Stig Olav Løset Gundersen

Autorisasjon (2013)

0 av 1400 (Holbergs Plads Legesenter)
0 av 1200 (Veitvet Legesenter)

Stig Olav Løset Gundersen er en av 603 fastleger i Oslo
Stig Olav Løset Gundersen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Stig Olav Løset Gundersen

Utmerket fastlege!

Han er utrolig hyggelig, varm og imøtekommende. Veldig glad for å ha han som fastlege, da han oppleves som en meget trygg og dyktig lege. Føler meg alltid forstått og respektert, ettersom han tar seg god tid til å lytte til pasienten. Gir god informasjon og gode råd. Anbefales på det sterkeste!

Grundig og profesjonell

Tok seg god tid og tok grundig sjekk ved vår baby sine første fastlegebesøk. Fikk oss som foreldre til å føle oss trygge på at babyen vår fikk den beste oppfølgingen og at vi ble tatt på alvor, selv om det var småtteri vi kom dit for.

Kjempe dyktig på alle områder.

Jeg har møtt maaange leger i mitt liv og jeg må virkelig si at denne mannen er utrolig dyktig i sitt yrket. Han lytter godt, behagelig å prate med og stresser ikke. Veldig klok mann. Helse Norge trenger definitivt flere leger som dette😊.

Utmerket lege

Dr Gundersen er fastlegen til hele familien min (besteforeldre, barn, søsken), og alle sitter vi med samme inntrykk. Legen er først og fremst utrolig hyggelig og imøtekommende! Tar seg god tid til pasientene sine og har ironisk nok lite ventetid. Ellers er han dyktig i faget sitt og en føler seg tatt på alvor. Vi opplever å bli godt ivaretatt hos denne unge men erfarne legen. Beste anbefalinger!

Den beste legen jeg har hatt!

Stig Gundersen er lege for både meg og min datter. Han tar meg som mor meget seriøst, og jeg føler meg alltid forstått og respektert for mine meninger både personlig og ovenfor mitt barn. Han er varm, imøtekommende og kunnskapsrik. Kan uten tvil anbefale han på det sterkeste!