Stasjonsbyen Legesenter

Telefonnummer69 16 86 8469 16 86 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fladebyveien 8 A 1746 Skjeberg

Siste vurderinger av Stasjonsbyen Legesenter

Må være en av Norges beste fastleger!

Lege: Dag Eivind Syverstad Skrevet

Beste fastlegen jeg noen gang har hatt! (Og jeg har hatt mange leger)
Min erfaring med fastleger er at det enten har vært det ene ekstreme eller det andre. Dessuten er det også mange leger som bare ser inn i dataen og ikke ser ut til å være interessert i pasientens problemer over hodet!
Dette er ikke tilfelle hos Dr. Syverstad, overhodet! Han er alltid i godt humør, og virker genuint interessert i hva du har å si. Han gir også veldig gode råd, og er veldig profesjonell! Han har god kunnskap innen medisin, og henviser eller foreskriver når dette trengs.
Dr. Syverstad er rik i kunnskap når det gjelder dette, og vet nøyaktig hvilke råd å gi, og når/hvilke tiltak som må tas, til å hjelpe pasienten.
Eneste kritikk jeg har er ikke mot Dr. Syverstad, men legekontoret (Stasjonsbyen Legesenter) da åpningstidene på telefon og på senteret er begrenset, og at det kan være vanskelig å få tak i resepsjonen på telefonen, mange ganger. De kunne ha hatt et mer effektivt system for når pasientene ankommer, men det går som regel relativt greit.
Ikke misforstå meg, det pleier ikke å være lang ventetid for å komme inn til timen, men det kunne vært gjort litt mer praktisk.
Utenom dette har jeg ingenting imot resepsjonen eller legesenteret da allt som regel ordner seg relativt fort.
(Jeg vil alikevell legge til at man må noen ganger ringe et par ganger når det er trafikk på telefonlinjene)

Når alt kommet til alt, så mener jeg at Dr. Syverstad er et perfekt eksempel på hva en fastlege burde være, og er sannsynligvis en av Norges beste fastleger. (Mener ihvertfal jeg!)

Gir trygghet

Lege: Hilde Brattetveit Skrevet

Har bare vært hos vikarene Elisabeth og Gunhild, viser omsorg,lytter,grundige,tar tak og følger opp,bare positivt

Flott lege

Lege: Kenneth Gutterup Skrevet

Har hatt Kenneth som lege i 10 år. Han har hjulpet mrg gjennom psykiske og fysiske plager med min kroniske sykdom. Alltid tatt meg på alvor og tatt seg tid. Svært empatisk person. Jeg er veldig fornøyd.

Tja

Lege: Kenneth Gutterup Skrevet

Imøtekomme og koselig mann, men tar ikke alle saker alvorlig. Henviser deg ikke alltid videre selv om han sier det, og er ikke den beste legen om du er gravid.

En helt enestående, dyktig og fantastisk lege !

Lege: Kenneth Gutterup Skrevet

En helt fantastisk lege som virkelig hjelper, støtter og tar pasientene sine på alvor. Han er både dyktig og utrolig hyggelig (Kan heller ikke glemme de herlige sekretærene alltid er blide og imøtekommende (Spesielt Hilde..) Sjeldent lang ventetid. Anbefaler Kenneth til alle ! Fortjener all skryt de kan få :D