lenge på å komme inn til timen.
For meg funker det godt at han er effektiv. Han tar seg likevel bedre med tid når jeg først har behov for det, og det er noe mer ´sensitivt` jeg har behov for å ta opp.