Fastlegene AS

Strandparken 3-5 3187 Horten

Siste vurderinger av behandlere ved Fastlegene AS

Ubrukelig

Lege: Ali Maqsood Ahmad Skrevet

Han hører ikke på meg som pasient. Bestemmer over hodet på en, og vil ikke høre hva en har å si. Kommer med ubehagelige kommentarer, og jeg som pasient har ikke noe å stille opp med. Synd det tar tid å få ny fastlege--for her er det bare å bytte....

Støttende og interessert i pasienten

Lege: Caroline Jonstang Hagen Skrevet

Vi opplevde en stor krise i familien og i den forbindelse var Caroline veldig hjelpsom. Hun gav rom for alt jeg behøvde og tok seg tid, til tross for at jeg vet det er et stramt tissskjema. Tar tak i fysiske utfordringer og henviser videre ved behov, støtter og lytter ift psykiske utfordringer og etterspør også hvordan det går med resten av familien ifb vår situasjon.. Endelig en lege jeg ikke føler tar meg og hele familien på alvor.

Ingen over- ingen ved siden.

Lege: Harald Edvard Mølmen-Lanz Skrevet

Mølmen er den beste fastlegen uten tvil!
Han tar seg alltid tid og finner alltid ut av hva som er problemet.
Han er også veldig hyggelig.

Uprofesjonell

Lege: Ali Maqsood Ahmad Skrevet

Ekstremt uprofesjonell og uhyggelig type. Her føler du deg verken hørt eller ivaretatt. Kom inn her, og snakket om mine symptomer hvor han presterte å gå ut av rommet midt i min forklaring, og fikk ikke muligheten til å fortsette den samtalen skikkelig igjen. Videre var det aldri noe klar kommunikasjon, og virket også som svært uinteressert og irritert/sur under hele konsultasjon. Måtte også ha en undersøkelse hvor jeg ikke hadde noe område til å kle av meg i fred, noe å dekke seg med, og en uhyggelig kommentar jeg ble mildt sagt litt sjokkert over. Her var det aldri kommunisert tydelig hva som ble gjort steg for steg til sammenligning med tidligere trygge opplevelser hos andre leger. Fikk noe til å tørke meg med, og det var litt tørkerull... Denne konsultasjonen fikk meg til å aldri ville gå tilbake noensinne igjen.

Overarbeidet og overfladisk

Lege: Harald Edvard Mølmen-Lanz Skrevet

Jeg har vært fornøyd med fastlegen min, men etter hans bytte av lokasjon fra Åsgårdstrand til Horten har det skjedd en forandring. Virker mer opptatt av egen økonomi enn pasienten. Jeg avventer for å se om dette bare er en overgang eller noe vedvarende. Leger er også mennesker.