Trine Berg Larsen

GMS Legekontoret

1987

GMS Legekontoret Telefonnummer63 97 90 9063 97 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trondheimsvegen - Jessheim 60 2050 Jessheim
Trine Berg Larsen er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Trine Berg Larsen

Flink

Aldri opplevd noen problemer, blir tatt seriøst og får en følelse av at hun genuint bryr seg. Eneste legen jeg har hatt og hun har ordnet og hjulpet meg mye gjennom årene med både psykiske og fysiske problemer

Mangel på empati og lang ventetid

En gang måtte jeg vente fem uker på time og en annen gang seks uker. Stresser seg gjennom timen. Meget dårlig oppfølging ved graviditet. Fikk ikke hjelp med en henvisning til gynekolog selv om jeg hatt vondt i magen og blødning i uke 12.

Bedreviter, lytter ikke til deg

Har hatt hun i noen år, og for å si det sånn, så har jeg sjeldent vært der. Ikke fordi jeg ikke har vært syk, men fordi jeg føler jeg ikke blir tatt på alvor. Veldig arrogant, jatter til deg når du snakker, og retter på deg når du snakker om steder du har smerter.

Hmm

Krise. Skeptisk til skader, første hun lurer på er om jeg egentlig har så vondt som jeg sier. Blitt spurt om jeg ‘’bare er ute etter sykemelding for å få fri fra jobb’’. Sjekker ikke det som blir fortalt er mest sannsynlig er problem. Frekk og u empatisk. Har rett og slett ikke lyst til å dra tilbake med en skade på grunn av legen, ikke sånn det skal være.

Arrogant, spydig og uempatisk

Føler meg alltid uvelkommen de få gangene jeg har vært på legetime hos henne. Hun har en ovenifra og ned holdning som gjør at du hverken føler deg hørt eller forstått. Anbefales ikke!