Jasjit Kaur

Autorisasjon (2014)

Jasjit Kaur er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jasjit Kaur

God lytter

Jasjit hører alltid på deg og tar alt du sier seriøst hun er også veldig hyggelig og tryg. God fastlege

Herlig

Ny for meg. Veldig åpen og varm velkomst. Tok seg tid selv om det er travelt vaksine tid. 👏håper det blir fin opplevelse hver gang.

Beste fastlegen jeg har hatt

Etter flere useriøse fastleger som ikke viste meg respekt for mine symptomer før spesialister fant ut hva det var, ble jeg møtt med et smil og ble tatt vare på og forstått av Jasjit da hun først var vikar. Jeg håpet veldig at hun skulle fortsette fast, og jeg ble utrolig glad da hun flyttet arbeidsplass til Nordstrand.

Selv om det var mye styr da hun skulle bytte legesenter (som aldri var hennes feil, men systemet sitt!!), var hun forståelsesfull og beklaget alltid på vegne av de som gjorde dette vanskelig - selv om det ikke var noe hun fikk gjort noe med. De negative tilbakemeldingene her handler ikke om Jasjit sin kompetanse som fastlege, men er forårsaket av et vanskelig system innenfor Helsenorge og bytte av arbeidsplass. Hun er varm, utrolig hyggelig og flink i jobben sin. Er hun usikker, får hun alltid inn en ekstra lege til å sjekke, istedenfor å muligens feilmedisinering slik jeg har opplevt flere fastleger gjøre tidligere. Anbefaler Kaur på det varmeste!

Mange av vurderingene her går ikke på Kaur sin kompetanse som fastlege, men på legesenteret. Dette burde ikke kunne sammenliknes!

Beste lege jeg har noen gang hatt

Jeg har først vært hos Jasjit da hun var vikar for min fastlege og fra første øyeblikket viste jeg at jeg vil ha henne som fastlegen min. Jasjit er veldig hyggelig og empatisk person som virkelig bryr seg om deg, lytter til og vil hjelpe deg. Samtidig er hun kunnskapsrik og profesionell lege, jeg føler meg trygd og god ivaretatt hos henne. Etter hvert besøk har jeg god humør og "varmefølelsen" i hjertet. Anbefales på det sterkeste!

Flotteste legen

Har hatt Jasjit som min "fastlege" i flere år selv om hun kun var fast vikar for min lege ved Best helse. Jeg er så sjeleglad for at hun kom tilbake til Nordstrand for du finner ingen andre som kombinerer ferdigheter og kunnskap med medmenneskelighet slik hun gjør.
Gjennom kreftsykdom, depresjon og samlivsbrudd er hun eneste grunn til at jeg idag fremdeles står med hodet hevet.
Hun forstår nok hvem jeg er men jeg vil at hun skal vite at jeg er evig takknemlig.
Ser frem til at hun kommer tilbake fra permisjon.