Trond Langerød

Autorisasjon (2005)

Lønnås Legesenter Telefonnummer67 16 75 9567 16 75 ...
Otto Rugesvei 80 1361 Østerås
Trond Langerød er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Trond Langerød

Verdens beste fastlege - faglig sterk og flink psykologisk

Ønsker du virkelig verdens beste fastlege? Da er Trond der! Kombinert med sin faglige styrke og gode sosiale evne er han svært imøtekommende, forståelsesfull og lyttende i alle situasjoner! En lege det virkelig er godt å ha med på laget hvis diverse uhell skulle være ute!
Er vanvittig fornøyd og kan anbefale denne legen på det sterkeste! Og det aller beste.. han spør alltid om det er noe mer han kan gjøre for deg eller hjelpe deg med!

Kunnskapsrik og empatisk

Langerød er tillitsvekkende og tar seg tid til å lytte. Man sitter igjen med følelsen av å bli tatt på alvor, noe som igjen fører til at man kan være åpen om problemer av både psykisk og fysisk karakter. I tillegg er han veldig hyggelig og blid. En slik fastlege burde alle ha.

Du finner ikke en bedre fastlege!

Jeg ble overflyttet til Trond ved en tilfeldighet, men det har vært et lykketreff. Trond er kunnskapsrik og oppdatert, han vet hva han snakker om, er reflektert og tar seg tid til å virkelig lytte til hva du har på hjertet, han er autorativ uten å være autoritær og han er en tvers igjennom morsom og hyggelig fyr.

Jeg har alltid vært fornøyd med fastlegene jeg har hatt i mitt relativt unge liv, men Trond er etter min mening et betydelig steg opp i forhold til de andre. Anbefales på det varmeste!

Beste legen jeg har hatt!

Trond er utrolig sympatisk, har god forståelse og alltid godt humør! Han er fornuftig og utrolig dyktig!
Han har erfaring innen psykisk helse som gjør at han forstår når ting er vanskelig og at ting kan henge sammen! Har slitt tidligere med leger som nærmest «ikke tror» psykiske vasker, så Trond var redningen for meg! Aldri hatt en så flink, klok og snill lege!

Beste fastlege

Jeg er sikkert på at Trond hjelper og anbefaller det beste for sine pasjenter.
Han hører på hva man sier og har tid uten å stresse.
Jeg ønsker aldri måte bytte legen.