Runar Nørsett

Autorisasjon (2003)

Randesund Legesenter Telefonnummer38 14 83 5038 14 83 ...
Lauvåsen Hovedvei 1 4656 Hamresanden
Runar Nørsett er en av 114 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Runar Nørsett

Beste legen jeg noen gang har hatt,,,

Runar er flink til å lytte, går rett på sak, han er ikke redd for henvise til spesialister osv, han tar deg alvorlig og han er åpen og grei, Jeg har slitt med både fysiske og psykiske plager, mye av det har jeg taushetsplikt med, noe Runar også respekterer,
Synes han også passer godt på hva han skriver ut av medikamenter,
Super når det gjelder pasientbehandling

Stå på

Bytt yrke,herr Nørsett

Det får være grenser til hva man skal tåle av en lege,sitter og snakker om seg selv og sitt og ikke fokusert på å behandle det jeg plages av. man blir ikke kvitt depresjon og angst ved å lytte til bøker,musikk og fritidsaktiviteter han er opptatt av.

Veldig god lege

Hele familien har hatt Nørsett i 6 år. God med både ungene og oss voksne. Hadde en tøff runde med ift. langtidssykemelding og Nørsett stod på for å skaffe hjelp. Han er super!
Jobber ikke alle dager i uka, så kan av og til være litt vanskelig å få time kjapt.

Gir seg ikke

Jeg bytta fastlege til Nørsett i høst, og han gir seg ikke for å finne ut av hva problemet er. Henviser videre, følger opp. Lytter til det man sier, som er sjeldent for dagens leger etter min mening. Veldig fornøyd, endelig en lege som forstår :) Han har ikke dårlig tid, forhaster seg ikke.

En umoden lege.

Jeg ser hva andre har skrevet om Nørsett,men mitt inntrykk er noe helt annet etter å ha hatt ham som fastlege i 4 år. han snakker altfor mye om seg selv og det han gjør på fritiden. Han tok ikke tak i problemene mine,anbefalte meg bare noen bøker,bl,a stig Larssons "Millenium". Har skiftet lege og forstår ikke hvordan jeg kunne gå hos ham i så lang tid. Anbefales ikke,