Lars Namtvedt Sylta

Autorisasjon (2014)

Lars Namtvedt Sylta er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Lars Namtvedt Sylta

Den beste fastlegen jeg noen gang har hatt

Gir gode svar på alle helserelaterte spørsmål. Løser alle helseplager og følger opp dersom noe ikke fungerer. En trygg og dyktig lege.

Empatisk, lytter og forstår

Vært pasient hos dette legekontoret siden 2018, men byttet i februar 2020 til Lars Sylta. Sporadisk kontakt via e-konsultasjon frem til faktisk behov i 2021. Oppleves som en forståelsesfull lege som tar seg tid til å lytte til pasienten.

Det kan være lurt å bestille dobbeltime om man selv har mye på hjertet, da Lars lytter og oftest sitter 5 minutt over med pasienten. Kan ikke si at dette er negativt, selv om det selvsagt er kjedelig å vente.

Gode legeerklæringer og stiller opp på eksterne møter. Hadde aldri byttet fastlege, men nå har vi flyttet. Heldig er den som har vært på venteliste og nå får Lars som fastlege!

Utrolig dyktig

Han får meg til å føle meg trygg og hørt. Veldig imøtekommende og virker oppriktig interessert i å forstå hva problemet er og hvordan det kan løses. I tillegg er han veldig empatisk og tar seg god tid pasienten ved hvert legebesøk.
Beste fastlegen jeg har hatt.

Fantastisk lege

Er storfornlyd med min nye fastlege.
Føler meg trygg og hørt.
Kunnskapsrik og alltid hyggelig og i godt humør.

All ære til han.

Rolig og forståelsesfull lege, flink med barn

Tok oss på alvor når vi kom med barnet vårt. Betrygget oss, følte oss hørt. Tok seg tid, fremstod flink i møte med vårt barn.
Godt å føle at man ikke er til bry eller hypokonder-forelder selv om det viser seg å ikke være noe alvorlig. Her har flere leger noe å lære.

Pluss for kort ventetid.