Siri Mygland

Farmonen 9 4480 Kvinesdal
Siri Mygland er en av 6 fastleger i Kvinesdal

Siste vurderinger av Siri Mygland

Aldri tid?

Jeg har hatt Siri som fastlege i 15 år. Nå er det ca. 13 år siden jeg var hos henne sist. Hun har aldri hatt tid til meg når jeg ringer. Har for det meste hatt behov for sykemelding grunnet skader eller sykdom. Og da kan jeg ikke vente 4-6 uker. Selv har jeg ikke har noe kronisk eller noe som gjør at jeg må gå til henne regelmessig. Sånne pasienter passer henne nok bedre fordi hun har liten eller ingen fleksibilitet.

Grunnen til at jeg har hatt henne så lenge er fordi alle skryter av henne, men kunnskapen hennes har jeg ikke grunnlag til å bedømme.

Jeg bytter nå lege og gir noen andre anledning til å kjempe om tiden hennes. Lykke til.

Dyktig

Dr. Mygland er en utrolig dyktig lege, og jeg er alltid svært fornøyd når jeg trår it av kontoret hennes. Hun er dyktig, og har alltid medfølelse.

Verdens beste lege

Tar seg tid til deg, og hører alltid på hva du sier. Er flink til å lytte. Henviser deg alltid videre om det er nødvendig. Veldig godt fornøyd med denne legen!

:-)

Tillitsvekkende, kunnskapsrik, empatisk, imøtekommende, lyttende, gir relevante råd

Solid og kunnskapsrik lege.

Man blir tatt på alvor, men ventetid på ca. seks uker i snitt er uakseptabelt!