Birgitte Enger Rønning

Autorisasjon (2015)

Birgitte Enger Rønning er en av 51 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Birgitte Enger Rønning

Fantastisk lege

Har hatt Birigitte noen år nå. Tidligere har jeg ikke hatt behov for å oppsøke lege i noe særlig grad. De siste årene har jeg slitt med ulike ting. Først psykisk også fysisk. Jeg er en person som ønsker effektive løsninger å gjerne presser meg selv for mye. Birgitte har forstått meg som personen, hun setter grenser for meg mtp min fysiske helse. Henviser meg til spesialist, føler meg veldig ivaretatt og synes oppfølginen fra henne har vært upåklaglig. Anbefales på det sterkeste

Dyktig lege

Lytter til deg, tar problemene dine på alvor, er løsningsorientert, gir god og riktig behandling og er flink i sitt fag. Vurdering 10/10.

Har du mange problemer - bytt lege

For meg med mange problemer, sykdommer og div så er ikke dette en lege å anbefale. Du blir ikke tatt på alvor, hun glemmer å følge opp og du føler deg som en pest og plage.

Skuffet

Veldig hyggelig og likanes.
Men følte hun var for passiv, at hun ønsket å finne en løsning med en gang, noe som er forståelig, men at da det ikke skjedde så mistet hun interesse.
Når svar ikke viste noe, var det ikke snakk om videre testing, jeg måtte selv be om det. Og som en person som ikke er helsepersonell så er det veldig vanskelig å hvite hva jeg skal be om.

Trygg og Kunnskapsrik

Viser empati, strekker seg langt for å hjelpe! Å har god forståelse for pyskiskhelse.. Setter deg ikke på masse rare medisiner, Men prøver andre ting først.