Kathrine Sørestrand Øye

Autorisasjon (2010)

Kathrine Sørestrand Øye er en av 45 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Kathrine Sørestrand Øye

Imøtekommende og flink

Byttet til Kathrine for noe år siden. Da jeg flyttet fra en annen kommune. Kathrine er blid å hyggelig veldig nøye og skaper en trygghet jeg trenger som smertepasient etter mange operasjoner. Kathrine Er lett å få tak i og svarer relativt fort når jeg trenger henne. Er så fornøyd at begge ungene mine å samboer har byttet til henne. Selve lokale er ok ikke mer en det, resepsjonen derimot er så der, vanskelig å komme i mellom på tlf.
Men for min del bruker jeg appen Helse-Norge og oppnår kontakt rask med Kathrine mellom den. Topp karakter til Kathrine :) men selve klinikken trekker litt ned.

Veldig imøtekommende

God og trygg å forholde seg til. Har egentlig vanskeligheter med å åpne meg, men i hennes nærvær har jeg blitt litt bedre.

Supert førsteinntrykk, skuffet

Første møtene med Øye var hyggelige, følte jeg fikk hjelp til det jeg spurte om og imøtekommende. Problemene startet når svangerskapskontrollene var, hun skremte unødvendig med undersøkelser og informasjon.
Blodtrykket ble vesentlig høyere hos henne enn hos andre.
Dermed bytter jeg fastlege fordi kan ikke ha en jeg ikke lengre føler meg trygg hos, og spesielt ikke når det kommer til min datter.

Svært godt inntrykk.

Kathrine Sørestrand Øye overtok som min fastlege etter at den forrige fastlegen min flyttet.
Har kun vært til en konsultasjon, men fikk et svært godt inntrykk av Sørestrand Øye.
God kommunikasjon, virker trygg og kunnskapsrik, følte at jeg ble tatt på alvor og fikk umiddelbar tillit til henne.

Skulle gjerne fortsatt å ha henne som fastlege, men har flyttet til en annen kommune og fått ny fastlege nærmere mitt nye bosted, fordi det blir for tungvint og langt å reise til Søsterhjemmet Legesenter.

Det er også svært vanskelig å komme gjennom på telefonen til legesenteret og jeg har blandet erfaring med noen av de som jobber i resepsjonen. Jeg forstår at det sikkert kan være en stressende jobb, men greier man ikke la være å være frekk og ufin mot pasienter, bør man nok finne seg en annen jobb.

Overfladisk lite imøtekommende

Min gamle fastlege byttet legekontor til et som ligger et stykke fra meg.Noe som var synd.Fikk da tildelt Øye som ny fastlege.Virket hyggelig ved første besøk.Men da jeg senere skulle fornye mine faste resepter begynte moroa.Nei det fikk jeg ikke ,jag kunne godt klare meg uten fikk jeg beskjed om.At man skal måtte "krangle"seg til medisiner som man har brukt i mange år skal være unødvendig.Selve legesentret har heller ikke fungert her.Ikke kunnet bestille time eller resepter lengre på nettet.Og helt håpløst og komme gjennom på tlf.Jeg bytter fastlege .