Høvdinggården Legekontor

Telefonnummer74 14 12 5074 14 12 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Høvdingveien 10 7725 Steinkjer

Siste vurderinger av Høvdinggården Legekontor

Flink men utilgjengelig

Lege: Anita Helén Foshaug Skrevet

Anita Foshaug er flink og grundig men på to av mine tre siste legetimer har jeg hatt vikar. Enten fordi hun ikke hadde ledig time eller fordi detkom opp noe som gjorde at hun ikke kunne ta timen. Vanskelig å få avtalt ny time og lang ventetid.

Svært god lege

Lege: Arnulf Langhammer Skrevet

Faglig svært sterk. Har alltid fått god hjelp. Har gått til Langhammer siden jeg var barn. Måtte bytte på grunn av flytting.

Fastlege i snart 20 år.

Lege: Bjørn Ole Bache Skrevet

Med ett unntak av bytte av fastlege har jeg hatt Bache i snart 20 år. Han tar deg på alvor, lytter og er sympatisk. Anbefales som lege.

Perfekte legen!

Lege: Bjørg Jordet Skrevet

Har hatt Dr. Jordet i over 20 år og det er en lege som virkelig bryr seg om sine pasienter.
Mine 2 barn har også henne og min samboer vurderer å skifte til henne.

Hun tenker på pasientenes ve å vel og er ærlig hvis det er noe hun ikke vet så mye om. Hun henviser deg dit du skal, hun stiller de rette diagnoser og du får medisiner hvis behov.
Hun er veldig lyttende og har tid. Om det går over tiden så er hun smilende og blid likevel. Hun får jobben gjort.

Det vil bli en savn den dagen hun slutter.

Helt fantastisk!

Lege: Arnulf Langhammer Skrevet

Jeg har hatt denne legen så lenge jeg kan huske. Han har behandlet min far og farfar i alle år han har vært lege. Denne mannen er alltid hjelpsom og rolig. Han stresser aldri og tar seg god tid samt at han lytter.Jeg kan alltid ringe og komme inn samme dag om jeg trenger det. Han forklarer ALT jeg vil vite og mer. Jeg gleder meg nærmest til å gå til han siden han er så fantastisk.