Trine Berg Larsen

GMS Legekontoret

1987

1 person

GMS Legekontoret Telefonnummer63 97 90 9063 97 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trondheimsvegen - Jessheim 60 2050 Jessheim
Trine Berg Larsen er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Trine Berg Larsen

Arrogant, korrigerende, uempatisk

Hun føles dømmende. Hun gir "velmenende" råd på en slik måte at du føler deg tråkket på og mindreverdig.

Hun tar tester og følger opp det som skal følges opp.

Det er ingen god følelese å være lei seg etter at man går ut av legekontoret pga måten man er blitt snakket til på.

Hennes råd er nok både riktige og ment godt, men de legges frem på en særdeles formanende og lite hyggelig måte.

Alltid tatt på alvor

God oppfølging. Kontakter eksperter når det trengs. Har gått der i mange år og føler meg trygg og ivaretatt når jeg er der.

Flink

Aldri opplevd noen problemer, blir tatt seriøst og får en følelse av at hun genuint bryr seg. Eneste legen jeg har hatt og hun har ordnet og hjulpet meg mye gjennom årene med både psykiske og fysiske problemer

Mangel på empati og lang ventetid

En gang måtte jeg vente fem uker på time og en annen gang seks uker. Stresser seg gjennom timen. Meget dårlig oppfølging ved graviditet. Fikk ikke hjelp med en henvisning til gynekolog selv om jeg hatt vondt i magen og blødning i uke 12.

Bedreviter, lytter ikke til deg

Har hatt hun i noen år, og for å si det sånn, så har jeg sjeldent vært der. Ikke fordi jeg ikke har vært syk, men fordi jeg føler jeg ikke blir tatt på alvor. Veldig arrogant, jatter til deg når du snakker, og retter på deg når du snakker om steder du har smerter.