Trond Langerød

Lønnås Legesenter
Otto Rugesvei 80 1361 Østerås
Trond Langerød er en av 120 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Trond Langerød

Du finner ikke en bedre fastlege!

Jeg ble overflyttet til Trond ved en tilfeldighet, men det har vært et lykketreff. Trond er kunnskapsrik og oppdatert, han vet hva han snakker om, er reflektert og tar seg tid til å virkelig lytte til hva du har på hjertet, han er autorativ uten å være autoritær og han er en tvers igjennom morsom og hyggelig fyr.

Jeg har alltid vært fornøyd med fastlegene jeg har hatt i mitt relativt unge liv, men Trond er etter min mening et betydelig steg opp i forhold til de andre. Anbefales på det varmeste!

Beste legen jeg har hatt!

Trond er utrolig sympatisk, har god forståelse og alltid godt humør! Han er fornuftig og utrolig dyktig!
Han har erfaring innen psykisk helse som gjør at han forstår når ting er vanskelig og at ting kan henge sammen! Har slitt tidligere med leger som nærmest «ikke tror» psykiske vasker, så Trond var redningen for meg! Aldri hatt en så flink, klok og snill lege!

Beste fastlege

Jeg er sikkert på at Trond hjelper og anbefaller det beste for sine pasjenter.
Han hører på hva man sier og har tid uten å stresse.
Jeg ønsker aldri måte bytte legen.

Meget dyktig og sympatisk lege!

Jeg har kun positive ting å si om Trond, han er en meget kompetent lege som det fremstår som at har mye kunnskap om faget sitt. I tillegg opplever jeg ham som en veldig trygg person, man føler seg sett og hørt ved hvert besøk!

Min beste fastlege!

Jeg føler at han har evne til å lytte og ta seg tid til meg. Han er grundig i sine undersøkelser. Jeg føler at ingen lege kan ta bedre vare på meg.