Eli Hallan Aune

Autorisasjon (2015)

Eli Hallan Aune er en av 26 fastleger i Holmestrand

Siste vurderinger av Eli Hallan Aune

Fantastisk fastlege

Utrolig dyktig og fin fastlege, hatt henne veldig lenge og kan anbefale på det sterkeste. Dessverre litt lang ventetid (1-3 uker på helsenorge), men verdt det når man først kommer inn og får snakke med henne.

Du merker at hun bryr seg, og du føler deg ivaretatt når du sitter i stolen. Hun bryr seg virkelig om pasientene sine.

Tillitsvekkende, ydmyk og svært hyggelig

Etter 40 år med samme lege, er man gjerne skeptisk til å måtte bytte fastlegen sin. Men å komme til Eli har vært utrolig betryggende, hun er svært god til å lytte, er ydmyk og søker gjerne råd fra kollegaer om hun er usikker på noe. Det gir trygghet og tillit. Jeg føler meg godt ivaretatt, og så er det hyggelig og imøtekommende helsepersonell på kontoret i tillegg. (det er ikke alle steder man opplever det)

Veldig god lege

Veldig tålmodig, forståelsesfull, blid og varm. Følelsen av at hun har god medisinsk kunnskap og hun har stor forståelse for min psykiske helse. Føler meg alltid ivaretatt etter en prat med henne. Beste legen jeg har hatt. Meget proff og dyktig. Lytter på ordentlig og tar man seriøst.

Den beste legen jeg har hatt

Kom til Eli for å lufte mistankene mine om muligheten for at jeg har en udiagnostisert nevrologisk forstyrrelse.

Jeg opplevde at mine bekymringer ble tatt ordentlig på alvor. Eli stilte såpass gode spørsmål om flere ting jeg aldri har tenkt på selv, noe som ga meg et inntrykk av mye kunnskap og/eller at hun hadde satt seg grundig inn i temaet på forhånd.

I mine øyne er legen svært tillitsvekkende, dyktig faglig sett og veldig medmenneskelig. Dette er en lege som virkelig ønsker å hjelpe, og tar det vi forteller skikkelig på alvor.

Flink til å lytte. Trygg og kunnskapsrik

Hun er nøye og flink til å lytte. Tar pasienten på alvor.veldig profercsonel og følger opp pasientene sine godt