GMS Legekontoret

Telefonnummer63 97 90 9063 97 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trondheimsvegen - Jessheim 60 2050 Jessheim

Siste vurderinger av GMS Legekontoret

Tabletter

Lege: Saima Ashraf Skrevet

Denne legen kan ikk anbefales. Skriver ut medisiner i bøtter og spann. Forsiktig med hva du kan spise av dette.

Ikke å anbefale.

Lege: Saima Ashraf Skrevet

Denne legen har vi hatt så dårlige erfaringer med. Hun hilser ikke ved ankomst, og har aldri sett et smil fra henne. Ved alvorlige skader, henviser hun sjelden videre. Det viser seg sterkt at hun ikke har empati. Ikke å anbefale som lege!

Alltid tatt på alvor

Lege: Trine Berg Larsen Skrevet

God oppfølging. Kontakter eksperter når det trengs. Har gått der i mange år og føler meg trygg og ivaretatt når jeg er der.

Flink

Lege: Trine Berg Larsen Skrevet

Aldri opplevd noen problemer, blir tatt seriøst og får en følelse av at hun genuint bryr seg. Eneste legen jeg har hatt og hun har ordnet og hjulpet meg mye gjennom årene med både psykiske og fysiske problemer

Mangel på empati og lang ventetid

Lege: Trine Berg Larsen Skrevet

En gang måtte jeg vente fem uker på time og en annen gang seks uker. Stresser seg gjennom timen. Meget dårlig oppfølging ved graviditet. Fikk ikke hjelp med en henvisning til gynekolog selv om jeg hatt vondt i magen og blødning i uke 12.