Trine Berg Larsen

GMS Legekontoret

1987

Ingen på venteliste

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

GMS Legekontoret
Trondheimsvegen - Jessheim 60 2050 Jessheim
Tlf: 63 97 90 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Trine Berg Larsen er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Trine Berg Larsen

Trygg, seriøs og hyggelig

Trine Berg Larsen er en god fastlege. Hun hører etter, sjekker grundig, henviser hvis hun er usikker eller ved behov og følger opp.
Forskjellen på henne og en del andre fastleger er at hun forventer noe igjen. Hun sykemelder ikke bare for å sykemelde, og er det noe du selv kan bidra med i en friskmeldingsprosess så må du gjøre det. Er du seriøs om egen helse så er dette en god lege!

Ovenfra og ned

Var i møte med denne legen, skal lete lenge etter person med ovenfra og ned holdning. Kunne ikke kommunisere. Her må man styre unna.

Trygg og tilgjengelig

Hører når du snakker. Åpen for løsninger. Kan mye, interessert og sjekker opp om det er noe usikkert.

Dyktig

Har hatt Trine Berg Larsen som fastlege i mangen år.
Hun kan virke bestemt, men når du blir kjent med henne er hun en veldig hyggelig og lyttende lege. Flink til å sende deg videre til spesialist dersom hun er i tvil, eller vil bekrefte sine mistanker. Hun har fått meg til spesialist mange ganger, og med sin erfaring vet hun hvem som skal kontaktes. Følger deg opp og har også tid til en liten prat. Legene har en jobb å gjøre og må også forholde seg til sine retningslinjer ved sykemelding og reseptutskrivelse. Det gjør hun. Anbefales!

Profesjonell og flink lege

Har hatt henne som fastlege i over 6 år, og har bare opplevd at hun følger meg opp og tar meg seriøst. Hun er presis og spør alltid hvordan det går med meg. Som mange sier kan hun virke veldig streng, men det synes jeg bare er positivt da du ikke trenger en lege som sykemelder deg for hver minste ting. Hun snakker fra levra og det tror jeg mange trenger å høre. Bare positive erfaringer her, og kan med hånden på hjertet si at hun er en av de beste fastlegene jeg har hatt.

Inngrodd sjel

Flytta til Østlandet for bortimot 6 mnd siden, og skiftet derfor fastlege til denne inngrodde kreaturen.
Jeg ble veldig sjokkert alt ved mitt første møte med dette kvinnemennesket, da hun knapt klarte å se opp fra pc-skjermen for å hilse på meg - dette har gått igjen ved senere besøk.

Det virker som om hun har vært i yrket sitt altfor lenge, blitt herda og sær opp igjennom årene, og derfor har mistet all sans for sympati og genuin interesse for pasientene sine og deres velvære.

Hun har en kjølig og arrogant ovenfra-og-ned holdning til det du måtte ha og si.
Jeg føler ikke at jeg blir tatt alvorlig når jeg forteller om mine problemer, og opplever at hun avfeier, bagatelliserer og generaliserer det jeg har på hjertet.
Når hun ærbødigst har hørt på det du har å si, så har hun ikke virkelig lyttet, og det virker som om det du sier går inn det ene øret og ut det andre.
Når timen nærmer seg slutten, blir hun tydelig rastløs og jager deg nærmest på dør - hun sier ha det FØR du har reist deg og gjort antydning til å gå.
Hun er absolutt ikke for sarte eller følsomme sjeler, for hun vil kjøre over deg og få deg til å føle deg liten, uviktig og uverdig hennes dyrebare tid.

Jeg unner absolutt ingen andre denne erfaringen, og håper folk har vett på å lese anmeldelser før dem skifter til denne fastlegen - noe jeg ikke gjorde og har erfart på den harde måten.

Med dette sagt så ønsker jeg denne dama god bedring.

Meget godt fornøyd.

Hyggelig, føler vi har en god kommunikasjon.
Føler jeg som pasient blir hørt.
Blir alltid fulgt opp.
Nesten alltid presis.
Kommer alltid raskt inn hvis det er ekstra behov.

Trodde ikke det jeg hørte.

Jeg vil bare si at jeg aldri har skrevet vurderinger av noen på nett, men denne gangen måtte jeg bare. Jeg hadde gledet meg til å møte min nye fastlege, men ble rett og slett sjokkert etter besøket. Maken til overlegen,bastant og uempatisk har jeg aldri sett maken til. Det hele endte opp med at jeg begynte å strigråte, og ble sendt ut for tiden var ute. kommentaren var " uff." Jeg fikk heller ikke beskjed om å gå ned i vekt ellernoe sånt...Svaret jeg fikk angående mine saker lød såpass at jeg ikke trodde det jeg hørte..
Gikk rett hjem å byttet. Vil absolutt ikke anbefale...

fornøyd

forstår mine problemer og ba meg ikke om å gå ned i vekt (selvom jeg kunne trengt det; nevner dette fordi mange kommentarer handler om det her). Fikk riktige medisiner og er ellers fornøyd med henne som lege. Byttet kun fordi det var langt å dra for å besøke legen.

Tar meg ikke seriøst

Har knekt halebenet etter fødsel og sliter med svimmelhet og stive ledd.
Legen nekter for at dette har noe å gjøre med problemene mine, selv om MR viser at halebenet ligger feil vei.

Fikk resept på noe smertestillende og beskjed om å gå ned i vekt.

Skal aldri tilbake til henne.

Venter på pensjon

Har prøvd noen medisiner som egentlig er på resept til noen andre enn meg selv, og for første gang fant jeg noe som funket.
Gikk så til denne legen og fortalte at jeg har prøvd og funnet ut at dette funket for meg, og ville gjerne ha en resept. Ble blankt avvist og fikk beskjed om at de medisinene skulle jeg hvertfall IKKE bruke!
Har senere fått lest bruksanvisningen på medisinene og de er faktisk til den sykdomen!! Ble ikke overrasket når jeg så andre dårlige anmeldelser dessverre.
Styr unna!

Flink lege som tar meg på alvor

Jeg er veldig fornøyd med denne legen. Hun er lyttende og tar meg på alvor. Hun krever egeninnsats, noe jeg synes er bra. Vil anbefale henne til andre

Lite forståelsesfull lege!

Føler hun bagatelliserer problemene mine og ikke tar meg på alvor. Nedlatende og arrogant mot meg. Synes ikke hun har evnen til å sette seg inn i andres situasjon.
Nekter å skrive ut medisiner som er "vanedannende". Får til svar at disse preparatene er kun for eldre???
Tar ikke dobbeltime om man føler man har mye på hjertet.
Bytter fastlege etter kun å hatt henne 1,5 år.
Synd de flinke og forståelsesfulle legene ikke har ledige plasser..

Synes også den ene sekretæren der kunne ha tatt seg et servicekurs eller to, frekk på tlf da jeg ønsket å endre timen jeg hadde fått.

Veldig bra lege

Jeg må takke henne for at hun med rette sparket meg i "ræva" så jeg kom igang med trening! Selv om jeg var der med skulder kommenterte hun at jeg kunne gå ned ett par kilo, jeg ble inspirert, da hun har helt rett! Nå løper jeg 4 ganger i uka, og formen begynner å bli veldig bra! Dette er en lege som også krever litt egen innsats , så om du har tenkt å sitte på ræva å syte, foreslår jeg en annen!

Arrogante og krenkende

Hvis du er ikke helt tynn, bør du aldri komme til henne. Hun VET helt sikkert at det er vekten bak en ulykke -- uten å bli villig å høre hva skjedde. Hvis du er ikke veldig tynn, har du ingen verdighet til henne.

Det er andre leger på GMS som er bra, men de har ikke tilgjengelig plasser.

Upassende i sin jobb

Jeg har hatt samme fastlege et stykke unna der jeg bor i 24 år, og vært utrolig fornøyd. Men gledet meg til å få ny fastlege der jeg bor. Har i dag vært hos henne for første gang, og jeg er helt i sjokk!! ! Etter å ha forhørt min livshistorie, og sykdomsbilde i slekta mi, hadde hun ikke tid til å hjelpe meg med det jeg var der for! Gikk ut derfra, med beskjed om å gjøre noe med livet mitt!!!! Og en uke sykemelding! Hun skulle ALDRI hatt den jobben hun har! Arrogant, nebbete og ingen evne til å behandle levende mennesker, er min mening! Søker ny fastlege etter første besøk her.

Klok og konstruktiv

Faglig dyktig, klok og trygg. Tillit begge veier. Hun utfordrer til å selv ta ansvar for egen helbred. Meget erfaren og innsiktsfull.

makan

Jeg har alltid følt meg uvelkommen når jeg kommer dit, føler hun vil ha meg ut så fort som mulig. Og blåser i hva man har å si.
Jeg har vært hos henne flere ganger og hver gang skal hun påpeke vekten min og at jeg kunne gått ned noen kilo, selv når problemet ikke har noe å gjøre med vekten.
Føler alltid at jeg gruer meg til å dra til legen, og hun burde ta seg sammen og forstå at man ikke kommer dit fordi det er et hyggelig sted å være, men for å få hjelp.
Jeg føler jeg nesten må krangle meg til å få hjelp når jeg er der. Også føles det som jeg må prøve å bevise at jeg er syk isteden for at hun hører på meg og hjelper meg å finne ut hva som er galt.
Frekk, nedlatende og useriøs spør du meg, jeg skal helt klart bytte lege.

Grusom opplevelse

Da jeg ikke fikk rask time hos min fastlege ble jeg henvist til dette vesenet. Forklarte mitt problem og fikk slengt til meg at jeg ikke hadde noe problem. En ovenifra og ned holdning på toppnivå. Jeg avbrøt selv konsultasjonen og forlot kontoret hennes i sinne og gikk hjem og gråt. Styr for all del unna.

Arrogant og ikke lyttende

Har ikke empati for sine pasienter. Ikke lyttende og arrogante meninger.