Nora Snefjellå

Autorisasjon (2013)

Sentrumslegene Bodø Telefonnummer75 50 45 0075 50 45 ...
Sjøgata 6, 2.etasje 8006 Bodø
Nora Snefjellå er en av 58 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Nora Snefjellå

Fantastisk lege

Beste legen jeg har møtt. Alltid så forståelsesfull og ser hele mennesket. Føler meg alltid godt ivaretatt hos henne! Fikk også utrolig god oppfølging av henne under første svangerskap, noe som gjorde hele graviditeten og opplevelsen rundt det mye bedre og tryggere for min del. Tror det finnes få som henne der ute og det er nok mange som har noe å lære av nettopp henne!

Forståelsesfull og dyktig lege

Nora Snefjellå er den beste fastlegen jeg har hatt. Jeg har alltid følt meg ivaretatt og tatt på alvor uansett hva det gjelder. Hun har stor kunnskap og er veldig behagelig å kommunisere med. Har også blitt fulgt opp i svangerskapet av henne, hvor hun også har vært veldig dyktig.

Kunnskapsrik, lyttende og forståelsesfull

Svært dyktig og behagelig lege. Tilgjengelig og løsningsorientert. Husker ting fra tidligere timer, og følger dette opp. Bryr seg om mennesket, og man føler seg sett og forstått. Gir raske tilbakemeldinger på prøver, selv hvor det egentlig ikke er «nødvendig». Svært fornøyd!

Avvisende og arrogant

Opplevde legen som arrogant. En lege som overhodet ikke hadde evne til å møte en sårbar ungdom som hadde motet seg opp for å be om hjelp. Vil bytte så snart som mulig.

Lege som ikke tar hensyn til pasienten

Etter å ha hatt en fantastisk lege fra samme legesenter, ble vi flyttet over til Snefjellå. Vi går svært sjelden til lege, men de gangene vi har vært der har hun vært lite lyttende, ignorert faktiske problemer og ikke ønsket å søke råd hos andre leger som kan mer om spesialiserte områder. Vi har nå søkt oss bort fra henne, men det er nesten umulig å finne dyktige fastleger som har plass til flere pasienter. Vi har ingen tillit til Snefjellå de gangene vi må gå til henne. Det ender derfor med at vi går sjeldnere til lege enn vi sikkert burde.