Jasjit Kaur

Best Helse AS
Kongsveien 104 1177 Oslo
Jasjit Kaur er en av 558 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jasjit Kaur

Beste fastlegen jeg har hatt

Etter flere useriøse fastleger som ikke viste meg respekt for mine symptomer før spesialister fant ut hva det var, ble jeg møtt med et smil og ble tatt vare på og forstått av Jasjit da hun først var vikar. Jeg håpet veldig at hun skulle fortsette fast, og jeg ble utrolig glad da hun flyttet arbeidsplass til Nordstrand.

Selv om det var mye styr da hun skulle bytte legesenter (som aldri var hennes feil, men systemet sitt!!), var hun forståelsesfull og beklaget alltid på vegne av de som gjorde dette vanskelig - selv om det ikke var noe hun fikk gjort noe med. De negative tilbakemeldingene her handler ikke om Jasjit sin kompetanse som fastlege, men er forårsaket av et vanskelig system innenfor Helsenorge og bytte av arbeidsplass. Hun er varm, utrolig hyggelig og flink i jobben sin. Er hun usikker, får hun alltid inn en ekstra lege til å sjekke, istedenfor å muligens feilmedisinering slik jeg har opplevt flere fastleger gjøre tidligere. Anbefaler Kaur på det varmeste!

Mange av vurderingene her går ikke på Kaur sin kompetanse som fastlege, men på legesenteret. Dette burde ikke kunne sammenliknes!

Beste lege jeg har noen gang hatt

Jeg har først vært hos Jasjit da hun var vikar for min fastlege og fra første øyeblikket viste jeg at jeg vil ha henne som fastlegen min. Jasjit er veldig hyggelig og empatisk person som virkelig bryr seg om deg, lytter til og vil hjelpe deg. Samtidig er hun kunnskapsrik og profesionell lege, jeg føler meg trygd og god ivaretatt hos henne. Etter hvert besøk har jeg god humør og "varmefølelsen" i hjertet. Anbefales på det sterkeste!

Flotteste legen

Har hatt Jasjit som min "fastlege" i flere år selv om hun kun var fast vikar for min lege ved Best helse. Jeg er så sjeleglad for at hun kom tilbake til Nordstrand for du finner ingen andre som kombinerer ferdigheter og kunnskap med medmenneskelighet slik hun gjør.
Gjennom kreftsykdom, depresjon og samlivsbrudd er hun eneste grunn til at jeg idag fremdeles står med hodet hevet.
Hun forstår nok hvem jeg er men jeg vil at hun skal vite at jeg er evig takknemlig.
Ser frem til at hun kommer tilbake fra permisjon.

Oversett og uprofesjonelt

Jeg og samboeren har hatt denne fastlegen hos Kalbakken klinikken i ca. 1 år. Vi så heller aldri til henne, kun ei flink vikar.
Jeg går innom legekontoret en dag i juli og får beskjed om at her hade jeg ikke noe fastlege. Jeg trengte astma medisin og dette hastet. De sa Jasjit hadde nå flyttet til et legekontor på Nordstrand. Vi har også blitt flyttet til den andre siden av byen uten å få noe som helst beskjed.
Dette var både stressende, skummelt, utrolig irriterende og uprofesjonelt, da slike situasjoner haster.

Useriøs!

Jeg hadde denne fastlegen hos Kalbakkenklinikken i 2 år. Så aldri til henne, kun vikarer.
En dag ringer jeg legekontoret for å bestille time og får beskjed om at jeg nå hører til best helse på Nordstrand da jasjit har begynt der.
Jeg har altså blitt flyttet til den andre siden av byen uten å få noe beskjed. Det er utrolig uprofesjonelt og useriøst.