Espen Grimstad

Autorisasjon (2016)

Espen Grimstad er en av 133 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Espen Grimstad

Fantastisk!

Jeg har vært storforbruker av helsevesenet og har dermed truffet svært mange leger, spesialister og annet helsepersonell. Både forskjellige fastleger og leger som jobber bl.a. på sykehus.

Jeg synes stort sett at de jeg har møtt oppigjennom årene har vært flinke og at jeg har likt dem godt.

Det var helt tilfeldig at Espen ble min fastlege siden alle pasientene ble vilkårlig fordelt på to nye leger etter at den gamle fastlegen sluttet.

Espen er i en klasse for seg selv. Han er svært dyktig faglig sett. Det er hans personlighet og hans empati som man med en gang legger merke til. Han er oppriktig interessert i hvordan det går og husker fra gang til gang. Ikke bare notater, men ting vi snakket om som antagelig ikke ble notert.
Han virker oppriktig lei seg hvis noe trist skjer. Og ved en anledning hvor ting ikke gikk som planlagt sa han at han ble lei seg da han leste det i journalen.

Han har en sosial- og empatisk intelligens som overgår alle jeg har møtt i helsevesenet. Når dette blir kombinert med at han er dyktig faglig sett og også har humor....da blir det ikke så mye annet å si enn det jeg har skrevet i overskriften. Han er en fantastisk lege.

God oppfølging. Tar deg på alvor selv om ting kanskje kan ha kommet litt dårlig frem ved konsultajon. Flott med beklagelse i etterkant!