Kyrre Flatø Nessa

Ingen på venteliste

Kyrre Flatø Nessa er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kyrre Flatø Nessa

excellent fastlage

Me and my family has had a really good experience, he is good with kids as well. Highly recommeneded

Varm, imøtekommende, lyttende og særdeles kompetanserik.

Kyrre har vært fastlegen min i snart fem år. Jeg er en krevende pasient, da snakker vi i snitt en legetime i uken enten fysisk oppmøte, henvendelser via Helsenorge (hvor han vanligvis svarer innen få timer) uansett dag og tidspunkt, i tillegg til videotimer. Jeg har utfordringer med angst og traumer samt somatiske plager som følge av dette. Kyrre er lyttende, varm, ærlig og besitter særdeles kompetanse innenfor alle mulige psykiske eller somatiske problematikkområder. Kyrre henviser ved behov og tar deg i høyeste grad på alvor til tross for at jeg er en tidkrevende pasient. Han er sensitiv men samtidig balansert, ærlig og hjelper meg å holde retning/kurs i livet. Kyrre besitter også mye kompetanse om kvinnehelse og gjennomfører celleprøver og ultralyd noe som langt fra alle fastleger gjør. Anbefaler Kyrre på det varmeste til både barn, ungdom, voksne og eldre.

Beste fastlegen jeg har hatt

Jeg hadde Kyrre som fastlege i 4 år og har utelukkende hatt positive opplevelser. Kyrre tok seg alltid tid til en prat, både om helsesituasjon og livet forøvrig. Det virker som om han genuint bryr seg om pasientene sine. Han ga også klare og tydelige råd, basert på anbefalinger og hva han selv ville gjort i vanskelige situasjoner. Han så bedre enn meg selv når jeg hadde gått på en smell og trengte litt fri, og han pushet meg på å ta medisinske beslutninger som jeg selv synes var vanskelige å fatte. Det var trist å flytte fra Oslo og miste Kyrre som fastlege, men jeg vil varmt anbefale ham videre.

Beste fastlegen jeg har hatt!

Beste fastlegen jeg har hatt. Byttet ikke fastlege under studier av den grunn. Anbefales til store og små som vil ha en grundig og hyggelig fastlege.

Fantastisk flink lege

Kan anbefale Kyrre på det varmeste! En empatisk og dyktig lege som tar seg tid til sine pasienter. Han henviser videre ved behov og følger opp på en god måte.
Et hyggelig lokale, flink helsesekretær og man får time raskt.
Byttet lege kun pga reisevei.