GMS Legekontoret

Trondheimsvegen - Jessheim 60 2050 Jessheim

Siste vurderinger av GMS Legekontoret

Dyktig

Lege: Trine Berg Larsen Skrevet

Har hatt Trine Berg Larsen som fastlege i mangen år.
Hun kan virke bestemt, men når du blir kjent med henne er hun en veldig hyggelig og lyttende lege. Flink til å sende deg videre til spesialist dersom hun er i tvil, eller vil bekrefte sine mistanker. Hun har fått meg til spesialist mange ganger, og med sin erfaring vet hun hvem som skal kontaktes. Følger deg opp og har også tid til en liten prat. Legene har en jobb å gjøre og må også forholde seg til sine retningslinjer ved sykemelding og reseptutskrivelse. Det gjør hun. Anbefales!

Profesjonell og flink lege

Lege: Trine Berg Larsen Skrevet

Har hatt henne som fastlege i over 6 år, og har bare opplevd at hun følger meg opp og tar meg seriøst. Hun er presis og spør alltid hvordan det går med meg. Som mange sier kan hun virke veldig streng, men det synes jeg bare er positivt da du ikke trenger en lege som sykemelder deg for hver minste ting. Hun snakker fra levra og det tror jeg mange trenger å høre. Bare positive erfaringer her, og kan med hånden på hjertet si at hun er en av de beste fastlegene jeg har hatt.

Flink og sympatisk lege

Lege: Dietrich Friedrich Kuhlen Skrevet

Det er slik en lege skal Være. Grundig, hyggelig, rolig og hadde tid! Vil absolutt anbefale denne legen

Inngrodd sjel

Lege: Trine Berg Larsen Skrevet

Flytta til Østlandet for bortimot 6 mnd siden, og skiftet derfor fastlege til denne inngrodde kreaturen.
Jeg ble veldig sjokkert alt ved mitt første møte med dette kvinnemennesket, da hun knapt klarte å se opp fra pc-skjermen for å hilse på meg - dette har gått igjen ved senere besøk.

Det virker som om hun har vært i yrket sitt altfor lenge, blitt herda og sær opp igjennom årene, og derfor har mistet all sans for sympati og genuin interesse for pasientene sine og deres velvære.

Hun har en kjølig og arrogant ovenfra-og-ned holdning til det du måtte ha og si.
Jeg føler ikke at jeg blir tatt alvorlig når jeg forteller om mine problemer, og opplever at hun avfeier, bagatelliserer og generaliserer det jeg har på hjertet.
Når hun ærbødigst har hørt på det du har å si, så har hun ikke virkelig lyttet, og det virker som om det du sier går inn det ene øret og ut det andre.
Når timen nærmer seg slutten, blir hun tydelig rastløs og jager deg nærmest på dør - hun sier ha det FØR du har reist deg og gjort antydning til å gå.
Hun er absolutt ikke for sarte eller følsomme sjeler, for hun vil kjøre over deg og få deg til å føle deg liten, uviktig og uverdig hennes dyrebare tid.

Jeg unner absolutt ingen andre denne erfaringen, og håper folk har vett på å lese anmeldelser før dem skifter til denne fastlegen - noe jeg ikke gjorde og har erfart på den harde måten.

Med dette sagt så ønsker jeg denne dama god bedring.

Meget godt fornøyd.

Lege: Trine Berg Larsen Skrevet

Hyggelig, føler vi har en god kommunikasjon.
Føler jeg som pasient blir hørt.
Blir alltid fulgt opp.
Nesten alltid presis.
Kommer alltid raskt inn hvis det er ekstra behov.