Trine Berg Larsen

GMS Legekontoret

Autorisasjon (1987)

GMS Legekontoret Telefonnummer63 97 90 9063 97 90 ...
Trondheimsvegen - Jessheim 60 2050 Jessheim
Trine Berg Larsen er en av 36 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Trine Berg Larsen

Trygg, erfaren og direkte

Jeg har brukt Trine som fastlege helt siden hun begynte på GMS, og det er leeenge siden. Jeg leser anmeldelsene, og kan forstå de som har negative opplevelser, for Trine er direkte i sin form og kan helt klart fornærme mange! Hun stiller krav til deg som pasient og «kaller en spade for en spade». Men jeg har alltid følt meg veldig trygg og godt i vare tatt. Jeg går ikke til lege for å få en venn, men for å bli undersøkt/behandlet ! I perioder i løpet av disse årene har jeg behøvd tettere oppfølgning, og Trine har vært en kjempe resurs! Så er du «en sart blomst» er dette ikke legen for deg, men tåler du direkte tale og at legen stiller litt krav til deg, så er Trine en utmerket lege!

Arrogant, spydig og uempatisk

Første time hos ny lege var guffent. Følte meg liten og ble ikke hørt. Prøvde å spørre om ting ,men fikk ikke svar . Ble bare ignorert og følte meg som luft.
Var ikke hjelpsom og veldig kvaas i sine svar som var korte og uforståelig.
Veldig utydelig og lite vennlig. Fikk meg bare til å føle meg uvell og liten. Styr unna denne dama .
Var gråtkvalt og vil aldri tilbake til Trine Berg Larsen.

Kunnskapsrik voksen dame

Har gått til Trine siden 2007, og må dessverre bytte fastlege til nærmere hvor jeg bor.

Jeg sier dessverre da Trine mine opplevelser med henne er utelukkende positiv.

Gjennom disse 13 årene har behovet for lege vært forskjellig, hvor jeg i noen perioder har trengt tettere oppfølging enn i andre. Det skal imidlertid være sagt at Trine ikke er en lege som «diller og daller», jeg opplever at hun er rett fram i sine betraktninger og setter noen krav og forventinger til hva en selv kan bidra med som pasient. Hun har sendt meg videre til spesialist i de tilfeller hvor hun har funnet dette nødvendig, og kaller selv inn til oppfølgingstimer der hun ser at hun trenger å følge utviklingen. Min opplevelse er at Trine oppriktig ønsker å være en faglig støttespiller for meg som pasient, slik at jeg får maksimalt utnyttelse av egen livskvalitet og helse!

Både ved akutte og ordinære timeavtaler har jeg opplevd kort ventetid.

Jeg kan på det varmeste anbefale Trine som fastlege –men dersom du har behov for en lege som går litt rundt grøten, og som holder tilbake på å ansvarliggjøre deg som pasient, bør du kanskje velge noen andre. Jeg håper min nye fastlege har noen av de kvalitetene jeg har blitt vant med hos Trine gjennom de siste 13 årene.

Dyktig lege som gjør jobben sin grundig

Svært fornøyd med denne legen. Hun har lang erfaring, og det er trygt å gå til henne fordi hun sier det som det er. Lytter, men er også tydelig. Blir alltid tatt på alvor og hun undersøker grundig. Dersom hun er usikker henviser hun videre. Beste anbefaling!

En deevaluerende, uempatisk og arrogant lege.

Styr unna denne legen om du ikke vil bli definert på 15 minutter. For hun vet alt om deg og vet aller best for deg... om du er uenig i det, da er du lite mottakelig for informasjon og tar ikke i mot hennes refleksjon. En refleksjon hun mener hun gjør når hun er autoritær og nedlatende!!!
I tillegg kjenner du ikke igjen samtalen når du leser i journalen din....navn er feil, dato er feil og hun skriver ikke det positive du har sagt... hun selekterer og lager sitt eget subjektive bilde av situasjonen.. uten å søke etter bakgrunn. Absolutt ikke objektiv, svært subjektiv i sin journalskriving... tilegner deg ting du aldri har sagt...
Hun får deg til å føle deg elendig!