Stasjonsbyen Legesenter

Fladebyveien 8 A 1746 Skjeberg

Siste vurderinger av Stasjonsbyen Legesenter

Kunnskapsrik

Lege: Hans Thorbjørn Kvig Rydningen Skrevet

Helt fantastisk lege som er der for pasientene sine. Han har hjulpet meg masse, kommer med gode råd og løsninger.
Kan varmt anbefales.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Hans Thorbjørn Kvig Rydningen Skrevet

Har fått ny fastlege i Hans Thorbjørn K. Rydningen. Etter bare 2 besøk hos han, er mitt inntrykk meget godt. Veldig kunnskapsrik og flink til å lytte til pasienten sin. Han anbefales på det sterkeste.

Suveren lege!

Lege: Dag Eivind Syverstad Skrevet

I 2009 så var jeg hos han som vikar pga ferie på vårt legekontor. Han henviste meg videre med en gang(hvor min daværende lege hadde satt meg på 8 pencelin kurer på 3 mnd) alt ordnet seg med en gang hos Syverstad og var tatt inn til operasjon etter to dager hos han.
Byttet til han i 2013 og det første møtet med han så spurte han hvordan det hadde gått etter timen i 2009! Etter mange år med ryggproblemer som ikke ble tatt tak fikk jeg svar med en gang her. MR henvisning etter første time, endelig svar!
Han er imøtekommende-blid-lytter-tar seg tid og henviser videre. Alle i familien har byttet til han og er superfornøyde! Fantastisk lege som anbefales!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Camilla Victoria Løkken Skrevet

En lege som tar seg tid til og forstå å sette seg inn i andre situasjoner/sykdommer. Om hun ikke har svaret der og da så sjekker hun opp raskt og finner alltid ut av det. Hun leverer hele tiden kvalitet og er høyst interessert i pasientene sine.

Fantastisk

Lege: Camilla Victoria Løkken Skrevet

Trygg, tar seg tid og jobber aktivt for å hjelpe. Lett å prate med. En dyktig lege som støtter pasienten.