Lilleeng Legesenter

Lilleengveien 8 1523 Moss

Siste vurderinger av Lilleeng Legesenter

Dyktig lege

Lege: Hans Gøran Bergstrøm Skrevet

Føler meg godt ivaretatt. Hyggelig kontor og resepsjon. Flinke legesekretærer som ikke bommer på blodprøvetaking.
Bergstrøm er tålmodig og lyttende, en som jeg har tillit til i en ellers vanskelig situasjon.
Anbefales.

Trygg,imøtekommende og faglig dyktig!

Lege: Kristoffer Bordado Simensen Skrevet

Trygg, hyggelig og forståelsesfull lege som er kompetent i faget sitt, og som tar meg på alvor. Opplever også de som jobber på kontoret som imøtekommende, blide og trivelige. Jeg får alltid en time hvis det haster. Tommel opp, jeg kunne ikke vært mer fornøyd!

Empatisk lege

Lege: Sara Kanwar Skrevet

Jeg har aldri vært så fornøyd med en lege som Sarah. Hun forstår, lytter, og kommer med råd utifra egne erfaringer der hun ser at det trengs. Desverre ble hun flyttet til lilleeng helsepark. Etter flyttinga kunne jeg sitte som regel 20 min i telefonkø, for så å bli brutt med beskjed om å prøve igjen senere, når jeg ønsket å komme i kontakt med resepsjonen. Bestilte jeg fornyelse av faste resepter måtte jeg belage meg på å vente 3-4 dager før de kunne hentes ut. Flere ganger måtte jeg også ringe å purre på reseptene. Veldig tidkrevende da telefonkøen alltid var eviglang og ofte ble brutt. Dette gjorde at jeg bestemte meg for å bytte legesenter.

Profesjonell og medmenneskelig

Lege: Sara Kanwar Skrevet

Anbefales. Kun god erfaring med Sara. Har vert der både med mine barn og med meg selv. Hun er flink til å lytte og man føler at hun har deg i fokus samt tar deg på alvor.

Trygg og god lege

Lege: Geir Kristensen Skrevet

Jeg er meget fornøyd med å ha Geir som lege. Han tar tak i problemer, ser på deg når man har en samtale, henviser når han skal og viser forståelse. Føler legen tar seg tid til deg når du kommer, og viser ikke tegn til at han har dårlig tid. Veldig fornøyd.