Trine Berg Larsen

GMS Legekontoret

1987

1 person

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

GMS Legekontoret Telefonnummer63 97 90 9063 97 90 ...
Trondheimsvegen - Jessheim 60 2050 Jessheim
Trine Berg Larsen er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Trine Berg Larsen

En deevaluerende, uempatisk og arrogant lege.

Styr unna denne legen om du ikke vil bli definert på 15 minutter. For hun vet alt om deg og vet aller best for deg... om du er uenig i det, da er du lite mottakelig for informasjon og tar ikke i mot hennes refleksjon. En refleksjon hun mener hun gjør når hun er autoritær og nedlatende!!!
I tillegg kjenner du ikke igjen samtalen når du leser i journalen din....navn er feil, dato er feil og hun skriver ikke det positive du har sagt... hun selekterer og lager sitt eget subjektive bilde av situasjonen.. uten å søke etter bakgrunn. Absolutt ikke objektiv, svært subjektiv i sin journalskriving... tilegner deg ting du aldri har sagt...
Hun får deg til å føle deg elendig!

Nedlatende, ignorant

Var min første time etter jeg byttet fastlege, veldig skuffende.
Skulle følge opp svangerskapet, men fikk ikke mye ut av det. Fikk ikke noe informasjon, virket som hun var veldig rutinert og jeg var bare en av flere pasienter.
Hun spurte ikke om forholdene på arbeidsplassen min, noe jeg selv føler er veldig avgjørende her, menn dette var ikke en gang et tema for henne. Synes det var veldig rart der jeg har veldig stressende og hektiske arbeidsdager samt mye løfting. Hun lo nærmest av meg og sa hvis jeg slutter å bære ting og jobbe så tidlig i svangerskapet så kommer jeg til å abortere uansett... Og hvis jeg har taklet stresset så lenge så kan jeg takle det nå også. Blir veldig lei meg og usikker når selv sjefen min mener jeg ikke burde jobbe der mens jeg er gravid, og hun som ikke en gang spurte hva jobben går ut på bare lo av meg.
Første og siste timen hos denne legen, anbefaler ikke. Som flere skrev her, veldig nedlatende og ser ned på, tror hun vet bedre før hun hører problemet og går sikkert utifra at folk bare trenger en sykemelding for å slippe jobb. Ikke greit!!

Arrogant, korrigerende, uempatisk

Hun føles dømmende. Hun gir "velmenende" råd på en slik måte at du føler deg tråkket på og mindreverdig.

Hun tar tester og følger opp det som skal følges opp.

Det er ingen god følelese å være lei seg etter at man går ut av legekontoret pga måten man er blitt snakket til på.

Hennes råd er nok både riktige og ment godt, men de legges frem på en særdeles formanende og lite hyggelig måte.

Alltid tatt på alvor

God oppfølging. Kontakter eksperter når det trengs. Har gått der i mange år og føler meg trygg og ivaretatt når jeg er der.

Flink

Aldri opplevd noen problemer, blir tatt seriøst og får en følelse av at hun genuint bryr seg. Eneste legen jeg har hatt og hun har ordnet og hjulpet meg mye gjennom årene med både psykiske og fysiske problemer