Fastlegene AS

Strandparken 3-5 3187 Horten

Siste vurderinger av behandlere ved Fastlegene AS

Overarbeidet og overfladisk

Lege: Harald Edvard Mølmen-Lanz Skrevet

Jeg har vært fornøyd med fastlegen min, men etter hans bytte av lokasjon fra Åsgårdstrand til Horten har det skjedd en forandring. Virker mer opptatt av egen økonomi enn pasienten. Jeg avventer for å se om dette bare er en overgang eller noe vedvarende. Leger er også mennesker.

Lite behjelpelig

Lege: Harald Edvard Mølmen-Lanz Skrevet

Møte med legen er hyggelig men interessen for å stå på for pasienten er litt fraværende.

Overarbeidet med for mange pasienter pr dag så tiden strekker til.Litt fort inn og fort ut mentalitet.

Tar ikke pasient alvorlig

Lege: Harald Edvard Mølmen-Lanz Skrevet

Etter å ha vært pasient hos ham i flere år ble det en brå overgang da han skiftet legekontor. Jeg fikk ikke lengre ha ham som lege, og han ville ikke ha en avsluttende samtale. Dette på tross av at jeg sto i en veldig vanskelig sak han hadde fulgt opp i nærmere 2 år. Selv om han var nødt til å avslutte pasientforholdet, burde dette vært gjort på en mye mer ryddig måte. En dårlig erfaring hos en lege jeg hadde vært ganske fornøyd med.

Overfladisk

Lege: Caroline Jonstang Hagen Skrevet

Mest opptatt av du ikke må gjøre, enn å faktisk høre på hva du har å si. Må mase på resepter og videresending til spesialister.

Kunnskapsrik og dyktig

Lege: Ali Maqsood Ahmad Skrevet

Lytter til pasienter og er flink til å finne løsninger. Er meget fornøyd med det han har hjulpet meg med