Charlotte Haslerud

Sentrum legesenter, Kristiansand

1991

Sentrum legesenter, Kristiansand Telefonnummer38 07 90 0038 07 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Henrik Wergelands gate 4 4612 Kristiansand S
Charlotte Haslerud er en av 79 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Charlotte Haslerud

Behjelpelig

Fikk god hjelp med mine problemer. Fikk råd jeg ikke likte, men som var riktige på lengre sikt. Kompetent og hjelpsom tross mye jobb

Usympatisk

Var ett sjokk å komme til henne. Følte overhode ingen sympati. Følte meg sett ned på. Og hun snakket om og konkluderte meg ting som var så langt ute og det bekreftet hennes manglende interesse i meg.
Fikk overhode ingen hjelp av å gå der, blir bare fortvilet over holdningen. Alltid sen og oppleves som dømmende og lite empati eller ingen empati. Ville ikke anbefale henne til noen. Hvis ikke det er helt overfladiske ting, hun er sikkert god faglig men mangler sosiale og menneskelige egenskaper. Har byttet fastlege nå, og fått ordnet det jeg skulle.

Veldig dårlig lege

Dårlig lege, jeg tror ho fortjener ikke å være som lege. Hun bryr seg ikke om pasienten, alltid sier negativt og stygt.

En lege med konstant dårlig tid.

Hun har alltid dårlig tid. Du må alltid vente lenge på pauserommet. Ventet i en time på det meste uten en eneste beklagelse. Når du endelig kommer inn får hun deg til å føle deg «i veien»/haster med å få deg ut igjen. Hun leser seg ikke opp på journalen før du kommer inn, svært lite øyekontakt da hun konstatnt sitter på dataen og skriver. Tar deg ikke alvorlig og det du sier går inn det ene øret og ut det andre. Jeg har unngått å bytte lege da jeg ville ha samme lege mens jeg prøvde å finne ut hva var galt, men etter to år uten å finne ut noe ble det bytting av lege på meg. Ringer aldri opp hvis det er noe galt med blodprøvene, må selv ta kontakt. Noe som er dårlig da man må begynne på medisiner. Den ene gangen glemte hun/de å sende inn prøvene mine og tilbudte meg ikke å ta nye. Hun sa de skulle sende de tre uker gamle prøvene mine.

Anbefaler henne ikke til noen.

Usympatiskt

Jeg aldri vært hos legen i 10 år .Det var min første gang hos legen men det var ikke fint opplevelse. Hun var usympatisk,virket hun var forfarten den dagen:( .Hun var ikke flink å lytte .