Trine Irene Skarsvåg

Autorisasjon (2016)

Risvollan Legesenter AS Telefonnummer73 84 48 8073 84 48 ...
Ingeborg Aas veg 4 7036 Trondheim
Trine Irene Skarsvåg er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Trine Irene Skarsvåg

Dyktig og trygg lege

Imøtekommende og dyktig lege. Lytter og viser forståelse. ser deg og dine behov.
Veldig glad for å ha Trine som fastlege.

Imøtekomme og vennlig

Fantastisk lege. Bryr seg om meg som pasient. Spør hvordan jeg har det no som jeg opplever som utrolig fint og trykt og godt.

Fantastisk lege

Trine er faktisk en av de beste lagene jeg noen gang har hatt. Måtte bytte grunnet flytting, ellers hadde jeg ALDRI BYTTET. Hun er flink, imøtekommende lytter og tar deg på alvor. Å hun gjør ikke forskjell på " Jørgen hattemaker" å de bedre stilte, for å si det sånn. Hun sier ting rett ut. Noe jeg VERDSETTER . Å Hun tar virkelig psykiske plager på ALVOR. Kan anbefale Trine på det sterkeste. Kommer til å savne henne noe enormt.

Flink og trygg

Opplever doktor Skarsvåg som hyggelig, dyktig, og villig til å lytte. Gir ikke opp når problemene er mange og vanskelig å nøste opp i, og fremstår som empatisk når tidene er tunge. Ikke stor på å "dille", hun vil si ting som de er, men det er også noe jeg foretrekker.

Den beste legen jeg har hatt

Jeg har hatt Trine Skarsvåg i straks fyre år. Og Trine er den beste legen jeg har hatt.
Hun lytter, er empatisk, kompetent, effektiv og ordner opp i ting.
Som noen annen skrev, er Trine ikke den som man blir "dillet med" (og det liker jeg ikke heller). Isteden går hun rett på sak og ordner det som trengs. Det er respekt, for meg.
Jeg håper at jeg får beholde Trine så lenge som det bare går. Jeg vill virkelig ikke miste Trine som min fastlege!