Søsterhjemmet Legesenter DA

Gamleveien 19 3922 Porsgrunn

Siste vurderinger av Søsterhjemmet Legesenter DA

Overfladisk lite imøtekommende

Lege: Kathrine Sørestrand Øye Skrevet

Min gamle fastlege byttet legekontor til et som ligger et stykke fra meg.Noe som var synd.Fikk da tildelt Øye som ny fastlege.Virket hyggelig ved første besøk.Men da jeg senere skulle fornye mine faste resepter begynte moroa.Nei det fikk jeg ikke ,jag kunne godt klare meg uten fikk jeg beskjed om.At man skal måtte "krangle"seg til medisiner som man har brukt i mange år skal være unødvendig.Selve legesentret har heller ikke fungert her.Ikke kunnet bestille time eller resepter lengre på nettet.Og helt håpløst og komme gjennom på tlf.Jeg bytter fastlege .

Dyktig og imøtekommende

Lege: Trine Fredriksen Skrevet

Jeg har utelukkende gode opplevelser med Dr.Fredriksen. Hun er faglig dyktig, tar seg tid til meg som pasient og har en behagelig personlighet.

Trygg og imøtekommende

Lege: Henning Beckstrøm Skrevet

Flink lege som overtok etter Catharina Hovland Sannes. Anbefales på det sterkeste. Akkurat startet så litt tid må han få på å bli kjent med deg

Beste legen.

Lege: Cathrine Jyoti Skjønstad Andersen Skrevet

Cathrine Jyoti S.A. Er en forståelse full og flink lege godt humør bestandig.Bytter aldri lege tar tak i ting har aldri blitt henvist så fort videre.Super lege.Men de som sitter bak burde vurdere stillingen sinn, uhøflig når du kommer og i telefon.

Fantastisk god lege, men legesenteret...

Lege: Cathrine Jyoti Skjønstad Andersen Skrevet

Man klarer ikke å ha en dårlig dag når man kommer til henne, hun tar deg alltid godt imot.
Hun er rask til å henvise deg videre til spesialister etc. Hun bruker god tid og lytter til deg, og tar alt av nødvendige prøver, du føler ikke at du blir pressa ut igjen pga tiden.
Men derimot legekontoret er noe annet. Vanskelig å komme mellom på telefon, og møter alltid på noen uhyggelige sekretærer som aldri viser respekt. De på labben klarer ikke engang å ta blodprøver, ser ut som en nålepute når man kommer ut igjen.
Påtide å bytte ut sekretærene og lab-damene med noen som trives i jobben sin?
Slutt å la det gå utover pasientene...
Jeg vurderer å bytte fastlege pga dette legekontoret, men klarer ikke helt pga jeg aldri vil få en så god fastlege igjen.