Søsterhjemmet Legesenter DA

Gamleveien 19 3922 Porsgrunn

Siste vurderinger av behandlere ved Søsterhjemmet Legesenter DA

Stresset og for mye å gjøre

Lege: Esben Storvand Skrevet

Esben er hyggelig å prate med, men har ikke tid til å høre på hva du vil si. Stresser mye og avslutter timen tidlig.

Flink i faget sitt.

Vanskelig å få time, da det ofte er minst 4-5 uker å vente. 1450 pasienter på lista kommer til betydelig her.

Særdeles bra

Lege: Esben Storvand Skrevet

Forstår og utfører, hilsen person som har diverse helseutfordringer men er 100% i jobb, ingen behov for oppmuntring til sykemelding etc. som enkelte leger tyr raskt til for å bli kvitt sutrekopper.

Ubrukelig lege

Lege: Trine Fredriksen Skrevet

Jeg har ikke sovet på flere netter, vært syk med feber og ligget rett ut i flere dager. Jeg jobber to jobber hver eneste gang, og trengte en sykemelding og hun dama der sjekker meg i 5 minutter og påstår at jeg ikke er syk? Helt sinnsyk oppførsel, hørte ikke på meg i det hele tatt og nektet meg sykemelding. Fikk bare «ta en Paracet og dra på jobb». ALDRI vært borti verre lege.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Trine Fredriksen Skrevet

Trine har ro, gir trygghet og tar pasienten på alvor. Går med meg selv og begge våre jenter har sammen med meg stor tillit og trygghet hos Trine.

Veldig imøtekommende og flink

Lege: Dillini Lankika Mihirani K Wellalage Don Skrevet

Blei møtt på en veldig god måte , virker kunnskapsrik og forklarte meg godt ifht problemet jeg kom med . Absolutt en fin opplevelse og anbefaler henne på det sterkeste.