Runar Nørsett

Lauvåsen Hovedvei 1 4656 Hamresanden
Runar Nørsett er en av 80 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Runar Nørsett

helt fantastisk

Runar er helt fantastisk!! Det er den beste legen jeg har hatt, og jeg anbefaler han til alle. Jeg kommer aldri til å bytte lege.

Runar er knall !

Runar har vært min fastlege i mange mange år.
Han har en personlighet som virkelig stråler av både omsorg og vennlighet.
Som pasient opplever jeg at hans kompetanse er meget høy.
Om han ikke kan hjelpe meg direkte, så er han god til å hendvise til flinke spesialister.
Han er flink til å komme med gode løsninger og er også en god rådgiver.

Han tar seg god tid til å undersøke/behandle/snakke, og han har både god humor, men kan også være streng med et smil.

Den dagen jeg avslutter mitt fastlegeforhold til Runar, er den dagen jeg dør.

Den beste legen jeg har hatt!

Dr. Nørsett har vært min fastlege i totalt 7 år.
Jeg har en kronisk lidelse og er mye hos legen.

Nørsett er flink til å lytte. Jeg opplever at han viser omsorg for hele meg, om vi har litt tid til overs når selve "problemet" er håndtert kan vi snakke om hvordan det går ellers og andre utfordringer jeg måtte ha.

Etter å ha gått til ham ofte over mange år opplever jeg at vi har en veldig god, akkurat passe formell tone. Han ser ut til å huske meg og livssituasjonen min godt (kanskje har han juksenotater) og det er med på å gi meg en større opplevelse av å bli sett.

Han er ikke redd for å si fra når han opplever at kunnskapen hans kommer til kort. En lege som kan si "Jeg vet ikke." fremfor å fare rundt på ville veier har jeg respekt for.

Han er flink til å støtte meg når jeg selv har funnet mulige løsninger på et problem. Jeg opplever å bli tatt seriøst. Og etter noen år som kronisk syk innser jeg at det beste resultatet oppnår man i samarbeide med legen, fremfor å stole på at ett menneske skal holde seg oppdatert på alt som kan hjelpe alle og enhver.

Jeg opplever alltid at han tar bekymringene mine på alvor selv når det viser seg at jeg ikke har grunn til bekymring.

Det hender ofte at han er litt forsinket, men jeg vet at det er fordi han ikke er redd for å gå litt over tiden for å ivareta pasientene sine, og det støtter jeg ham i.

Jeg ser andre er misfornøyde med "utenompratet" hans, ting som ikke går spesifikt på helsespørsmål. Dette er noe jeg setter pris på. Jeg opplever ikke at han snakker mye om seg og sitt, men vi snakker om... kultur... vær... ord... eller "folk". Ofte kan det være med på å lette humøret mitt litt.

Og Nørsett er alltid i godt humør har jeg inntrykk av.

Jeg har også nylig oppdaget at de har et "hvilerom" hvor jeg kan legge meg nedpå før og etter konsultasjon. Dette er jeg veldig takknemlig for da jeg trenger mye hvile.

Jeg kunne ønske at TVen på venterommet ikke hadde lyd på. Det har noen ganger blitt "kludder" med bestilling av pasientreiser som de gjør i resepsjonen. Og noen av sekretærene kan noen ganger være... ikke være i kjempegodt humør. Men om jeg møter dem med et smil hjelper det som regel på og jeg opplever dem alle som tålmodige og fleksible ved prøvetaking.

Suveren

Har hatt Runar som fastlege i mange år. Og maken til fastlege skal du lete lenge etter.

Har en kronisk lidelse som han følger opp så godt som det kan forventes, pluss litt til.

Noen sjeldne ganger kunne jeg ønsket at Runar lyttet litt mer, men det har aldri vært noe problem for meg og har aldri ført til komplikasjoner. Har en sterk følelse av at han til de grader vet hva han gjør og sorterer det han hører.

Sender raskt videre til spesialist.

Noen ganger har jeg hatt akutt behov for hjelp. Og siden Runar jobber på et helsesenter med flere leger blir man tatt hånd om på beste måte av kolleger om han ikke er tilgjengelig. Anbefales på det sterkeste.

Kan ikke ønske seg en bedre fastlege.

En fantastisk lege som tar pasienten på alvor. Lytter til hva du har å si og kommer med gode løsninger. Viser stor empati. Er glad for at jeg for flere år siden valgte han som min fastlege. Jeg har bare positive ting å si om Runar.