Holbergs Plads Legesenter

Sven Bruns gate 3 0166 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Holbergs Plads Legesenter

Trygg og kunnskapsrik lege

Lege: Elisabeth Kjølholdt Skrevet

Dr. Kjølholdt er nok den beste fastlegen jeg noen gang har hatt. Hos denne legen blir man alltid godt ivaretatt, uavhengig av om man møter på legen selv eller en av hennes fantastiske vikarer.
Om man ønsker en engasjert og trygg fastlege vil jeg anbefale Dr. Kjølholdt på det sterkeste!

Trygg, kunnskapsrik og Tar seg god tid

Lege: Kyrre Flatø Nessa Skrevet

Kyrre er en fantastisk lege. Han ser deg, hører og finner alltid en løsning. Han tar min psykiske og fysiske helse på alvor og får alltid henvisning til det jeg trenger. Han bruker god tid og forklarer om noe er uklart. Føler meg trygg, sett og godtatt her.

Dyktig, men lite tilgjengelig

Lege: Elisabeth Kjølholdt Skrevet

Elisabeth har vært min fastlege i et par år, og er den beste fastlegen jeg har hatt. Dessverre er hun ofte utilgjengelig, og den siste vikarlegen hennes opplever jeg som den rake motsetningen av Elisabeth; uempatisk og dårlig til å lytte.

Som en annen på denne siden nevnte; ville ikke anbefalt legen dersom du trenger regelmessig oppfølging rundt mer sensitive problemer som krever en viss tillit til legen.

Jeg bytter pga vikarlegen(e).

Dyktig og varm

Lege: Ravinder Singh Bains Skrevet

Veldig fornøyd med Ravi og har veldig tillit til ham som min fastlege. Han ser an situasjonene med fornuftig visdom og behandler enkeltindividet etter best passende behandling. Han er åpen for forslag, men skriver f eks hverken ut kontroversielle medisiner for fort eller for sjeldent etter hva som gir naturvitenskapelig og pragmatisk mening, og er veldig flink til å videresende pasienter til å sjekke ut div plager de har, hos spesialister, når det kan være nødvendig.
Han viser deg respekt som menneske, i tillegg til å kunne faget sitt godt og hjelper til så effektivt som det lar seg gjøre. Alle leger burde vært som han.

Dyktig, men lite tilgjengelig

Lege: Elisabeth Kjølholdt Skrevet

Dr. Kjølholt er en av de beste legene jeg har hatt og tar seg godt av alle. Dessverre føler jeg at jeg har en 50/50-sjanse til å bli møtt med en vikar jeg ikke kjenner når jeg prøver å få kontakt med henne, og kvaliteten på disse vikarene har også variert kraftig.

Om du skjeldent er syk og ikke føler at det du vil snakke med fastlegen om er særlig sensitivt, er hun et svært godt valg. Om du trenger mer regelmessig oppfølging, eller om du har problemer som krever en viss grad av tillit til legen før du ønsker å ta dem opp, bør du kanskje lete andre steder.

Hun er en trygg fastlege for skeive og er også villig til å snakke engelsk om dette skulle være nødvendig (det samme kan ikke sies om sekretæren). Om du derimot har kroniske smerter, er det vanskeligere å nå frem.