Stasjonsbyen Legesenter

Telefonnummer69 16 86 8469 16 86 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fladebyveien 8 A 1746 Skjeberg

Siste vurderinger av Stasjonsbyen Legesenter

Imøtekommende og positiv men...

Lege: Dag Eivind Syverstad Skrevet

Legen er imøtekommende tydelig velmenende og positiv. Når det gjelder faglig evne er jeg ikke helt fornøyd. Jeg har lagt frem plager som samlet sett burde være innlysende pekere mot en diagnose.
(oppdaget selv og fikk bekreftet)
En kort samtale med annen lege førte til avgjørelsen om å bytte lege.

Syverstand er nok dyktig på mye men ser ikke helheten i noen tilfeller.

Totalt uinteressert

Lege: Kenneth Gutterup Skrevet

Virker som om Kenneth har mistet gnisten, er totalt uinteressert og vil ha deg ut av kontoret så fort som mulig og gjøre så lite som mulig.

Må være en av Norges beste fastleger!

Lege: Dag Eivind Syverstad Skrevet

Beste fastlegen jeg noen gang har hatt! (Og jeg har hatt mange leger)
Min erfaring med fastleger er at det enten har vært det ene ekstreme eller det andre. Dessuten er det også mange leger som bare ser inn i dataen og ikke ser ut til å være interessert i pasientens problemer over hodet!
Dette er ikke tilfelle hos Dr. Syverstad, overhodet! Han er alltid i godt humør, og virker genuint interessert i hva du har å si. Han gir også veldig gode råd, og er veldig profesjonell! Han har god kunnskap innen medisin, og henviser eller foreskriver når dette trengs.
Dr. Syverstad er rik i kunnskap når det gjelder dette, og vet nøyaktig hvilke råd å gi, og når/hvilke tiltak som må tas, til å hjelpe pasienten.
Eneste kritikk jeg har er ikke mot Dr. Syverstad, men legekontoret (Stasjonsbyen Legesenter) da åpningstidene på telefon og på senteret er begrenset, og at det kan være vanskelig å få tak i resepsjonen på telefonen, mange ganger. De kunne ha hatt et mer effektivt system for når pasientene ankommer, men det går som regel relativt greit.
Ikke misforstå meg, det pleier ikke å være lang ventetid for å komme inn til timen, men det kunne vært gjort litt mer praktisk.
Utenom dette har jeg ingenting imot resepsjonen eller legesenteret da allt som regel ordner seg relativt fort.
(Jeg vil alikevell legge til at man må noen ganger ringe et par ganger når det er trafikk på telefonlinjene)

Når alt kommet til alt, så mener jeg at Dr. Syverstad er et perfekt eksempel på hva en fastlege burde være, og er sannsynligvis en av Norges beste fastleger. (Mener ihvertfal jeg!)

Flott lege

Lege: Kenneth Gutterup Skrevet

Har hatt Kenneth som lege i 10 år. Han har hjulpet mrg gjennom psykiske og fysiske plager med min kroniske sykdom. Alltid tatt meg på alvor og tatt seg tid. Svært empatisk person. Jeg er veldig fornøyd.

Tja

Lege: Kenneth Gutterup Skrevet

Imøtekomme og koselig mann, men tar ikke alle saker alvorlig. Henviser deg ikke alltid videre selv om han sier det, og er ikke den beste legen om du er gravid.