Mahtab Ghanei

Autorisasjon (2001)

Søeberg legesenter Telefonnummer33 29 65 3033 29 65 ...
Søebergs gate 4 3211 Sandefjord
Mahtab Ghanei er en av 69 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Mahtab Ghanei

ikke helt fornøyd

Føler hun ikke tar deg helt på alvor. føler du er til bry når du kommer dit. anbefaler ikke henne.
Men veldig fint legekontor og de som sitter i skranken er veldig hyggelig og imøtekommende

Beste legen jeg har hatt

Oppleves som trygg og kunnskapsrik, og er en varm og hyggelig person. Hun tar mine utfordringer på alvor og sørger for grundige undersøkelser. Dette er den beste legen jeg har hatt noen gang.

Dårlig å lite imøtekommende

Følte det var som å snakke med en vegg, når jeg fortalte om mine angstproblemer å hva som ga meg disse problemene ble jeg fortalt at tingene jeg slet med ikke hadde noe med angst å gjøre, følte rettåslett at jeg ikke ble trodd på, jeg er iferd med å bytte, anbefaller å styre unna denne fastlegen.

Trygg og kunnskapsrik

Totalinntrykket mitt er veldig positivt. Jeg er meget fornøyd, grunnet hun var flink på å lytte til meg. Som førte til riktig behandling og god hjelp.

Dårlig forståelse for meg som pasient

Jeg har vært hos henne fler ganger siden hun kom til legekontoret, men føler at hun ikke forstår det jeg har av problematikker. Det er svært vanskelig å snakke med henne om psykiske plager og i dag virket det som om hun ikke kunne få meg fort nok ut.
Skifter fastlege i dag.