Jasjit Kaur

Kalbakkenklinikken

2014

Kalbakkenklinikken Telefonnummer22 25 38 7222 25 38 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trondheimsveien 391 0953 Oslo
Jasjit Kaur er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jasjit Kaur

Effektiv

En utrolig hyggelig og jordnær lege. Etter å ha blitt feilbehandlet lenge kom hun med gode råd og en behandlingsmetode spesielt for mine problemer. Hun tar deg seriøst og går ikke rundt grøten for å få deg frisk. Heller ikke lang ventetid, anbefales på det sterkeste 😊

Lyttende og flink

Fikk avtale med dr. Kaur siden min fastlege var på kurs. Virket interessert, effektiv og skaffet raskt nødvendig henvisning . Hun var i tillegg hyggelig og hørte på hva jeg sa....Kan ikke forlange så mye mer da.

Hyggelig, imøtekommende og trygg lege

Møtte henne som vikar for min fastlege. Flott inntrykk! Veldig empatisk, løsningsorientert og hyggelig! Hører etter, bryr seg og følger opp. Føler at man kan være trygg på god og riktig oppfølging hos henne! Vil du gå hos en lege som vil forstå og virkelig bryr seg og vil hjelpe, kan Jasjit Kaur anbefales! Jeg vurderer å bytte til henne som fastlege for hele familien, må bare sjekke at hun skal bli fast ved legesenteret jeg var hos i dag først. :-)

Utrolig hyggelig lege

Hadde en fin time med en oppegående og hyggelig dame. Jasjit lytter og viser interesse for pasienten. Vi hadde god kjemi og jeg følte meg ivaretatt. Anbefaler henne på det varmeste!