Lilleeng Legesenter

Lilleengveien 8 1523 Moss

Siste vurderinger av Lilleeng Legesenter

Dyktig lege

Lege: Hans Gøran Bergstrøm Skrevet

Føler meg godt ivaretatt. Hyggelig kontor og resepsjon. Flinke legesekretærer som ikke bommer på blodprøvetaking.
Bergstrøm er tålmodig og lyttende, en som jeg har tillit til i en ellers vanskelig situasjon.
Anbefales.

Trygg,imøtekommende og faglig dyktig!

Lege: Kristoffer Bordado Simensen Skrevet

Trygg, hyggelig og forståelsesfull lege som er kompetent i faget sitt, og som tar meg på alvor. Opplever også de som jobber på kontoret som imøtekommende, blide og trivelige. Jeg får alltid en time hvis det haster. Tommel opp, jeg kunne ikke vært mer fornøyd!

Trygg og god lege

Lege: Geir Kristensen Skrevet

Jeg er meget fornøyd med å ha Geir som lege. Han tar tak i problemer, ser på deg når man har en samtale, henviser når han skal og viser forståelse. Føler legen tar seg tid til deg når du kommer, og viser ikke tegn til at han har dårlig tid. Veldig fornøyd.

Flink

Lege: Geir Kristensen Skrevet

Effektiv men lyttende og interessert. Tar prøver. Tar seg tid til å forklare ting. Vennlig. Tar pasienten på alvor. Jeg er fornøyd både som pasient, og som ledsager for min mor som også har ham som lege.

Meget bra!

Lege: Geir Kristensen Skrevet

Han lytter til det jeg har å si. Vurderer utfra beskrivelsene. Er effektiv og hyggelig. Litt trøblete å få timer, men det løser seg stort sett.