Trine Berg Larsen

Trondheimsvegen - Jessheim 60 2050 Jessheim
Trine Berg Larsen er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Trine Berg Larsen

fornøyd

forstår mine problemer og ba meg ikke om å gå ned i vekt (selvom jeg kunne trengt det; nevner dette fordi mange kommentarer handler om det her). Fikk riktige medisiner og er ellers fornøyd med henne som lege. Byttet kun fordi det var langt å dra for å besøke legen.

Tar meg ikke seriøst

Har knekt halebenet etter fødsel og sliter med svimmelhet og stive ledd.
Legen nekter for at dette har noe å gjøre med problemene mine, selv om MR viser at halebenet ligger feil vei.

Fikk resept på noe smertestillende og beskjed om å gå ned i vekt.

Skal aldri tilbake til henne.

Venter på pensjon

Har prøvd noen medisiner som egentlig er på resept til noen andre enn meg selv, og for første gang fant jeg noe som funket.
Gikk så til denne legen og fortalte at jeg har prøvd og funnet ut at dette funket for meg, og ville gjerne ha en resept. Ble blankt avvist og fikk beskjed om at de medisinene skulle jeg hvertfall IKKE bruke!
Har senere fått lest bruksanvisningen på medisinene og de er faktisk til den sykdomen!! Ble ikke overrasket når jeg så andre dårlige anmeldelser dessverre.
Styr unna!

Flink lege som tar meg på alvor

Jeg er veldig fornøyd med denne legen. Hun er lyttende og tar meg på alvor. Hun krever egeninnsats, noe jeg synes er bra. Vil anbefale henne til andre

Lite forståelsesfull lege!

Føler hun bagatelliserer problemene mine og ikke tar meg på alvor. Nedlatende og arrogant mot meg. Synes ikke hun har evnen til å sette seg inn i andres situasjon.
Nekter å skrive ut medisiner som er "vanedannende". Får til svar at disse preparatene er kun for eldre???
Tar ikke dobbeltime om man føler man har mye på hjertet.
Bytter fastlege etter kun å hatt henne 1,5 år.
Synd de flinke og forståelsesfulle legene ikke har ledige plasser..

Synes også den ene sekretæren der kunne ha tatt seg et servicekurs eller to, frekk på tlf da jeg ønsket å endre timen jeg hadde fått.