Charlotte Haslerud

Henrik Wergelands gate 4 4612 Kristiansand S
Charlotte Haslerud er en av 80 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Charlotte Haslerud

Dårlig pasient behandling.

Dårlig informasjon å viser særdeles lite hensyn til pasientens bekymringer. Resepsjonist lover at lege skal ringe opp. Dette gjør han ikke til tross for pasientens bekymringer. Dårlig informasjon og oppfølging.

Kjempefornøyd!!

Hun fungerer akkurat slik jeg ønsker min lege skal. Når man vet hva som må til, er det raskt og effektivt. Sliter med allergi, og trenger ikke full undersøkelse hver gang for å få påfyll av medisiner. Når det er behov for en ordentlig sjekk - så har hun tid til det også. Har funnet ut at jeg må presisere dette, noe som er uproblematisk så lenge man er klar over det.
Det er av og til ventetid, og det henger nok sammen med at pasienter som har behov for lengre tid - ikke ber om det ved bestilling.

Charlotte er virkelig et medmenneske som "ser deg" når du trenger det.
Ser at noen mener hun virker uinteressert og sitter med nesa i PC-skjermen. Dette er etter min erfaring arbeidsmetoden hennes. Hun analyserer deg og diagnostiserer deg "mens hun skriver". Hun leser høyt (så du har mulighet for å korrigere detaljene), gjentar det hun har skrevet.
Oppsummert kommer en konklusjon som til nå har resultert i korrekt og effektiv behandling.
Tidligere leger har jeg opplevd at bare "jatter med" - og ved neste besøk mangler halvparten av opplysningene fra forrige gang.
Hos Charlotte stemmer journalen alltid!
Anbefales på det aller sterkeste!

For stresset

Jeg vil absolutt ikke anbefale denne legen om du ønsker å bli hørt. Hun har så mange pasienter at du føler deg som bruk og kast. Hun ga meg deagnosen uten å høre på hva jeg hadde å si, som igjen førte til feilinformasjon i sjonalene og ekstra arbeid med å rette opp i hennes feil. Ikke fikk jeg tilbudene jeg hadde krav på da hun insisterte på at jeg kun skulle være hos henne ( da hun gjore en like bra jobb som ekspertene ). Hun ble raskt byttet ut mot en hyggelig kar som var litt mer jordnær.

Stresset og uinteressert

Hun fremstår som stressset og uinteressert. Skriver på dataen heller enn å undersøke meg. Tar gjentatte ganger opp tema som ikke er relevante for hvorfor jeg er der. Føler meg til bry, og at hun ikke egentlig har tid til meg.

Veldig fornøyd.

Denne legen har ikke de beste anmeldelsene, men dette vil jeg snu litt på.
Jeg byttet til Charlotte i fjor da jeg hadde en elendig fastlege. Charlotte har virkelig gitt jernet for å finne ut av kroppen min. Hun er kjempe hyggelig, og veldig interessert i pasientene sine har jeg fått ekstremt inntrykk av. Har egentlig bare positive ting å si om denne legen.

Det eneste negative er at det er noe venting til tider, det lengste jeg har ventet var nesten en time, men da hadde det vært en pasient hun måtte ta inn før meg, men hun opplyste meg om dette. Var ganske irritert, men hun snudde humøret mitt veldig fort da hun er kjempe hyggelig, tar meg seriøst og er veldig profesjonell.
Hun svarer ordentlig, tar prøver og går grundig gjennom ting. Føler meg veldig godt ivaretatt!

Helsesekretærene derimot, er vell to-tre hyggelige, men ei som er helt forferdelig. Kom inn for å ta en CRP, og da begynte hun helsesekretæren å synse om hva det var som var galt med meg og ikke tok meg særlig seriøst. Det syntes jeg ikke veldig om, spesielt ikke da Charlotte sa noe helt annet, og tok det jeg kom inn for svært alvorlig å fikk en oppfølgningstime en uke etterpå for å være sikker på at alt var på bedringens vei.

Kan ikke annet enn å anbefale denne legen, føler meg i veldig trygge hender.

Hun bruker også kjempe god tid på meg da jeg er der, og for meg gjør det ikke noe om det er litt vente tid, hvis hun tar like godt vare på alle de andre pasientene som det hun gjør med meg. Det er ikke noe rett inn og rett ut for å si det sånn, hun tar seg tid til deg og lytter!