Ida Kathrin Ingebrigtsen Welde

Autorisasjon (2016)

Ida Kathrin Ingebrigtsen Welde er en av 18 fastleger i Namsos

Siste vurderinger av Ida Kathrin Ingebrigtsen Welde

Trygg, kunnskapsrik, forståelsesfull

Har kun hatt god erfaring å fått riktig og god hjelp uansett hva det skulle være.
Hun er en empatisk å veldig hyggelig person som det er lett å kommunisere med :)

Psykisk helse.

Får ikke hjelp med det jeg ønsker, føler meg ikke hørt. Føler hun er litt for ung og erfaren........

Stressa, uorganisert

Man venter i evigheter for å komme inn til timen. Og skal jo en legetime vare i 20 minutter. Men etter bare halvparten av den tiden så blir timen brått avsluttet. Og selv når man har dobbeltime, så varer den nesten kortere enn di ti minuttene man får på en enkeltime. Og hun er vist mer opptatt av å prate om hverdagslige ting enn helserelaterte ting. Og hver gang jeg går ut der i fra. Så får jeg den ergelige følelsen av å ikke ha fått nevnt noen av di tingene jeg skulle si. Og føler at hun noen ganger sitter og studerer meg. Og når man får målt blodtrykket så måler hun bare en gang. Det skal vel egentlig måles tre ganger for å få det skikkelige resultatet. Men det er vist noe alle leger overalt gjør. Er litt rotete og skittent på kontoret. Store vinduer så man føler at di på veien utenfor ser inn. Vanskelig å få tak i. Og er til tider mye borte. Og når hun er borte så virker det ikke som di har tenkt å sette inn en vikar. Føles litt utrygt når hun er så mye borte og ikke er til stede. Og man får ikke svar på prøver. Og ellers og så må man ringe selv for å få svar på ting. Går veldig tregt.

Engasjert pålitelig

Fantastisk god fastlege, som jeg opplever engasjert i pasienten. Følger opp, gir forståelige beskjeder og forklarer ting godt.