Lilleeng Legesenter

Lilleengveien 8 1523 Moss

Siste vurderinger av behandlere ved Lilleeng Legesenter

Trygg, åpen og kunnskapsrik

Lege: Kristoffer Bordado Simensen Skrevet

Jeg har hatt mange leger, men Kristoffer er den jeg absolutt er mest fornøyd med. Jeg har helseangst, men han roer meg ned - men tar meg på alvor samtidig.

100% Trygghet

Lege: Kristoffer Bordado Simensen Skrevet

Empatisk, omsorgsfull og professjonell lege, som du ikke føler du må forklare alt i detaljer til! Han er en god lytter, og oppfatter lett situasjonen man står i, og vurderer meget godt hva som trengs av hjelp! Beste valget jeg noensinne har gjort var å bytte til han! Han får aldri lov å bli pensjonist!

Ikke fornøyd med ham

Lege: Geir Kristensen Skrevet

Han tar ikke pasienten(barn) på alvor. Ikke spesielt god på å følge opp. Lite tilgjengelig. Svarer ikke henvendelser. Han virker useriøst og uinteressert i pasienten.

Trygg, rolig og behjelpelig

Lege: Hans Gøran Bergstrøm Skrevet

Har hatt Hans Bergstrøm en del år nå, og har aldri vært misfornøyd med hjelpen jeg har fått.

Han lytter til deg, foreslår og forstår hva du prøver å si. Han vil i alle tilfeller hjelpe deg med sykdom og eventuelle problemer du har. Kan anbefales.

😟😟😟

Lege: Hans Gøran Bergstrøm Skrevet

Er ikke fornøyd med denne legen i det hele tatt.Han tar ikke folk på alvor, ønsker ikke å fornye resept for faste medisiner, eller utrede videre (hvis han selv er usikker). Ingen oppfølging, setter ikke opp kontroll time...i hvert fall ikke engasjert...heldigvis var han kort min fastlege