Silja Osdal Saure

Ingen på venteliste

Silja Osdal Saure er en av 14 fastleger i Volda

Siste vurderinger av Silja Osdal Saure

Veldig flink god lege

Veldig flink forståelse god lytter smilende kjekk og tar tak i problemene å vurderer ting nøye veldi

Usympatisk og ufin

Uforskammet, kunnskapsløs.
Litt hånlig til mine problem. Uttaler at hun ikke vil lese journalen min.
det er ikke greit når man etter celleprøve føler seg mishandlet. Skifter lege så fort som overhodet mulig.

Dårleg kommunikasjon

Har aldri opplevd ein liknande legekonsultasjon, korkje hos tidlegare fastlegar eller innom andre helseinstitusjonar. Har alltid tidlegare vore behandla med respekt og tillit. Til no hadde eg berre møtt hyggeleg helsearbeidarar. Dessverre vart vedkommande oppfatta som frekk og nesten kranglete. Kommunikasjonen vart difor dårlig. Som pasient forlet eg kontoret med ei svært dårleg kjensle. Eg kvier meg difor for å besøke denne fastlegen igjen. Må nok stå på venteliste til andre fastlegar framover.

Nedlatande

Denne unge dama, møtte meg med ei ovanfrå-og-ned haldning som eg ikkje har vore ute for før. Ho ville ikkje ta mi tidlegare historie med i eigne vurderingar, og insisterte på behandling som har vore prøvd før. Ho fakturerte også for ikkje utførte tjenester. Dette fekk eg sletta av kontorpersonalet på legesenteret.
Har INGEN tillit til henne, og går ikkje til anna enn legevakt før eg får ny lege.

Ikke tilstede

Kom på hennes liste automatisk, da tidligere fastlege skulle halvere listen.
Er lite hos lege så tenkte ikke noe mere over dette byttet.
På en ti minutter lang konsultasjon møter hun ikke blikket mitt en eneste gang. Sitter kun å skriver/ser inn i datamaskinen. Gjesper høylytt gjennom hele konsultasjonen, uten å unnskylde seg.
Stiller ingen spørsmål eller viser vilje til å sette seg inn i situasjonen. Tidvis antydning til å være nedlatende.
Har satt meg på venteliste hos min tideligere fastlege.