Stasjonsbyen Legesenter

Fladebyveien 8 A 1746 Skjeberg

Siste vurderinger av behandlere ved Stasjonsbyen Legesenter

Fantastisk.

Lege: Hans Thorbjørn Kvig Rydningen Skrevet

Var veldig spent da jeg fikk ny fastlege. Men ble veldig positivt overrasket. Han er en fantastisk lege med masse erfaring. Føler han er der for meg. Tar pasienten ,og sin jobb, på alvor. Lytter til hva man har å si. Gir gode råd og veiledning. En lege jeg trygdt kan anbefale.

Fantastisk

Lege: Camilla Victoria Løkken Skrevet

En lege som virkelig lytter, dyktig, oppservang og god! Anbefales på det sterkeste.
Trenger du omsorg, en lege som lytter er Camilla best!

Flinkeste legen i Østfold

Lege: Dag Eivind Syverstad Skrevet

Vi fikk kontakt med han gjennom at han hjalp min mor fra legevakta mange år siden, og fant ut hva som egentlig var problemet slik at hun fikk den hjelpen hun trengte. Siden ble han legen til en og en og idag hele familien nesten og kjenner oss så godt at vi kan snakke om alt som feiler oss uten å skjemmes over noe.
Trenger ikke forklare alt, fordi han følger opp deg på ordentlig og er ikke redd for å si at du må heller trene litt for å fikse noe, istedenfor å bare hive piller på deg.

God kommunikasjon

Lege: Hans Thorbjørn Kvig Rydningen Skrevet

Tar seg god tid til pasientene sine og svarer på e-konsultasjoner veldig raskt. God å snakke med og man føler seg hørt. Ikke minst faglig dyktig.

Virker ikke engasjert i pasientene

Lege: Camilla Victoria Løkken Skrevet

Camilla er helt sikkert en dyktig lege, men føler hun ikke engasjerer seg for meg som pasient eller at hun er lyttende. Føler hun har gjort seg opp en mening før jeg kommer og er ikke interessert i å hjelpe. Føler meg ofte litt mer bekymret etter jeg går ut fra kontoret hennes. Ikke like god på å anerkjenne pasientene sine, møte dem og tone seg inn på deres følelser.