Steffen Normand Jensen

Autorisasjon (2009)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

1 person

Sandens Medisinske Senter Telefonnummer38 00 66 9038 00 66 ...
Dronningens gate 15 4611 Kristiansand S
Steffen Normand Jensen er en av 86 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Steffen Normand Jensen

Trygg og imøtekommende.

En flott fastlege som ser sine pasienter, lytter og søker kompetanse andre steder dersom det trengs. Bryr seg nok til å våge å gi alvorlige/vanskelige tilbakemeldinger som ansvarliggjør deg som pasient. En tillitsvekkende fastlege som ivaretar deg på alle måter uten å frata deg ansvar. Anbefales

Tar deg på alvor

Jensen fremstår seriøs, og mitt inntrykk er at han forsøker å finne ut hvordan pasienten kan bli frisk, ikke bare hvordan pasienten kan komme seg ut av kontoret. Beste fatlegen jeg har hatt.

Den beste legen jeg har hatt

Jeg har alltid blitt tatt godt imot. Bruker god tid på meg å tar de nødvendige testene. Da jeg har vært mye syk en periode fikk jeg beskjed om at jeg bare kunne komme ned når jeg trengte det, selvom jeg ikke hadde time. Har full tiltro til meg og at jeg også selv vet hva jeg trenger. Har aldri hatt en så tillitsfull og forståelsesfull lege tidligere. Anbefales på det sterkeste.

Dyktig

Min erfaring og resultat av behandlinger forteller at han er dyktig. Han er også veldig til stede, dvs at han lytter og engasjerer seg i hva jeg som pasient forteller han.

middelmådig

God til vanlig helsesjekk, og vanlig sykdom. Men når det kommer til ting han ikke forventer, kan han bli svært stresset.
Har dårlig tid? jeg vil ikke anbefale han ved kompliserte diagnoser, eller ved secon opinions.
Blir fort stresset