Fastlegene AS

Strandparken 3-5 3187 Horten

Siste vurderinger av behandlere ved Fastlegene AS

Kunnskapsrik og dyktig

Lege: Ali Maqsood Ahmad Skrevet

Lytter til pasienter og er flink til å finne løsninger. Er meget fornøyd med det han har hjulpet meg med

Ikke til å stole på

Lege: Ali Maqsood Ahmad Skrevet

Jeg hadde tannlege time og er vettskremt å gå dit.
Bestilte time hos Ali dagen før.
Vi ble enig om at jeg kunne hente noe for redselen i skranken ved legekontoret. (samme bygning som tannlegen)
Da jeg kom dagen etter hadde han ikke fulgt opp avtalen og jeg måtte betale tannlegen 630 kr for hjelp.
Jeg følte jeg ikke ble sett da jeg trengte hjelp.
Anbefaler ikke Ali til noen !

Rask, "proff" og vennlig

Lege: Caroline Jonstang Hagen Skrevet

Overkjører ikke.

Kan sine saker så en slipper å forklare alt mulig. Kan veilede utover det en kan forvente av en lege.

Fra flink til utbrent?

Lege: Ali Maqsood Ahmad Skrevet

Var urolig imøtekommende og flink når jeg fikk han etter at legen min flyttet. Nå virker han uinteressert og vil ha timen fort ferdig. Sa ifra om noe jeg ville ha sjekket og at jeg følte meg dårlig. Hans svar var «synd» i en uinteressert tone. Så da gikk jeg hjem og satte meg på venteliste. Han er også kommunelege. Tror han er overarbeidet. Har ikke like bra 1 til 1 kontakt lenger :(

Fantastisk!

Lege: Ali Maqsood Ahmad Skrevet

Fikk Ali som lege da min gamle fastlege flyttet. Han er en fantastisk lege som er flink til å lytte og finne løsninger på problemer. Han er veldig "menneskelig" og imøtekommende. Utrolig fornøyd med han som lege hittils.