Holbergs Plads Legesenter

Sven Bruns gate 3 0166 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Holbergs Plads Legesenter

Passet ikke for meg

Lege: Ravinder Singh Bains Skrevet

Jeg har tidligere hatt en lege som lytter. Det gjorde at jeg opplevde å få oppfølging og behandling på mine premisser. Jeg flyttet og måtte bytte lege.

Her var opplevelsen motsatt. Legen ga inntrykk av å være oppgitt og utålmodig. Ikke tillitsvekkende.

Dessverre ikke rett kjemi for meg. Men, jeg tror han er dyktig lege hvis kjemien stemmer.

Beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Stig Olav Løset Gundersen Skrevet

Dr. Gunderesen tror jeg er en av de beste fastlegene som finnes.
Forståelsesfull, løsningsorientert, imøtekommende, lyttende, omsorgsfull, ser hele pasienten.
Ikke en fastlege som sitter med nesa inni datamaskinen, men han lytter til hva du har å si.
Anbefaler han på det sterkeste.

excellent fastlage

Lege: Kyrre Flatø Nessa Skrevet

Me and my family has had a really good experience, he is good with kids as well. Highly recommeneded

Veldig varierende

Lege: Ravinder Singh Bains Skrevet

Jeg har hatt Ravi Bains som fastlege i flere år. Jeg var veldig fornøyd med ham så lenge jeg ikke var syk og stort sett bare var innom en gang i blant for rutine-ting og mindre ting.
Da opplevde jeg ham som en dyktig lege med humor, og jeg anbefalte ham varmt til andre.

Da jeg ble syk og hadde behov for tettere oppfølging endret dette inntrykket seg.
Det varierte ekstremt hvordan jeg ble møtt fra gang til gang. En gang ble jeg møtt med mye empati og han la inn en ny time for oppfølging en uke senere. Da jeg møtte opp neste gang, var det som å møte en annen person, og jeg ble totalt avvist og bedt om å «ta meg sammen».

Denne utrolig varierende måten å bli møtt på gjorde at jeg kviet meg for å gå til legen og følte meg ikke tatt på alvor. Det gikk derfor også lenger tid før jeg fikk behandlingen jeg trengte. Jeg bestemte meg derfor for å bytte lege.

Tilgjengelig, men få løsninger

Lege: Ravinder Singh Bains Skrevet

Ravi er en hyggelig lege med god humor og god tid. Svarer raskt på e-konsultasjon og har god tilgjengelighet til timer på kort varsel, samt kapasitet til dobbelttimer.

Opplever at jeg må lese meg opp, forsvare tilstanden min og be om behandling selv (i stedet for å kunne fortelle han om problemene mine og få servert en løsning). Selv da er det ikke sikkert han er overbevist, og kan sende deg hjem uten at du egentlig har fått noen løsning på problemet (bortsett fra ny legetime, som da blir på'an igjen med akkurat det samme).

Vurderer å bytte til en lege der jeg ikke må kjempe for å få hjelpen som passer meg best, men lange ventelister hos disse legene samt tilgjengeligheten til Ravi gjør at jeg blir her foreløpig.