Steffen Normand Jensen

Autorisasjon (2009)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Randesund Legesenter Telefonnummer38 14 83 5038 14 83 ...
Lauvåsen Hovedvei 1 4656 Hamresanden
Steffen Normand Jensen er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Steffen Normand Jensen

Hjelpsom og pliktoppfyllende

En meget god lege. Er tilgjengelig og til stede. Er effektiv og får gjort ting. Han kan sine saker og bryr seg om deg. En lege jeg kan anbefale på det varmeste.

Beste legen jeg har hatt!

Jeg er så glad jeg valgte dr Jensen til fastlege! Han ser meg, tar seg tid til meg selvom det er forsinkelser og han henviser videre der det trengs. Aldri opplevd en lege som er så betryggende og profesjonell!

Trygg og kunnskapsrik

Selv om jeg har et komplekst og omfattende og langvarig sykdomsbilde tar Dr Normand meg alltid seriøst. Jeg blir møtt med respekt og forståelse og han er god på å kommunisere- jeg føler meg sett og forstått
som igjen gir trygghet. Jeg forlater alltid hans kontor litt mer oppløftet enn da jeg kom inn- samme hvor travelt det kan være evner han å være 100% tilstede og setter seg raskt inn i pasientens situasjon. Vissheten om dette holdepunktet bidrar til trygghet og på dette kontoret og til han kan jeg komme som jeg er- Diskresjon er også et pluss- at kontoret har et lite rom slik at man i luken kan snakke uforstyrret. Jeg bytter aldri selv om jeg må kjøre helt fra Arendal. Kontoret tilbyr også videokonsultasjon

Travel og lite empatisk

Hatt en "time" hos denne legen, varte ca 10-15 min. Med sjelden sykdom og behov for trygghet og forutsigbarhet, ble dette helbom.
Grunnen til mitt legebytte var at min lege gjennom mange(20) år, gikk ut i langvarlig permisjon.
Jeg har nå byttet tilbake, og går heller til vikarer en tid enn til en lege som ikke ser meg og mine utfordringer.

For meg ga altså denne legen lite trygghet.

Meget fornøyd

Jeg er meget fornøyd med denne legen som fastlege. Han tar meg meget seriøst, enten det er snakk om psykisk eller fysisk problematikk. Han tar seg tid til å høre på meg, og han har en faglig tilnærming til det hele. Han er svært populær da det kan ta litt tid å få time, men det veies opp av alt det positive. Ser du etter ny fastlege, før du velge Dr Jensen! Og ser Dr Jensen dette: Takk for det du gjør!