Trine Berg Larsen

GMS Legekontoret Kvinne, 62 år

Autorisert1987
Ledige plasser 19 av 1050
Vil du bytte til denne fastlegen?

GMS Legekontoret
Trondheimsvegen - Jessheim 60 2050 Jessheim
Trine Berg Larsen er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Trine Berg Larsen

Inngrodd sjel

Flytta til Østlandet for bortimot 6 mnd siden, og skiftet derfor fastlege til denne inngrodde kreaturen.
Jeg ble veldig sjokkert alt ved mitt første møte med dette kvinnemennesket, da hun knapt klarte å se opp fra pc-skjermen for å hilse på meg - dette har gått igjen ved senere besøk.

Det virker som om hun har vært i yrket sitt altfor lenge, blitt herda og sær opp igjennom årene, og derfor har mistet all sans for sympati og genuin interesse for pasientene sine og deres velvære.

Hun har en kjølig og arrogant ovenfra-og-ned holdning til det du måtte ha og si.
Jeg føler ikke at jeg blir tatt alvorlig når jeg forteller om mine problemer, og opplever at hun avfeier, bagatelliserer og generaliserer det jeg har på hjertet.
Når hun ærbødigst har hørt på det du har å si, så har hun ikke virkelig lyttet, og det virker som om det du sier går inn det ene øret og ut det andre.
Når timen nærmer seg slutten, blir hun tydelig rastløs og jager deg nærmest på dør - hun sier ha det FØR du har reist deg og gjort antydning til å gå.
Hun er absolutt ikke for sarte eller følsomme sjeler, for hun vil kjøre over deg og få deg til å føle deg liten, uviktig og uverdig hennes dyrebare tid.

Jeg unner absolutt ingen andre denne erfaringen, og håper folk har vett på å lese anmeldelser før dem skifter til denne fastlegen - noe jeg ikke gjorde og har erfart på den harde måten.

Med dette sagt så ønsker jeg denne dama god bedring.

Meget godt fornøyd.

Hyggelig, føler vi har en god kommunikasjon.
Føler jeg som pasient blir hørt.
Blir alltid fulgt opp.
Nesten alltid presis.
Kommer alltid raskt inn hvis det er ekstra behov.

fornøyd

forstår mine problemer og ba meg ikke om å gå ned i vekt (selvom jeg kunne trengt det; nevner dette fordi mange kommentarer handler om det her). Fikk riktige medisiner og er ellers fornøyd med henne som lege. Byttet kun fordi det var langt å dra for å besøke legen.

Tar meg ikke seriøst

Har knekt halebenet etter fødsel og sliter med svimmelhet og stive ledd.
Legen nekter for at dette har noe å gjøre med problemene mine, selv om MR viser at halebenet ligger feil vei.

Fikk resept på noe smertestillende og beskjed om å gå ned i vekt.

Skal aldri tilbake til henne.

Venter på pensjon

Har prøvd noen medisiner som egentlig er på resept til noen andre enn meg selv, og for første gang fant jeg noe som funket.
Gikk så til denne legen og fortalte at jeg har prøvd og funnet ut at dette funket for meg, og ville gjerne ha en resept. Ble blankt avvist og fikk beskjed om at de medisinene skulle jeg hvertfall IKKE bruke!
Har senere fått lest bruksanvisningen på medisinene og de er faktisk til den sykdomen!! Ble ikke overrasket når jeg så andre dårlige anmeldelser dessverre.
Styr unna!