Hanna Øien

Allmennlegespesialist og fastlege
Kvinne, 40 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Godkjenning

Autorisasjon (2014)

Ledige plasser

0 av 1300
Motta varsel når denne legen får ledig plass

Venteliste

268 personer

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Skårer Legesenter AS Telefonnummer67 91 14 7067 91 14 ...
Skårer Legesenter, Skårersletta 18 1473 Lørenskog
Vis kart
Hanna Øien er en av 36 fastleger i Lørenskog

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(9)
9 vurderinger
Tilgjengelighet
(7)
7 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(8)
8 vurderinger
Service
(7)
7 vurderinger

Siste vurderinger av Hanna Øien

Hanna lytter og forstår

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Hanna setter av tid og viser forståelse og empati. Forbereder seg til timen dersom jeg sier hva det handler om. Setter seg inn i situasjonen og henviser med videre til riktig sted.
Er takknemlig for all hjelp.

Trygg og informativ

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Mitt første besøk hos lege, siden fastlegeordningen ble innført ga, om det er mulig å betegne det slik, mersmak. Hun lyttet og responderte på det jeg hadde å si. Hun var tolerant med lastene mine og ga meg trygghet om at framtida slett ikke ser så verst ut.
Anbefales på det varmeste.

Veldig trygg

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Formidler kunnskap på en god måte slik at det er forståelig. Tar pasienten på alvor og tar seg god tid. Er nøye med oppfølging

Trygghet

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Legen er opptatt av helhet.
Lytter og tar bekymring seriøst. Og stiller åpne spørsmål og er tar seg tid. Vil gjerne hjelpe og spør alltid om det er noe mer jeg trenger.

Lite lyttende

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Informasjon vedr. min situasjon satt langt inne. Hun var mer interessert i å sende meg videre enn å gi sin egen vurdering av min tilstand.

Vis flere...