Sanjay Aryal

Autorisasjon (2016)

Straume Legesenter AS Telefonnummer56 31 37 0056 31 37 ...
Straume Legesenter AS, Blombakkane 2 5354 Straume
Sanjay Aryal er en av 42 fastleger i Øygarden

Siste vurderinger av Sanjay Aryal

Tålmodig og imøtekommende

Sanjay har hjulpet meg med alt i så mange år nå. For å være en som kommer inn med masse plager hele tiden så gir han aldri opp med å lete etter svar på alt som kommer. Han er så tålmodig, nøye og utrolig dyktig i det han gjør. Sanjay tar seg alltid tid til å høre meg ut også, og jeg føler aldri jeg er til bry når jeg sitter der. Jeg kunne aldri tenke meg en annen fastlege, jeg er så fornøyd med å endelig ha en fastlege som ser mine behov og møter meg der jeg er helsemessig. Må også legge til at Sanjay har utført to små inngrep ved infeksjon, og han gjør en utmerket jobb.

Overarbeidet

Jeg fikk inntrykk av at han var overarbeidet og jeg følte meg til bry for denne legetimen.
Følte meg ikke tatt godt imot og ønsker helst ikke tilbake hit.
Har full forståelse for at det er travelt i perioder og at dette ikke er legen sin feil.

Lyttende, tålmodig og svært behjelpelig

Sanjay er muligens den hyggeligste og mest behjelpelige fastlegen jeg har hatt! Jeg hadde ganske mange ting jeg trengte hjelp til ved vår første time og han hjalp meg med alt. Han var ikke dømmende (som jeg kan oppleve at noen er) og lyttet så fint til det jeg sa. Han henviste meg videre til behandling av kronisk migrene med det samme, og var behjelpelig ifht medisiner.

God lege

Jeg har vært plaget av mentale lidelser og en vanskelig livssituasjon, og da kan det være litt viktig å ha en lege som kan ta disse tingene på alvor. Jeg hadde ingen problemer med Sanjay, og han virket både kunnskapsrik og forståelsesfull. Han tok det jeg sa på alvor og vi kunne diskutere løsninger sammen.

Flink lege men en luring.

Han takster for mye på konsultasjonene som ikke går under helfo takst. Så vær obs på hva dere betaler etter legebesøket hos Sanjay. Han er en luring når det gjelder å takste.
Så til dere som ikke vil betale ca 100kr ekstra hver gang dere er hos legen, velg en annen lege!