Jane Kjersti Larsen

Ringsveien 3 1368 Stabekk
Jane Kjersti Larsen er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Jane Kjersti Larsen

Meget pliktoppfyllende og behagelig

Er tilgjengelig. Har respekt for pasienten. Tillit, Ikke redd for å kontakte annen spesialist eller sykehus i tvilstilfeller.

Imøtekommende, hjelpsom, forståelsesfull, vennlig og profesjonell.

Dr. Larsen er alltid imøtekommende og vennlig. Hun har en forståelse for pasienten som er trygg. Jeg føler meg godt ivaretatt og forstått hos henne.

Verdens beste lege

Har vært hos henne i over20 år, hun er lyttende,flink og omsorgsfull. Ser på pasienten ikke bare på pc'n.

Flink

Hatt Jane som lege nå i ca. 15 år. Rolig behagelig lege som tar deg på alvår og hører på hva du sier. Tilgjengeligheten kunne muligens vært noe bedre, men ville uansett ikke finne på å bytte lege av den grun. Jeg bor nå 15 til 20 minutter unna med bil i feil retning i forhold til jobben og det sier alt om hvor fornøyd jeg er :-)

Empatisk og behagelig lege

Dr. Larsen er mild, empatisk, forståelsesfull og svært dyktig.

umulig å nå

Har aldri greid å nå legen når jeg ble syk. Telefonkø, umulig å få time i morgen, må ringe en gang til

Dyktig og Behagelig

Føler meg alltid vel ivaretatt, stoler på hennes avgjørelser.

Beste lege en familie kan ha!!

Har flyttet et stykke unna men fortsetter å gå til min kjære fastlege fordi - hun har tålmodig fulgt meg og mine i tykt og tynt :-) Hun er oppriktig interessert i hvordan du har det, og leser deg om du ikke har det bra. God kontakt og oppfølging over mange år - lenge før fastlege ordningen kom.
Terningkast 6-
(minuset er på tilgjengelighet - de er veldig bizzi på Nedre Stabekk legesenter)
Lang ventetid på time - men god akutthjelp ved behov!

Flink og omsorgsfull men dessverre alltid fullbooket

Jane er en veldig flink lege, som er god med mennesker, viser empati og er grundig.
Det eneste som er negativt er at hun aldri har noe ledig tid og kanskje er litt sjelden på kontoret. En av resepsjonistene er også ganske så nebbete og nedsettende noe som er dumt da vi faktisk er kunder.

Dyktig!

Omsorgsfull og dyktig! Legekontoret ligger på Stabekktogstasjon. Apotek rett ved. Jane er veldig dyktig ikke minst omsorgsfull.

Absolutt den beste legen jeg har hatt!

Jane er en fantastisk, forståelsefull og grundig lege som bry seg. Hun er alltid blid, hun lytter, og viser empati. Jeg kjører gjerne de 20 kilometer til hennes kontor fremfor å skaffe ny lege i nærheten. Hun er definitivt et nydelig menneske som jeg setter veldig pris på.
Hun er en meget god lege.

Den beste legen jeg kunne fått

En fantatstisk lege som alltid er presis, alltid har tid og som viser er genuin interesse for meg og mitt. Hun husker ting som ble tatt opp på forrige konsultasjon, hvem som er barna mine etc. Grundig og dyktig:)

Flink

Jane er veldig hyggelig, opptatt av å høre på deg og få sjekket ut ting selvom det kan virke som bagateller. Om det er noe hun ikke selv kan, så blir man henvist videre til en spesialist.

Jeg føler at jeg blir tatt på alvor når jeg er hos henne.

Dyktig, imøtekommende og blid

Dyktig, imøtekommende og blid Har hatt denne legen side fastlegeordningen kom. og selv om reiseveien er lengre pr idag så er jeg såpass fornøyd at jeg har beholdt denne legen.