Charlotte Haslerud

Sentrum legesenter Kvinne, 55 år

Autorisert1991
Ledige plasser 65 av 1600
Vil du bytte til denne fastlegen?

Sentrum legesenter

Henrik Wergelands gate 4 4612 Kristiansand S
Charlotte Haslerud er en av 80 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Charlotte Haslerud

Veldig fornøyd.

Denne legen har ikke de beste anmeldelsene, men dette vil jeg snu litt på.
Jeg byttet til Charlotte i fjor da jeg hadde en elendig fastlege. Charlotte har virkelig gitt jernet for å finne ut av kroppen min. Hun er kjempe hyggelig, og veldig interessert i pasientene sine har jeg fått ekstremt inntrykk av. Har egentlig bare positive ting å si om denne legen.

Det eneste negative er at det er noe venting til tider, det lengste jeg har ventet var nesten en time, men da hadde det vært en pasient hun måtte ta inn før meg, men hun opplyste meg om dette. Var ganske irritert, men hun snudde humøret mitt veldig fort da hun er kjempe hyggelig, tar meg seriøst og er veldig profesjonell.
Hun svarer ordentlig, tar prøver og går grundig gjennom ting. Føler meg veldig godt ivaretatt!

Helsesekretærene derimot, er vell to-tre hyggelige, men ei som er helt forferdelig. Kom inn for å ta en CRP, og da begynte hun helsesekretæren å synse om hva det var som var galt med meg og ikke tok meg særlig seriøst. Det syntes jeg ikke veldig om, spesielt ikke da Charlotte sa noe helt annet, og tok det jeg kom inn for svært alvorlig å fikk en oppfølgningstime en uke etterpå for å være sikker på at alt var på bedringens vei.

Kan ikke annet enn å anbefale denne legen, føler meg i veldig trygge hender.

Hun bruker også kjempe god tid på meg da jeg er der, og for meg gjør det ikke noe om det er litt vente tid, hvis hun tar like godt vare på alle de andre pasientene som det hun gjør med meg. Det er ikke noe rett inn og rett ut for å si det sånn, hun tar seg tid til deg og lytter!

Stresset, glemsk og lite empatisk

Legen virker stresset, er nesten alltid forsinket. Lytter ikke ordentlig til pasienten, men er mer opptatt med å stirre på og skrive på datamaskinen. Hun glemmer relevante opplysninger, som sykehistorie, medikamenter osv. Jeg synes ikke hun var flink til å følge opp behandlingen min, og hun ga dårlig og mangelfull informasjon om min sykdom. Jeg mener legen mangler empati og evnen til å se og forstå pasienten. Har byttet fastlege!

Anbefales!

Jeg er veldig fornøyd med legen. Hun er effektiv når det gjelder å utføre oppgavene, samtidig som hun tar seg god tid til å snakke med og stille spørsmål til pasienten både underveis og etter utført oppgave. Hun virker interessert i deg og tar deg på alvor. Legen har god erfaring, noe som merkes. Både jeg og min familie er pasienter hos Charlotte, og vi er alle svært fornøyd. Kan anbefales.

Slurvete

Jeg er veldig sjeldent hos legen, men jeg ville anbefalt en annen fastlege enn denne. De to gangene jeg var der kom hun for sent på jobb, noe som resulterte i dårlig tid og en stresset, småirritert lege. Hun spurte ingenting rundt resepten som skulle skrives ut. I mitt tilfelle gikk det fint, men det er ikke gitt at det gjør det i andre tilfeller. Du føler deg til bry på din egen konsultasjonstime.

Tar deg ikke på alvor

Veldig vanskelig å kommunisere med, tar ikke problemene dine på alvor, føler at hun neste ler av deg hvis hun ikke mener at det du sliter med er alvorlig nok.