Steffen Normand Jensen

Dronningens gate 15 4611 Kristiansand S
Tlf: 38 00 66 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Steffen Normand Jensen er en av 83 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Steffen Normand Jensen

Flink og sympatisk, -til å stole på!

En sympatisk lege, som utviser tillit. Profesjonell, tar alt på alvor, og har et glimt i øyet. Svært fornøyd etter å ha hatt samme lege i over 30 år. Kan virkelig anbefales.

Dyktig og hjelpsom

Fantastisk flink lege som er svært behjelpelig og dyktig i sitt fagfelt. God til å lytte, og veldig flink til å gi veiledning ved skader/sykdommer.

Flink og sympatisk lege. Den beste jeg har hatt!

Han tar seg alltid god tid. Føler han gjør en skikkelig vurdering av meg - hver gang jeg er der. Heldig som har fått ham som fastlege.

Den beste legen jeg har hatt!

Grundig, men effektiv - fordi han er dyktig. Hyggelig sympatisk mann som tar seg tid til pasienten og til å være medmenneske i tillegg til lege. Forklarer også godt hva han skal gjøre, hva som skjer videre og hvorfor ting er som de er.

Flink, profesjonell og omsorgsfull.

Alt en god lege bør være. Lytter til pasienten og viser god omsorg, samtidig som at han respekterer pasientens erfaringer og tanker. Eneste problemet er at det tar lang tid å få time hos ham.

Elendig!

Jeg blir ikke hørt eller tatt på alvor. Han har sjeldent tid innenfor 2 uker og lang ventetid. Overhode ikke fornøyd med denne legen,

Veldig dyktig lege

En flink lege som lytter og ønsker å hjelpe. Kommer med gode råd og bruker den tiden som er nødvendig og har ikke hastverk med å bli ferdig med konsultasjonen.

Dyktig lege

Faglig; dyktig. Pålitelig og nøye. Har god tid til pasienten, forståelsesfull og empatisk. God til videre henvisning

En grei lege

Dr. Jensen har omsorg for pasienten. Sender raskt videre om det er noe spesielt. Tar pasienten på alvor

Kan virkelig anbefales.

Jeg opplever at jeg blir hørt og blir fulgt veldig godt opp. Jeg føler meg godt ivaretatt og at jeg får nok tid på konsultasjonene. Jeg får råd og informasjon om hvordan jeg best mulig kan forholde meg i situasjonen jeg er i.

Hyggelig og flink

Jeg opplevde denne legen som en flink, imøtekommende og respektfull lege. Fikk rask tilbakemelding på prøvesvar mm.
Kan varmt anbefales.

Dårlig lege.

Jeg hadde en veldig dårlig opplevelse med denne legen. Mulig han kan være grei når det er småfysiske saker, men gjelder det psykiske problemer og depresjoner, er han en dårlig lege. Da har han lett for å foreta seg ting som gjør vondt verre og pasienten blir satt langt tilbake i sin bedringsprosess. Her trenger han masse læring. Jeg er ikke han sin pasient lenger, klarer aldri å få noe tillit til han.

Ville ikke hatt en annen lege

Veldig fornøyd med oppfølgingen, nøyaktighet og omsorgen som han viser. Jeg er glad for at jeg har fått han som min fastlege. Han tar seg tid, og er god til å lytte.

EN SUPER LEGE!

Fikk ny fastlege i fjor da den gamle legen gikk av for aldersgrensen. Så overtok en ung lege hans praksis og han er helt suveren! Vi kunne ikke fått en bedre arvtager.(Hatt ham i snart et år.)
Han ser deg, hører på hva du sier og har ikke hastverk med å få deg ut av kontoret.
En kjempe flott lege!! Kan anbefales!