Allmed legesenter

Sjøgata 9 9600 Hammerfest

Siste vurderinger av behandlere ved Allmed legesenter

Tar pasienten på alvor

Lege: Karthika Arumugam Skrevet

Min opplevelse av Karthika er at hun er grundig, lyttende og tar pasienten på alvor. Har fått gode råd og god hjelp til mine problemer. Hun bruker tid på hver sak (langt over forventet og tidligere erfaringer med fastleger) og sier "dette skal vi finne ut av". Vi; som i pasient og lege sammen. Det skaper tillit og at vi er på lag mot utfordringene. Det har vært veldig fint å få en fastlege som støtter og hjelper, og ikke bare deler ut piller eller sykemeldinger.
Karthika får mine beste anbefalinger!

Fantastisk

Lege: Stine Hjellnes Zachariassen Skrevet

Stine er en flott fastlege som følger opp sine pasienter. Vil så anbefale henne til alle som skulle være i tvil.

Trygg og kunnskapsrik, nøye

Lege: Shoghi Ettehadulhagh Skrevet

Shogi er en trygg og god fastlege å ha. Han er nøye og lytter til oss. har han som fastlege til hele familien (2 voksne og 2 barn), hvor ene barnet er allergiker. Oppfølgingen vi har fått har vært helt super. Opplevelsen av at han har kjennskap til barnet og er opptatt av at det skal følges opp nøye.

Kunnskapsrik, trygg og tolmodig

Lege: Katrine Prydz Skrevet

Katrine er helt enestående! Hun har en god evne til å lytte og forstå, er løsningsorientert og tar seg god tid til sine pasienter. Hun gjør en fantastisk jobb som lege for sine pasienter!

Trygg, omsorgsfull og kunnskapsrik!

Lege: Stine Hjellnes Zachariassen Skrevet

Dette er den beste fastlegen i Hammerfest! Hun er både trygg, stabil og omsorgsfull i møte med pasienter. Man blir møtt med full forståelse. Hun har stor kunnskap og er kreativ for nye løsninger.