Stine Hjellnes Zachariassen

Autorisasjon (2013)

Stine Hjellnes Zachariassen er en av 16 fastleger i Hammerfest

Siste vurderinger av Stine Hjellnes Zachariassen

Fantastisk

Stine er en flott fastlege som følger opp sine pasienter. Vil så anbefale henne til alle som skulle være i tvil.

Trygg, omsorgsfull og kunnskapsrik!

Dette er den beste fastlegen i Hammerfest! Hun er både trygg, stabil og omsorgsfull i møte med pasienter. Man blir møtt med full forståelse. Hun har stor kunnskap og er kreativ for nye løsninger.

Beste fastlegen

Her har du ei som hører på det du har å si og kommer med gode konkrete forslag til mulige løsninger. Vil anbefale henne til alle.

Trygg,flink og kunnskapsrik

Stine er en fantastisk fastlege,som lytter og hjelper til med hva enn det måtte være, å kan hun ikke hjelpe er hun veldig rask å henvise videre til noen som har kunnskap innen det området. Hun er trygg å prate med og jeg føler meg veldig komfortabel rundt henne. Hun tar ansvar, og kommer med mange flotte tips og forslag til meg som er kronisk syk. Hun ser hele bildet og ser meg som person. Veldig behagelig og snill. Anbefaler henne på det sterkeste. Har aldri hatt en eneste lege som jeg føler meg så trygg med som Stine. Dette er veldig viktig for meg som er kronisk syk. Flott dame.