Gabriel Lende

Autorisasjon (1998)

Gabriel Lende er en av 72 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Gabriel Lende

Trygg og forståelsesfull

Veldig fornøyd med Gabriel som fastlege. Trygg og forståelsesfull. Hører etter når man snakker og tar ting på alvor. Hører på hvordan pasienten har det, og blir sammen med pasienten enig om en vei å gå. Fantastisk dyktig og erfaren lege. Desidert den beste fastlegen jeg har hatt.

Uerfaren?

Blir ikke tatt på alvor her. Sitter igjen med at du føler deg litt dum for at du i det hele tatt kontaktet legen. Lite forståelse for pasienten.
Gjør lite undersøkelser. I mine øyner Uerfaren?
Orket ikke mer, Byttet legesenter!

Super!

Kjempe flink lege som tar seg tid og lytter. God kontakt ved blikk og forsikrer seg om at du og han er enig i videre behandling eller tanker. Det skulle finnes flere leger som Gabriel.

Veldig trygg

Har vært hos han det siste året og føler meg utrolig bra ivaretatt. Jeg har et vanskelig sykdomsbilde og Gabriel er utrolig dyktig og nøye. Har fått veldig god oppfølging hele perioden.

Kunnskapsrik

Overrasket da jeg begynte hos han. Han hører på deg og sitter ikke og plotter på dataen hele tiden selv om det er viktig at ting blir notert. Flott oppfølging etter blodprøver og sender svar over Helsenorge hvis unormalt svar kommer og man trenger medisin. Har vært fornøyd med hjelpen jeg har fått.