Siri Mygland

Kvinesdal Legesenter

1994

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Kvinesdal Legesenter
Farmonen 9 4480 Kvinesdal
Siri Mygland er en av 6 fastleger i Kvinesdal

Siste vurderinger av Siri Mygland

God oppfølging og faglig dyktig

Siri har vært familiens fastlege de siste 20 årene. Hun er veldig hyggelig og imøtekommende. Er det viktig, tar hun om så kontakt på kveldstid om hun ikke rekker det i kontortiden. Det er en veldig trygghet å ha en så dyktig lege når det virkelig gjelder... det har vi erfart flere ganger. Det er vel derfor hun har det travelt!

Hører ikke på pasienten ---

. Dårlig erfaring med lege. Ble ikke hørt, Må vente i ukesvis for time.Har byttet til en lege i som hører og behandler det jeg kom for og det tenger det veldig hyppig oppfølging på,,,, fornøyd med NY lege.....

Aldri tid?

Jeg har hatt Siri som fastlege i 15 år. Nå er det ca. 13 år siden jeg var hos henne sist. Hun har aldri hatt tid til meg når jeg ringer. Har for det meste hatt behov for sykemelding grunnet skader eller sykdom. Og da kan jeg ikke vente 4-6 uker. Selv har jeg ikke har noe kronisk eller noe som gjør at jeg må gå til henne regelmessig. Sånne pasienter passer henne nok bedre fordi hun har liten eller ingen fleksibilitet.

Grunnen til at jeg har hatt henne så lenge er fordi alle skryter av henne, men kunnskapen hennes har jeg ikke grunnlag til å bedømme.

Jeg bytter nå lege og gir noen andre anledning til å kjempe om tiden hennes. Lykke til.

Dyktig

Dr. Mygland er en utrolig dyktig lege, og jeg er alltid svært fornøyd når jeg trår it av kontoret hennes. Hun er dyktig, og har alltid medfølelse.

Verdens beste lege

Tar seg tid til deg, og hører alltid på hva du sier. Er flink til å lytte. Henviser deg alltid videre om det er nødvendig. Veldig godt fornøyd med denne legen!

:-)

Tillitsvekkende, kunnskapsrik, empatisk, imøtekommende, lyttende, gir relevante råd

Solid og kunnskapsrik lege.

Man blir tatt på alvor, men ventetid på ca. seks uker i snitt er uakseptabelt!

lite tilgjengelig

Ingenting galt å si om legen men må vente opp til 2-3 mnd for å få time og det er ikke holbart

God lege

Er godt fornøyd med denne legen når jeg får time hos henne. Hun bryr seg og har alltid hjulpet meg.. Men er veldig vanskelig å få time... 1-2 mnd ventetid.

Kjempegrei!

Lett tilgjengelig, tar deg på alvor. Tar seg god tid til å lytte. Virker engasjert og omsorsgfull

veldig god lege

Følger opp pasienten på en god måte, du føler du blir hørt og tatt på alvor.Flink å videresende pasienten