Lilleeng Legesenter

Lilleengveien 8 1523 Moss

Siste vurderinger av behandlere ved Lilleeng Legesenter

Trygg og Kunnskapsrik

Lege: Birgitte Enger Rønning Skrevet

Viser empati, strekker seg langt for å hjelpe! Å har god forståelse for pyskiskhelse.. Setter deg ikke på masse rare medisiner, Men prøver andre ting først.

Dyktig og hyggelig

Lege: Ellen Iselin Mamen Skrevet

Utrolig dyktig lege, som har en fin og rolig måte å snakke og forklare ting på. Jeg føler meg hørt og forstått. Hun kommer med tips og virker genuint interessert i å hjelpe på best mulig måte. Kunnskapsrik og proff. I tillegg til fine lokaler og meget hyggelig og dyktig resepsjonist.
Anbefales!

Trygg, lyttende og flink til å følge opp

Lege: Birgitte Enger Rønning Skrevet

Føler meg heldig som har en lege som dette. Birgitte er alt det en lege burde være, både omsorgsfull, løsningsorientert og dyktig.

Fantastisk fin lege

Lege: Ellen Iselin Mamen Skrevet

Hun ser deg, tar følge med deg hele veien inn på kontoret, konsultasjonen starter i grunn på venterommet. Ellen er opptatt av min historie og tar seg god tid. Veldig glad jeg byttet til denne legen.
Anbefales

Flott lege

Lege: Geir Kristensen Skrevet

Geir er en dyktig, empatisk og lyttende lege. Jeg føler aldri at han har dårlig tid, og han bruker god tid på meg som pasient. Han forklarer ting grundig og forståelig, og bekrefter alltid at han har forstått saken riktig. Han er kjapp på problemløsning og henviser alltid til rett helsefolk om det er saker som må tas videre. Han er i tillegg hyggelig, tørrvittig (som jeg setter stor pris på) og svært intelligent.