Namsen Legesenter

Telefonnummer74 21 80 8074 21 80 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Navarvegen 19 7820 Spillum

Siste vurderinger av Namsen Legesenter

Flink lege

Lege: Maria Michaela Lahner Skrevet

Michaela tar deg på alvor fra første samtale, er hun i tvil henviser hun deg videre til spesialister, eller leger med større kompetanse. Hennes direkte måte å svare på spørsmål ser jeg på som en ubetinget fordel, mens andre ikke er enig med meg.

Dårlig opplevelse.

Lege: Maria Michaela Lahner Skrevet

Hun er frekk og ingen vurdering av pasientens følelser. En veldig dårlig opplevelse.Hun er ingen forklaring på pasientens tilstandtil sykdommen.

Veldig flink

Lege: Håvard Rein Solhaug Skrevet

Fikk hjelp for problemer jeg hadde gått med i årevis til min tidligere fastlege. Føler jeg blir tatt ordentlig på alvor. Anbefales

Arrogant

Lege: Andreas Rye Skrevet

Fremstår som brå og lite empatisk, alt kan settes opp på en ny time istedet for å ordne enkle ting der og da og firkantet i tankegangen. Jeg anbefaler et sensitivitetskurs, hvor kommunikasjon kan forbedres. Og så hjelper det med litt mer struktur, demper stress og gir rom for å ta beslutninger.

Veldig hyggelig lege

Lege: Håvard Rein Solhaug Skrevet

Håvard Solhaug er en veldig trivelig og bedagelig lege. Han har fokus på deg som pasient og ser på deg når du snakker. Han er god til å lytte og tar deg på alvor. Jeg er kjempefornøyd med å ha Håvard Solhaug som min fastlege. Han er den første fastlegen jeg har hatt som jeg kjenner at det er lett å felle en tåre til.
Hvis du er av typen som ønsker en lege som viser forståelse, er rolig og lytter til hva du har å si så kan Håvard anbefales på det varmeste.