Høvdinggården Legekontor

Høvdingveien 10 7725 Steinkjer

Siste vurderinger av behandlere ved Høvdinggården Legekontor

Faglig dyktig og flink til å prioritere

Lege: Julie Austmo Kolstad Skrevet

Kolstad er faglig treffsikker, nøye på det som betyr noe for livskvaliteten for pasientene, og er effektiv på det som betyr mindre. Trygg, klok og dyktig på alt fra somatikk, psyke og barnemedisin. Har også inntrykk av at hun har oversikt over spesialisthelsetjenesten, og god kontroll på når det er hensiktsmessig å henvise videre. Anbefales varmt.

Dyktig

Lege: Christina Vekseth Skrevet

Dyktig i det ho gjør, en pålitelig lege, nøye i sine vurderinger, lytter til deg,
Føler deg hørt.Ho er nøye i sine vurderinger før ho gir opp en mening 👌

Utrolig flink lege!

Lege: Christina Vekseth Skrevet

Beste legen jeg har hatt. Viser forståelse, og opptrer profesjonelt, samtidig som hun viser interesse for ny informasjon. Hun tar seg tiden til å høre på pasientene og personlig føler jeg ikke hun "rusher" timen selv om det nærmer seg 20 minutter. Bruker tiden man trenger! Glad og trivelig dame!

Trygg, dyktig og engasjert

Lege: Julie Austmo Kolstad Skrevet

Utrolig flink fastlege. Hun er svært dyktig, og god til å følge opp. Stortsett tilgjengelig hver gang det trengs. En av de bedre fastlegene jeg har hatt.

En lege som tar deg på alvor

Lege: Julie Austmo Kolstad Skrevet

Utrolig dyktig, tillitsfull, ærlig og effektiv lege. Føler hun er like flink både med barn, ungdom og voksne. God i samtale med ungdom/barn. Tar pasienten på alvor, og føler oss alltid trygge etter time hos henne.