Stasjonsbyen Legesenter

Fladebyveien 8 A 1746 Skjeberg

Siste vurderinger av behandlere ved Stasjonsbyen Legesenter

Lite å hente

Lege: Hans Thorbjørn Kvig Rydningen Skrevet

Har alltid dårlig tid når jeg er der. Føler jeg ikke får tatt opp alt. Veldig enkle løsninger på div problemer. Savner en som faktisk vil finne ut hva som er galt. Ble til at jeg byttet fastlege

Totalt sett meget bra.

Lege: Dag Eivind Syverstad Skrevet

Jeg trodde beskrivelsen var valgfri. Har bestandig følelsen av å bli godt mottatt og at jeg blir tatt seriøst.

Bryr seg om pasienter

Lege: Hans Thorbjørn Kvig Rydningen Skrevet

Denne legen virker som en lege som bryr seg om pasientene sine. Jeg trengte hjelp med henvisning til DPS og der tokk han meg veldig seriøst. Med andre kroppslige problemer kan det ta litt lengre tid derimot, men som ung kvinne er det ikke unormalt at leger ikke tar deg seriøst i starten når du kommer meg vondter. Her er det Noe bra og noe ikke så bra.

Fantastisk.

Lege: Hans Thorbjørn Kvig Rydningen Skrevet

Var veldig spent da jeg fikk ny fastlege. Men ble veldig positivt overrasket. Han er en fantastisk lege med masse erfaring. Føler han er der for meg. Tar pasienten ,og sin jobb, på alvor. Lytter til hva man har å si. Gir gode råd og veiledning. En lege jeg trygdt kan anbefale.

Fantastisk

Lege: Camilla Victoria Løkken Skrevet

En lege som virkelig lytter, dyktig, oppservang og god! Anbefales på det sterkeste.
Trenger du omsorg, en lege som lytter er Camilla best!

Dette er en Pluss-tjeneste.