Steffen Normand Jensen

Autorisasjon (2009)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Randesund Legesenter Telefonnummer38 14 83 5038 14 83 ...
Lauvåsen Hovedvei 1 4656 Hamresanden
Steffen Normand Jensen er en av 114 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Steffen Normand Jensen

Grei, men har lite forståelse for psykiske problemer.

Han er flink og behandler godt ved sykdom, men ved psykisk sykdom følte jeg meg ikke tatt på alvor, jeg fikk ikke vite om muligheter og ulike behandlingsmåter. Måtte finne ut av ting selv. Legeerklæring tok lang tid å få, og måtte purre flere ganger. Misforstod også da jeg trengte legeerklæring for å søke AAP hos NAV.

Oppsummert: Om du sliter psykisk eller trenger legeerklæring raskt, ville jeg anbefale en annen lege.

Beste legen jeg har hatt!!

Dette er definitivt den beste legen jeg har hatt! Han lytter, er medfølende og støttende. Han er faglig veldig dyktig. Han tar seg tid samtidig som han er rask og effektiv. Han er grundig. Dersom det er noe han ikke vet så leser han seg opp på det. Han henviser videre dersom det er nødvendig. Ha gir rask tilbakemelding på prøver og annet. Han ser deg virkelig som pasient og menneske. Jeg er heldig som har fått han som lege!

Trygg og imøtekommende.

En flott fastlege som ser sine pasienter, lytter og søker kompetanse andre steder dersom det trengs. Bryr seg nok til å våge å gi alvorlige/vanskelige tilbakemeldinger som ansvarliggjør deg som pasient. En tillitsvekkende fastlege som ivaretar deg på alle måter uten å frata deg ansvar. Anbefales

Tar deg på alvor

Jensen fremstår seriøs, og mitt inntrykk er at han forsøker å finne ut hvordan pasienten kan bli frisk, ikke bare hvordan pasienten kan komme seg ut av kontoret. Beste fatlegen jeg har hatt.

Den beste legen jeg har hatt

Jeg har alltid blitt tatt godt imot. Bruker god tid på meg å tar de nødvendige testene. Da jeg har vært mye syk en periode fikk jeg beskjed om at jeg bare kunne komme ned når jeg trengte det, selvom jeg ikke hadde time. Har full tiltro til meg og at jeg også selv vet hva jeg trenger. Har aldri hatt en så tillitsfull og forståelsesfull lege tidligere. Anbefales på det sterkeste.