Høvdinggården Legekontor

Telefonnummer74 14 12 5074 14 12 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Høvdingveien 10 7725 Steinkjer

Siste vurderinger av Høvdinggården Legekontor

Ny fastlege..

Lege: Julie Austmo Kolstad Skrevet

Sikkert flink faglig men følte at jeg ikke ble hørt/tatt på alvor. Har aldri opplevd det hos noen andre leger før og føler persolig at det må være noe av det viktigste i møte med fastlegen sin. Liker selve legekontoret veldig godt.

Den beste legen jeg har hatt på mange år

Lege: Christina Vekseth Skrevet

Kunnskapsrik og hyggelig. Tar meg som pasient på alvor og viser en oppriktig interesse i å ville hjelpe. Viser medfølelse samtidig som hun opptrår profesjonelt. Konkret og presis i beskrivelse på videre oppfølging. Alt i alt er jeg kjempefornøyd.

Ikke tilgjengelig

Lege: Anita Helén Foshaug Skrevet

Har aldri fått time hos henne, hun er enten opptatt eller ikke tilstede. Blir fulgt opp av en annen lege (mer dreven). Når jeg sender inn bestilling på ny resept kommer det alltid i feil dose/mengde.

Flink men utilgjengelig

Lege: Anita Helén Foshaug Skrevet

Anita Foshaug er flink og grundig men på to av mine tre siste legetimer har jeg hatt vikar. Enten fordi hun ikke hadde ledig time eller fordi detkom opp noe som gjorde at hun ikke kunne ta timen. Vanskelig å få avtalt ny time og lang ventetid.

Svært god lege

Lege: Arnulf Langhammer Skrevet

Faglig svært sterk. Har alltid fått god hjelp. Har gått til Langhammer siden jeg var barn. Måtte bytte på grunn av flytting.