Trine Berg Larsen

Trondheimsvegen - Jessheim 60 2050 Jessheim
Trine Berg Larsen er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Trine Berg Larsen

Profesjonell og flink lege

Har hatt henne som fastlege i over 6 år, og har bare opplevd at hun følger meg opp og tar meg seriøst. Hun er presis og spør alltid hvordan det går med meg. Som mange sier kan hun virke veldig streng, men det synes jeg bare er positivt da du ikke trenger en lege som sykemelder deg for hver minste ting. Hun snakker fra levra og det tror jeg mange trenger å høre. Bare positive erfaringer her, og kan med hånden på hjertet si at hun er en av de beste fastlegene jeg har hatt.

Inngrodd sjel

Flytta til Østlandet for bortimot 6 mnd siden, og skiftet derfor fastlege til denne inngrodde kreaturen.
Jeg ble veldig sjokkert alt ved mitt første møte med dette kvinnemennesket, da hun knapt klarte å se opp fra pc-skjermen for å hilse på meg - dette har gått igjen ved senere besøk.

Det virker som om hun har vært i yrket sitt altfor lenge, blitt herda og sær opp igjennom årene, og derfor har mistet all sans for sympati og genuin interesse for pasientene sine og deres velvære.

Hun har en kjølig og arrogant ovenfra-og-ned holdning til det du måtte ha og si.
Jeg føler ikke at jeg blir tatt alvorlig når jeg forteller om mine problemer, og opplever at hun avfeier, bagatelliserer og generaliserer det jeg har på hjertet.
Når hun ærbødigst har hørt på det du har å si, så har hun ikke virkelig lyttet, og det virker som om det du sier går inn det ene øret og ut det andre.
Når timen nærmer seg slutten, blir hun tydelig rastløs og jager deg nærmest på dør - hun sier ha det FØR du har reist deg og gjort antydning til å gå.
Hun er absolutt ikke for sarte eller følsomme sjeler, for hun vil kjøre over deg og få deg til å føle deg liten, uviktig og uverdig hennes dyrebare tid.

Jeg unner absolutt ingen andre denne erfaringen, og håper folk har vett på å lese anmeldelser før dem skifter til denne fastlegen - noe jeg ikke gjorde og har erfart på den harde måten.

Med dette sagt så ønsker jeg denne dama god bedring.

Meget godt fornøyd.

Hyggelig, føler vi har en god kommunikasjon.
Føler jeg som pasient blir hørt.
Blir alltid fulgt opp.
Nesten alltid presis.
Kommer alltid raskt inn hvis det er ekstra behov.

Trodde ikke det jeg hørte.

Jeg vil bare si at jeg aldri har skrevet vurderinger av noen på nett, men denne gangen måtte jeg bare. Jeg hadde gledet meg til å møte min nye fastlege, men ble rett og slett sjokkert etter besøket. Maken til overlegen,bastant og uempatisk har jeg aldri sett maken til. Det hele endte opp med at jeg begynte å strigråte, og ble sendt ut for tiden var ute. kommentaren var " uff." Jeg fikk heller ikke beskjed om å gå ned i vekt ellernoe sånt...Svaret jeg fikk angående mine saker lød såpass at jeg ikke trodde det jeg hørte..
Gikk rett hjem å byttet. Vil absolutt ikke anbefale...

fornøyd

forstår mine problemer og ba meg ikke om å gå ned i vekt (selvom jeg kunne trengt det; nevner dette fordi mange kommentarer handler om det her). Fikk riktige medisiner og er ellers fornøyd med henne som lege. Byttet kun fordi det var langt å dra for å besøke legen.