Dragan Stjepanovic

Autorisasjon (2013)

Dragan Stjepanovic er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Dragan Stjepanovic

En fantastisk fastlege

Dr. Dragan hørte på meg og henviste meg til utredning for ADHD og sørget for at prosessen gikk relativt raskt. Jeg fullfører høyere utdanning i disse dager, det ville jeg aldri klart uten hans hjelp i prosessen.
Dr. Dragan møter deg der du er, er varm, omsorgsfull og veldig imøtekommende og god. En trygghet for de som synes det er skummelt å gå til legen. Jeg har bare gode ting å si om fastlegen min, og har anbefalt ham til flere venner.

Ufordragelig! Styr unna

Har mottatt purregebyr og innkassovarsel fra konsultasjoner jeg ikke har vært på og aldri mottat noe faktura for. De sender innkassoer og gebyrer i hytt og pine uten å ane hva de driver med. Ringte kontoret som nektet å finne en løsning, nektet å undersøke saken eller fjerne det ulovlige gebyret. De «glemmer» å sende deg faktura for så å plutselig 2 mnd senere sende innkassovarsel med dobbelt beløp av opprinnelig faktura uten å skrive hvor gebyret er fra. Virker som totalt svindel og ville holdt meg langt unna dette legesenteret. Har aldri møtt denne legen, men må likevel betale innkassovarsel. Det er kvalmt for lite hjelpsomme kontoret er for å løse et problem og at de nekter å fjerne urettmessige gebyrer.

En omtenksom og flink lege Fastlege.

Bruker god tid til pasienten og man føler seg trygg og forstått hos han. Veldig flink lege.
Både jeg og sønnen min går hos han og han følger opp tett oss hvis det er sykdom i bilde.

Tillitsfull og flink

Veldig fornøyd med fastlegen. Tar meg på alvor og er flink til å henvise videre når det er nødvendig!

Veldig god kunnskap

Utrolig omtenksom og vet akkurat hva han skal gjøre for pasienten.
Veldig snill og omtenksom. Har også mange år med erfaring. Han er ikke bare lege. Han tenker på deg som menneske.