Runar Nørsett

Randesund Legesenter

2003

Randesund Legesenter Telefonnummer38 14 83 5038 14 83 ...
Lauvåsen Hovedvei 1 4656 Hamresanden
Runar Nørsett er en av 85 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Runar Nørsett

Fantasisk person og lege.

Jeg har brukt Runar i 9 år, jeg har slitt mye psykisk. Han har vært helt fantastisk på alle måter, mann trenger aldri å være redd for at ikke han tar deg på alvor. Han sender deg der mann trenger det. Jeg har kun fine ting og anbefalinger og gode ord om denne legen.

God, hyggelig og "down to earth"

Runar har hjulpet meg gjennom flere år og jeg er veldig fornøy. Føler at praten går greit og at han finner frem til greie løsninger fremfor å bare skrive ut en resept på ting som enkelte av mine tidligere leger gjerne har gjort.

Beste legen jeg noen gang har hatt,,,

Runar er flink til å lytte, går rett på sak, han er ikke redd for henvise til spesialister osv, han tar deg alvorlig og han er åpen og grei, Jeg har slitt med både fysiske og psykiske plager, mye av det har jeg taushetsplikt med, noe Runar også respekterer,
Synes han også passer godt på hva han skriver ut av medikamenter,
Super når det gjelder pasientbehandling

Stå på

Bytt yrke,herr Nørsett

Det får være grenser til hva man skal tåle av en lege,sitter og snakker om seg selv og sitt og ikke fokusert på å behandle det jeg plages av. man blir ikke kvitt depresjon og angst ved å lytte til bøker,musikk og fritidsaktiviteter han er opptatt av.

Har hatt Runar som lege i flere år. Utvilsomt den beste jeg har hatt. Faglig dyktig, god lytter og flink til til å følge opp. Interessert i pasienten og spennende både som menneske og lege. Gir tilbakemelding når han har sagt han skal gjøre det. Jeg anbefaler Runar på det varmeste for alle som trenger en dyktig fastlege som er til å stole på. Terningkast 6.