Lucia Corral-Kaland

Autorisasjon (2013)

Knarvik Allmennpraksis Telefonnummer56 35 75 8056 35 75 ...
Kvassnesvegen 48 5914 Isdalstø
Lucia Corral-Kaland er en av 30 fastleger i Alver

Siste vurderinger av Lucia Corral-Kaland

Ikkje og Anbefale.

Anbefaler ikkje denne lengen om ein ønsker og følse seg sett og ivaratatt på ein proffesjonel måte. Oppleves som håven, bedreviter og mangel på sjølvinsikt der eg opplever at når Legen drive dorleg pasientbehandling og det vert reagert på er det MIN (passientens) feil.

Anbefalles ikke

Har en annen fastlege, men måtte ha en akuttime. Hun lyttet ikke, overkjørte meg totalt og sa at alle overdriver etter korona så jeg måtte dra hjem og sove litt. Fikk beskjed om å gå på jobb dagen etter, noe jeg tydelig ikke klarte. ANBEFALLES OVERHODET IKKE!!

Skuffet

Corral-Kaland har for meg vært en grei lege, som har tatt seg tid til å lytte, men som jeg ikke lenger har tillit til. Jeg bestilte time for å sette spiral, men gikk ut fra legekontoret i tårer og "et blodbad" etter en hel klokke time (fremdeles uten innsatt spiral), for å så få beskjed at det var meg det var noe i veien med.

Omsorgsfull reflektert - ser hele mennesket

En særdeles unik hjertevarm kunnskapsrik lege som ser hele ditt liv, både sjel og kropp. Handlekraftig. Er lege med hele seg. Har en ektefølt intensjon om å være pasienten til hjelp, men våger også å holde fast på sin vurdering, proffesjon og innsikt - som hun er i besittelse av. Oppleves kunnskapsrik og med stor oversikt, med ydmykhet for din pasients liv. Besluttsom. Kunne vært hele Norges mentale Coacher.

Påståelig og arrogant

Mangler både kunnskap og ydmyhet og lytter overhodet ikke. Opplevde henne som mere opptatt av og belære, enn å forstå og hjelpe. Kommer med påstander som ikke stemmer, og jeg som pasient slapp ikke til. Syntes det var ubehaglig å gå til henne, endte med å bytte lege etter kort tid.