Kyrre Flatø Nessa

Holbergs Plads Legesenter AS

2011

327 av 2000

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Kyrre Flatø Nessa er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kyrre Flatø Nessa

Sympatisk, kunnskapsrik og lyttende

Hadde Siw Brackmann tidligere som jeg var veldig fornøyd med, men dessverre gikk hun i permisjon. Da var det utrolig bra at det var en så dyktig og hyggelig lege som tok over. Kyrre tar seg tid og snakker om stort og smått. Han lytter til dine behov, forteller bakgrunnen for sine vurderinger og er rask og effektiv når det kommer til henvisninger, oppfølging etc. Veldig fornøyd!

Har null empati og har ikke evnen til å sette seg inn i psykiske plager

Dette er en lege jeg absolutt ikke vil anbefale. Han har null interesse, tid eller evne til å sette seg inn i psykiske helse plager, som noen ganger kan oppstå med mye stress i arbeidslivet. Jeg går sjeldent til legen, men når jeg først drar dit forventer jeg i det minste å bli lyttet til og bli tatt på alvor.

Usympatisk, overfladisk, «besserwisser», null empati!

Går vanligvis til Siw K Brackmann, men har dessverre måtte benytte Kyrre Nessa ved noen konsultasjoner da hun er i permisjon. Dette er en fyr som ikke bør brukes til fastlege. Han bør definitivt ikke være i dette yrke. Har ingen tiltro til sin pasient og man føler st man blir sett ned på. En lite sympatisk, med null empati, meget overfladisk og en særdeles «besserwisser» skal man lete lenge etter. Han anbefales IKKE!

Ikke fornøyd

Kyrre er lite sensitiv og veldig bastant. Ikke tillitskapende, selv om jeg tror han prøver. Unngår å gå til legen, og savner legen han er vikar for. Ellers så følger han greit opp når man kommer med noe konkret, men det er kommunikasjon og tillit det skorter på.

Kommer til å bytte så fort det er mulig.

Fantastisk lege!

Kyrre kan mye om mangt og tar seg tid til å lytte og prate, og får en til å føle seg trygg. Har spurt mange dumme spørsmål men aldri følt meg dum. Anbefales på det sterkeste!