Allmed Legesenter

Telefonnummer78 40 77 0078 40 77 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sjøgata 9 9600 Hammerfest

Siste vurderinger av Allmed Legesenter

Kunnskapsrik og flink

Lege: Stine Hjellnes Zachariassen Skrevet

Henne vil jeg anbefale for alle. Stine tar seg tid og hører på pasientene. Henviser videre der det er nødvendig og følger opp prøvesvar.

Tar deg på alvor

Lege: Shoghi Ettehadulhagh Skrevet

-Tar pasienter på alvor.
-Lytter til det pasient har og si.
-Forklarer veldig godt hvorfor han gjør de ulike undersøkelsene.
-Rådfører seg med andre leger om det er noe han er i tvil på.
-en rolig lege som ser deg for den du er. Haster ikke med og få deg ut av kontoret.

Trygg,flink og kunnskapsrik

Lege: Stine Hjellnes Zachariassen Skrevet

Stine er en fantastisk fastlege,som lytter og hjelper til med hva enn det måtte være, å kan hun ikke hjelpe er hun veldig rask å henvise videre til noen som har kunnskap innen det området. Hun er trygg å prate med og jeg føler meg veldig komfortabel rundt henne. Hun tar ansvar, og kommer med mange flotte tips og forslag til meg som er kronisk syk. Hun ser hele bildet og ser meg som person. Veldig behagelig og snill. Anbefaler henne på det sterkeste. Har aldri hatt en eneste lege som jeg føler meg så trygg med som Stine. Dette er veldig viktig for meg som er kronisk syk. Flott dame.

Oppmerksom og folkelig

Lege: Daniela Ivan Skrevet

Jeg oppfatter Daniella som meget dyktig, grundig og veldig lett å kommunisere med. Hun tar tak der hun ser at det trengs og er meget nøyaktig i måten å formidle og diagnostisere på. Ikke minst er hun effektiv, følger opp og er lett tilgjengelig. Har bare godord å si.

Grundig og dyktig

Lege: Daniela Ivan Skrevet

Daniela tar seg tid til å lytte og undersøke skikkelig, selvom årsaken til legebesøket kanskje føles som en «bagatell» for deg som pasient. Hun gir gode instruksjoner om medisiner, og spør alltid om det er noe mer hun kan hjelpe deg med før du forlater kontoret. Jeg bor i en annen by nå, men vil uten tvil ha henne som fastlege igjen om jeg flytter tilbake.