Caroline Jonstang Hagen

Autorisasjon (2013)

Fastlegene AS Telefonnummer33 04 47 6033 04 47 ...
Strandparken 3-5 3187 Horten
Caroline Jonstang Hagen er en av 27 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Caroline Jonstang Hagen

Ikke til å anbefale

Eneste positive er at hun svarer raskt når man har testresultater og hun er relativt presis når du har time med henne på klinikken. Svarer ikke alltid på meldinger og gir ikke veldig utfyllende henvisninger. Dodger ansvar der hun har mulighet ut ifra min erfaring. Tidvis lang ventetid for å få time. Klinikken stenger helt ned om sommeren, og man må til vikarlege på annet kontor.

Nedlatende og overfladisk

Legen virker lite interessert i pasienten. Kort i svarene og svarer/ler nedlatende når man stiller «dumme» spørsmål. Føler man er til bry, og man må selv følge opp svar på prøver etc.

Nedlatende

Har vært hos henne to ganger og hun virket avvisende og nedlatende hver gang. Det føltes ydmykende. Fikk ikke tillit til denne dama.

Tålmodig og støttende fastlege!

Jeg er så heldig at jeg har Caroline som min fastlege. Hadde jeg ikke hatt henne, så hadde jeg ikke sittet her i dag. Hun har vært med og reddet livet mitt flere ganger mens jeg har slitt fælt med rus og psykiatri.

Hun har kjempet for og med meg og hun har i mange tilfeller gjort mer enn det man kan forvente av en fastlege.

Caroline har ikke gitt seg før hun har funnet ut hva som har vært galt og hun henviser videre til spesialister når det er behov for det.

Hvor mange timer jeg har tilbragt på hennes kontor vet jeg ikke...
Hun har tatt meg og alle mine problemer på alvor.
Hun har lyttet og trøstet, støttet og hjulpet.

Caroline er et medmenneske man kan stole på og som stiller opp når det måtte være! Anbefales sterkt!

Overfladisk

Dømmende og ikke hjelpende. Lytter ikke til dine behov, og du må selv be om videre oppfølging andre steder.