Safiullah Atal

Autorisasjon (2013)

Safiullah Atal er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Safiullah Atal

10/10 og den beste fastlege i hele mitt liv

Etter svært dårlige opplevelser med min forrige fastlege byttet jeg til Safiullah Atal pga. av hans spesialisering i psykiatri. Han er et menneske med hjerte av gull og massiv kunnskap, tar seg tid for å lytte hvordan en har det, hvorfor man kom og tar en på alvor, noe som jeg setter ekstremt høy pris på.
Noe jeg synes er veldig hyggelig er, at han henviste meg direkte til hans kvinnelige kollegaene da jeg skulle ta EKG og tok ut hormonspiral. Jeg føler meg trygg og i gode hender, og er ekstremt taknemling for å ha han som fastlege.
Man får time ila. kort tid hvis det haster og Safi er veldig nøye med å dokumentere det man sier, avtale oppfølgingstimer og videresender en til relevante spesialister hvis det trenges. Det er veldig praktisk og tidseffektivt at han svarer via helsenorge siden det er dessverre ofte langt ventetid ved legesenteret og på telefon/resepsjon, det er noe som jeg håper kan forbedres.

full tillit

Dr. Safiullah Atal er en snill, punktlig, pliktoppfyllende og grundig mann. Han gjør jobben sin profesjonelt. Han har tålmodighet til å lytte og gi råd til en pasient i nød. Jeg anbefaler denne legen på det varmeste.

Ingen svarer. Styr unna.

Var i samme kø plass i 30 min. Nummer 10 hele veien. Virker som ingen er på jobb der, 0 liv. Utrolig dårlig service og virker som man aldri får noe svar. Har byttet fastlege. Har aldri snakket med denne fastlegen så har ingenting å si om han, men denne dårlig tilbakemeldingen går generelt på hele Furuseth legekontor. Man. Får. Ikke. Noe. Hjelp. Aldri fått svar i resepsjonen og ringt flere ganger… han har aldri ledige timer. Måtte vente nesten 2 uker før hjelp og han hadde ikke noe valg for akutt time

Empatisk og dyktig

Safiullah lyttet og tok seg tid til både undersøkelser og å høre hva som plaget meg. Han fremstod som svært empatisk og forklarte godt hva han trodde var problemstillingen min og hvorfor han trodde slik på en enkel og forståelig måte. Han fulgte meg også godt opp etter operasjon.

Kunnskapsrik, fornøyd anbefales

Jeg ble anbefalt Safiulla av en venn for noen måneder siden. Han viste seg å være en meget hyggelig lege. Han lytter, han forklarer og gir gode råd. Trenger man medisin, skriver han resept. Trenger man fornyelse, skjer dette raskt. Jeg er meget fornøyet, og kan anbefale ham på det varmeste.