Safiullah Atal

Autorisasjon (2013)

Safiullah Atal er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Safiullah Atal

Fantastisk lege

Jeg har hos Dr. Atal Safiullah for første gang idag med min sønn på 9 år. Jeg er super fornøyd. Han var hyggelig, lyttet til hva jeg hadde å si og han innkluderte sønnen min i samtalen og snakket direkte til han. Jeg er veldig glad han har blitt vår nye fastlege. Anbefales.

Uinteressert og uhjelpsom

Hadde denne legen i et år, og hadde store vansker med å få hjelp med det jeg trengte. Mer avfeiende lege skal man lete lenge etter, lite villighet til å både undersøke området og lytte til forklaring. Legekontoret er også ekstremt uhyggelig, med resepsjonister som svarer kort og frekt enten man snakker med dem på tlf eller i skranken. Plakaten med «ting vi må lære oss som voksne» som presiserer at man ikke må peke og le av andre på venteværelse sier også mye om klientellet som er der.

En lege med hjerte og gjerne på rett plass

Jeg byttet til han under værste perioden av mitt liv, han har virkelig brukt sin tid med å lytte til meg, ta mine problemer på alvor, brukt sin kunnskap riktig slik at jeg fikk helhetlig hjelp. Han er meget dyktig med mennnsker, tilpasser seg etter behov og møter pasienter der de er. Anbefaler han som en fastlege, kunnskapsrik, varm og lege som ser mennnneske bak sykdom/utfordringer. Man føler seg i varetatt, ingen tanke eller mening er for dumt hos han. Takk for at sånne som deg fortsatt finne.

Dyktig, ansvarlig og omsorgsfull lege

Utrolig fornøyd med Safiullah. Han tar tak i problemer som andre leger ikke har vært villig til. Bryr seg oppriktig og er enkel å ha med å gjøre. Han er blid men tar meg seriøst og aldri opplevd noe ubehagelig på konsultasjon/tlf med han.

Anbefaler han på det sterkeste!

Trygg, hyggelig og kunnskapsrik

Har Dr. Safiullah som fastlege til faren min og det er den beste fast lege opplevelse jeg har hatt noensinne. Som de andre skriver, han lytter godt til problemer vi sier uten noe hast - noe som jeg tror er viktigst, leser historisk informasjon og dokumenter dagens status nøye. Faren min og jeg opplever veldig trygge hos Dr Safiullah. Han synes at halv parten av problemene hans er allerede borte når han møte Dr Safiullah. Han kan flere språk også noe som også gjør det lettere til faren min.