Søsterhjemmet Legesenter DA

Gamleveien 19 3922 Porsgrunn

Siste vurderinger av behandlere ved Søsterhjemmet Legesenter DA

Hm.. ok

Lege: Esben Storvand Skrevet

Flink lege, men meget vanskelig å få time da han har veldig mange pasienter. Det blir veldig kort tid inne på kontoret med han. Kontordamene er uhøflige. Flaks om man kommer igjennom telefonen også.

Byttet

Lege: Trine Fredriksen Skrevet

Opplever trine som kald og lite imøtekommende. Føler alltid jeg er til bry, og at hun har dårlig tid.

Utrolig imøtekommende og blid lege

Lege: Anette Habla-Foss Skrevet

Min fast lege hadde ikke tim e så fikk time os henne i stedet.
Ble meget godt ivartatt og sendt rekvisisoner videre,som min fastlege skulle gjort for lenge siden.

Har satt mg på venteliste hos henne.
Tok seg god tid til pasienten og lyttet.Noe av det bedre jeg har vært borti av fastleger.'
Keep up the good work

Følger ikke opp.....

Lege: Esben Storvand Skrevet

En sløv lege. Viktige prøver som er tatt hos han, blir ikke fulgt opp. Lytter med et halvt øre. Uhøflige sekretærer. Uendelig lang tid før du får svar på telefonen.

Kald, null empati, men effektiv.

Lege: Trine Fredriksen Skrevet

Byttet til henne da jeg ønsket en fastlege som kunne ta gynekologiske undersøkelser. Hun er dyktig som gynekolog, men oppleves veldig kald og virker som har vansker med å vise empati når man er i en vanskelig periode. Det virker alltid som hun har dårlig tid, og sender deg heller med en resept på medisiner enn å diskutere vansken i lenger enn noen minutter. Hvis du beskriver et problem, så kan hun avbryte deg midt i en setning og si "lykke til da", for så å gi deg en resept og sende deg ut av kontoret. Byttet etter å ha hatt henne i et par år, da jeg heller ønsker å bli møtt med empati hos legen.

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no med et Pluss-medlemskap.

Du får tilgang til alle Pluss-funksjoner i 3 måneder og medlemskapet opphører deretter automatisk.