Jasjit Kaur

Autorisasjon (2014)

Jasjit Kaur er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jasjit Kaur

Oversett og uprofesjonelt

Jeg og samboeren har hatt denne fastlegen hos Kalbakken klinikken i ca. 1 år. Vi så heller aldri til henne, kun ei flink vikar.
Jeg går innom legekontoret en dag i juli og får beskjed om at her hade jeg ikke noe fastlege. Jeg trengte astma medisin og dette hastet. De sa Jasjit hadde nå flyttet til et legekontor på Nordstrand. Vi har også blitt flyttet til den andre siden av byen uten å få noe som helst beskjed.
Dette var både stressende, skummelt, utrolig irriterende og uprofesjonelt, da slike situasjoner haster.

Useriøs!

Jeg hadde denne fastlegen hos Kalbakkenklinikken i 2 år. Så aldri til henne, kun vikarer.
En dag ringer jeg legekontoret for å bestille time og får beskjed om at jeg nå hører til best helse på Nordstrand da jasjit har begynt der.
Jeg har altså blitt flyttet til den andre siden av byen uten å få noe beskjed. Det er utrolig uprofesjonelt og useriøst.

Effektiv

En utrolig hyggelig og jordnær lege. Etter å ha blitt feilbehandlet lenge kom hun med gode råd og en behandlingsmetode spesielt for mine problemer. Hun tar deg seriøst og går ikke rundt grøten for å få deg frisk. Heller ikke lang ventetid, anbefales på det sterkeste 😊

Lyttende og flink

Fikk avtale med dr. Kaur siden min fastlege var på kurs. Virket interessert, effektiv og skaffet raskt nødvendig henvisning . Hun var i tillegg hyggelig og hørte på hva jeg sa....Kan ikke forlange så mye mer da.

Hyggelig, imøtekommende og trygg lege

Møtte henne som vikar for min fastlege. Flott inntrykk! Veldig empatisk, løsningsorientert og hyggelig! Hører etter, bryr seg og følger opp. Føler at man kan være trygg på god og riktig oppfølging hos henne! Vil du gå hos en lege som vil forstå og virkelig bryr seg og vil hjelpe, kan Jasjit Kaur anbefales! Jeg vurderer å bytte til henne som fastlege for hele familien, må bare sjekke at hun skal bli fast ved legesenteret jeg var hos i dag først. :-)