Leticia Lucas Bernal

Autorisasjon (2016)

Frøya Legekontor Telefonnummer72 44 70 8072 44 70 ...
Sørveien 17b, Kysthaven 7260 Sistranda
Leticia Lucas Bernal er en av 8 fastleger i Frøya

Siste vurderinger av Leticia Lucas Bernal

Trygg og kunnskapsrik

Helt fantastisk lege! Sånne trenger vi mange flere av! Lytter på hva du sier og ser DEG. Gode ord/råd/hjelp og noen innslag av humor når det passer får meg til å føle meg akseptert og forstått.

Skuffet

Måtte inn på hastetime, første hun sa var at hun hadde det travelt. Tok noen kjappe tester, og dermed sa at jeg muligens måtte videre inn til sykehus. Hun sa deretter «har du tenkt på at dette kan være blodpropp?!» Som om dette var noe jeg skulle ha vist og tenkt på, måten det ble sagt på var skremmende. Ble sendt inn til sykehuset, og ble like fort sendt hjem igjen. Skuffet da jeg hadde hørt mye bra om henne som lege, jeg sitter ikke igjen med den følelsen..

Kjempegod lege

Leticia er min tidligere fastlege. Har kun gode ord å si om henne. Tatt mine problemer på alvor og prøver det hun kan for å hjelpe, blant annet med å henvise videre. Hun har tydelig store kunnskaper om faget sitt. Føler hun tok seg god til å lytte og har hatt god kommunikasjon med meg. Anbefales.

hyggelig, oppmerksom og dyktig

hun kommuniserer med pasienter veldig hyggelig og oppmerksomt, virker trygt og trivelig, flink til å stille diagnoser, flink til å forklare sykdomsforløp, symptomer, prognoser, og hun er flink til å redusere angst. Stor respekt!