Camilla Victoria Løkken

Autorisasjon (2013)

Camilla Victoria Løkken er en av 58 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Camilla Victoria Løkken

Rolig og kunnskapsrik lege

Veldig fornøyd med Camilla. Hun tar seg alltid tid til meg og føler hun virkelig bryr seg og lytter. Jeg har vært borti mange leger og behandlere der jeg ikke føler de lytter. Har aldri fått så god hjelp som jeg har fått av Camilla. Hun har mye kunnskap, også om psykiske lidelser. Tar meg alltid seriøst. Når jeg drar fra Camilla føler jeg meg alltid rolig og trygg. En fantastisk lege.

En fantastisk lege

Camilla er en meget kunnskapsrik lege, hun tar seg alltid godt med tid, har gode svar på både stort og smått. Kommer til å savne denne fastlegen nå som jeg har flyttet. Er du ute etter en lege som ser deg som menneske, har mye kunnskap og empati, trenger du ikke lete lenger.

Fantastisk

En lege som virkelig lytter, dyktig, oppservang og god! Anbefales på det sterkeste.
Trenger du omsorg, en lege som lytter er Camilla best!

Virker ikke engasjert i pasientene

Camilla er helt sikkert en dyktig lege, men føler hun ikke engasjerer seg for meg som pasient eller at hun er lyttende. Føler hun har gjort seg opp en mening før jeg kommer og er ikke interessert i å hjelpe. Føler meg ofte litt mer bekymret etter jeg går ut fra kontoret hennes. Ikke like god på å anerkjenne pasientene sine, møte dem og tone seg inn på deres følelser.

Trygg og kunnskapsrik

En lege som tar seg tid til og forstå å sette seg inn i andre situasjoner/sykdommer. Om hun ikke har svaret der og da så sjekker hun opp raskt og finner alltid ut av det. Hun leverer hele tiden kvalitet og er høyst interessert i pasientene sine.