Lars Namtvedt Sylta

Autorisasjon (2014)

Lars Namtvedt Sylta er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Lars Namtvedt Sylta

Fantastisk menneske og lege

Dr. Lars er en lege som har tatt meg på alvor, han har hjulpet meg gjennom mer enn man kan forvente av en lege, han tar seg den tiden som trengs. Meget flink å passe på at jeg blir videre fulgt opp hvis det må henvises. Mest forståelsesfulle legen og personen jeg har vært hos. Morsom og god person.

Tar pasientene seriøst

Lars Sylta er en lege som tar pasienter seriøst. Jeg har opplevd at han er veldig tilgjengelig når jeg har hatt behov for det, også når jeg har trengt veiledning når sykdom oppstår på reise/ferie. En lege som følger opp og vil pasientens beste.

Ekstremt dyktig og kompetent

Lars Syltar har vært en fantastisk bra fastlege de siste årene da jeg gått fra å være veldig syk og dårlig fungerende til å bli frisk og fullt fungerende. Er dyktig og veldig solid i sin kompetanse, yter ekstremt mye for deg som pasient og er full av relasjonskompetanse.

En å stole på i Din Situasjon

Hadde en lege og psykiater i 10år så sluttet begge to, jeg gikk da til Fantastiske Dr sylta, min Arbeidskollega anbefaler Ham. Og han
Hjelper med Alle problemene mine. Dette er en person som har empati og sympati med Pasienten. Ikke en nikkedukke som de fleste er.De leker Gud da De kan la være å trykke på tastaturet forny resept. Har selv pstd og ALVORLIG Angst Fikk samtale terapi og medisin for begge lidelser fast nå hver 6 uke takk for Den Du er. Den hjelpen har gitt meg søvn og en adferd som jeg liker å bruke ute blant de andre pstd gir meg angst bare av å se andre.

Forståelsesfull og hjelpsom

Utrolig kunnskapsrik, forståelsesfull og dyktig lege. Flinkeste legen jeg har gått til. Han har tatt tak i ting som andre leger bare har undertrykket og det har hatt en stor betydning for meg, å bli trodd og utredet har vert en fin opplevelse.