Benedicte Bergsland

Autorisasjon (2013)

Benedicte Bergsland er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Benedicte Bergsland

Super fastlege

Tilgjengelig og imøtekommende, veldig trygg faglig. Blir ikke irritert hvis man kommer tilbake med samme sak, hører hva man har å si. Veldig glad for at hun er fastlegen min!

Fantastisk

Helt fantastisk lege som lytter og forstår. Tar seg god tid til deg og man føler seg ikke til bry. Anbefales☺️

Grei kommunikasjon.

Hadde skepsis til å bytte lege, men etter et par år hos Benedicte tror jeg hun forstår meg. Det setter jeg pris på!

Beste legen

En super koselig lege som både lytter og forstår. God på oppfølging og man føler man blir godt ivaretatt. Svarer raskt på henvendelser på helsenorge og er god på vurderinger.
Vært hos henne både med fysiske og psykiske plager, og begge deler er tatt veldig seriøst.

bra lege

Henne er en fin lege som tar meg på alvor og hører på det jeg trenger. Tar pasienten på alvor. Litt dårlig med tilgjengelighet da jeg aldri for time på dagen eller samme uka jeg trenger legen. Blir litt dumt å være veldig syk og ikke kunne besøke legen før det har gått to uker og sykdommen er over. Men ellers veldig bra lege som har mye kunnskap