Christina Vekseth

Autorisasjon (2017)

Christina Vekseth er en av 27 fastleger i Steinkjer

Siste vurderinger av Christina Vekseth

Dyktig og kunnskapsrik

For første gang har jeg følt meg sett av en lege. Christina er dyktig og formidler av sin kunnskap på en god måte. Har gått hos henne med overvektsrelaterte utfordringer og hun brenner tydeligvis for temaet og er engasjert. Løsningsorientert og dyktig på kommunikasjon.

Dyktig

Dyktig i det ho gjør, en pålitelig lege, nøye i sine vurderinger, lytter til deg,
Føler deg hørt.Ho er nøye i sine vurderinger før ho gir opp en mening 👌

Utrolig flink lege!

Beste legen jeg har hatt. Viser forståelse, og opptrer profesjonelt, samtidig som hun viser interesse for ny informasjon. Hun tar seg tiden til å høre på pasientene og personlig føler jeg ikke hun "rusher" timen selv om det nærmer seg 20 minutter. Bruker tiden man trenger! Glad og trivelig dame!

Den beste legen jeg har hatt på mange år

Kunnskapsrik og hyggelig. Tar meg som pasient på alvor og viser en oppriktig interesse i å ville hjelpe. Viser medfølelse samtidig som hun opptrår profesjonelt. Konkret og presis i beskrivelse på videre oppfølging. Alt i alt er jeg kjempefornøyd.

Arrogant

Anbefales ikke... Arrogant å mer opptatt av å rakke ned på pasientene... Håpløst å få time når man trenger det