Fastlegene AS

Strandparken 3-5 3187 Horten

Siste vurderinger av behandlere ved Fastlegene AS

Kunnskapsrik og lyttende

Lege: Philipp Jan Rossa Skrevet

Tar pasienten på alvor, søker løsninger i samarbeid med pasient. Lytter til pasienten, og er åpen for dialog om problemstillinger.

Fantastisk dyktig og imøtekommende lege

Lege: Philipp Jan Rossa Skrevet

Legen tar pasientene på alvor, lytter og er veldig imøtekommende. Følger opp umiddelbart når prøvesvar foreligger. Som pasient føler man seg sett og ivaretatt. Dette er en dyktig lege jeg har stor tillit til!

Pålitelig og sympatisk lege.

Lege: Philipp Jan Rossa Skrevet

Philipp Rossa er en usedvanlig god lege. Han er svært punktlig. Her må du sjelden vente på tur. Han følger også opp raskt fornyelse av resepter, henvendelser etc.
Philipp er ikke bare effektiv, han er også en lege som ser deg som menneske. Sjelden kombo! Han er rolig, henvendt, lyttende.
Oppdatert på kunnskap og faglig tillitsvekkende.
Beste fastlegen jeg har hatt. Anbefales!

Flink og oppmerksom

Lege: Philipp Jan Rossa Skrevet

Philipp er en dyktig lege slik jeg vurderer dette, tar meg på alvor og følger opp med prøver og spesialister når dette trengs.

Veldig behagelig lege som virkelig bryr seg om pasienten. Svært fornøyd med han som fastlege og kan absolutt gi de varmeste anbefalinger.

Ikke til å anbefale

Lege: Caroline Jonstang Hagen Skrevet

Eneste positive er at hun svarer raskt når man har testresultater og hun er relativt presis når du har time med henne på klinikken. Svarer ikke alltid på meldinger og gir ikke veldig utfyllende henvisninger. Dodger ansvar der hun har mulighet ut ifra min erfaring. Tidvis lang ventetid for å få time. Klinikken stenger helt ned om sommeren, og man må til vikarlege på annet kontor.