Høvdinggården Legekontor

Høvdingveien 10 7725 Steinkjer

Siste vurderinger av Høvdinggården Legekontor

Grundig, oppmerksom, bruker god tid

Lege: Anita Helén Foshaug Skrevet

Henviser videre der det er nødvendig. Føler meg sett. Hun tar tak i ting. Har vært mye forsinkelser, men bedre nå. Skyldtes sikkert at hun var ny og arbeidsmengden var stor.

Dyktig og omsorgsfull

Lege: Arnulf Langhammer Skrevet

Meget dyktig og kompetent lege, som samtidig er flink til å lytte og ta Patienten på alvor. Han er flink til å forklare og ta meg med. Han er drømmen av en god fastlege!

Ny fastlege..

Lege: Julie Austmo Kolstad Skrevet

Sikkert flink faglig men følte at jeg ikke ble hørt/tatt på alvor. Har aldri opplevd det hos noen andre leger før og føler persolig at det må være noe av det viktigste i møte med fastlegen sin. Liker selve legekontoret veldig godt.

Den beste legen jeg har hatt på mange år

Lege: Christina Vekseth Skrevet

Kunnskapsrik og hyggelig. Tar meg som pasient på alvor og viser en oppriktig interesse i å ville hjelpe. Viser medfølelse samtidig som hun opptrår profesjonelt. Konkret og presis i beskrivelse på videre oppfølging. Alt i alt er jeg kjempefornøyd.

Ikke tilgjengelig

Lege: Anita Helén Foshaug Skrevet

Har aldri fått time hos henne, hun er enten opptatt eller ikke tilstede. Blir fulgt opp av en annen lege (mer dreven). Når jeg sender inn bestilling på ny resept kommer det alltid i feil dose/mengde.