Charlotte Haslerud

Tlf: 38 07 90 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Charlotte Haslerud er en av 85 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Charlotte Haslerud

Veldig dårlig lege

Dårlig lege, jeg tror ho fortjener ikke å være som lege. Hun bryr seg ikke om pasienten, alltid sier negativt og stygt.

En lege med konstant dårlig tid.

Hun har alltid dårlig tid. Du må alltid vente lenge på pauserommet. Ventet i en time på det meste uten en eneste beklagelse. Når du endelig kommer inn får hun deg til å føle deg «i veien»/haster med å få deg ut igjen. Hun leser seg ikke opp på journalen før du kommer inn, svært lite øyekontakt da hun konstatnt sitter på dataen og skriver. Tar deg ikke alvorlig og det du sier går inn det ene øret og ut det andre. Jeg har unngått å bytte lege da jeg ville ha samme lege mens jeg prøvde å finne ut hva var galt, men etter to år uten å finne ut noe ble det bytting av lege på meg. Ringer aldri opp hvis det er noe galt med blodprøvene, må selv ta kontakt. Noe som er dårlig da man må begynne på medisiner. Den ene gangen glemte hun/de å sende inn prøvene mine og tilbudte meg ikke å ta nye. Hun sa de skulle sende de tre uker gamle prøvene mine.

Anbefaler henne ikke til noen.

Usympatiskt

Jeg aldri vært hos legen i 10 år .Det var min første gang hos legen men det var ikke fint opplevelse. Hun var usympatisk,virket hun var forfarten den dagen:( .Hun var ikke flink å lytte .

Veldig misfornøyd.

Jeg var innom for å forlenge sykemeldingen min. Jeg har hatt en muskel skadet. Da fastlegen min ikke var tilstede. Fikk jeg henne den dagen. Og legen mente jeg fortsatt kan jobbe. Når jeg har fått beskjed av fastlegen av å ta med ro og ha fri. Men hun brydde seg ikke og hun så ikke på skulderen. Dette er ekstremt dårlig. Når jeg allerede hadde bestilt MR bildet. Jeg var ikke fornøyd i det hele tatt.

Overarbeidet og stresset.

Hun vil mye, men følger ikke opp problemer og blodprøver. Har kommet med det samme problemet tre ganger og hun gjemmer seg bak dataen. Virker som det er greit med mine plager. Føler meg degradert som menneske. Anbefales ikke.