GMS Legekontoret

Tlf: 63 97 90 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av GMS Legekontoret

Kunnskapsrik og dyktig.

Lege: Saima Ashraf Skrevet

Har fått god hjelp av fastlegen, føler at jeg blir tatt på alvor og fått god hjelp med det som har vært utfordrende. Kunnskapsrik og har alltid gode råd/ veiledning med det jeg trenger hjelp til. Veldig fornøyd!

Dyktig

Lege: Trine Berg Larsen Skrevet

Har hatt Trine Berg Larsen som fastlege i mangen år.
Hun kan virke bestemt, men når du blir kjent med henne er hun en veldig hyggelig og lyttende lege. Flink til å sende deg videre til spesialist dersom hun er i tvil, eller vil bekrefte sine mistanker. Hun har fått meg til spesialist mange ganger, og med sin erfaring vet hun hvem som skal kontaktes. Følger deg opp og har også tid til en liten prat. Legene har en jobb å gjøre og må også forholde seg til sine retningslinjer ved sykemelding og reseptutskrivelse. Det gjør hun. Anbefales!

Profesjonell og flink lege

Lege: Trine Berg Larsen Skrevet

Har hatt henne som fastlege i over 6 år, og har bare opplevd at hun følger meg opp og tar meg seriøst. Hun er presis og spør alltid hvordan det går med meg. Som mange sier kan hun virke veldig streng, men det synes jeg bare er positivt da du ikke trenger en lege som sykemelder deg for hver minste ting. Hun snakker fra levra og det tror jeg mange trenger å høre. Bare positive erfaringer her, og kan med hånden på hjertet si at hun er en av de beste fastlegene jeg har hatt.

Flink og sympatisk lege

Lege: Dietrich Friedrich Kuhlen Skrevet

Det er slik en lege skal Være. Grundig, hyggelig, rolig og hadde tid! Vil absolutt anbefale denne legen

Inngrodd sjel

Lege: Trine Berg Larsen Skrevet

Flytta til Østlandet for bortimot 6 mnd siden, og skiftet derfor fastlege til denne inngrodde kreaturen.
Jeg ble veldig sjokkert alt ved mitt første møte med dette kvinnemennesket, da hun knapt klarte å se opp fra pc-skjermen for å hilse på meg - dette har gått igjen ved senere besøk.

Det virker som om hun har vært i yrket sitt altfor lenge, blitt herda og sær opp igjennom årene, og derfor har mistet all sans for sympati og genuin interesse for pasientene sine og deres velvære.

Hun har en kjølig og arrogant ovenfra-og-ned holdning til det du måtte ha og si.
Jeg føler ikke at jeg blir tatt alvorlig når jeg forteller om mine problemer, og opplever at hun avfeier, bagatelliserer og generaliserer det jeg har på hjertet.
Når hun ærbødigst har hørt på det du har å si, så har hun ikke virkelig lyttet, og det virker som om det du sier går inn det ene øret og ut det andre.
Når timen nærmer seg slutten, blir hun tydelig rastløs og jager deg nærmest på dør - hun sier ha det FØR du har reist deg og gjort antydning til å gå.
Hun er absolutt ikke for sarte eller følsomme sjeler, for hun vil kjøre over deg og få deg til å føle deg liten, uviktig og uverdig hennes dyrebare tid.

Jeg unner absolutt ingen andre denne erfaringen, og håper folk har vett på å lese anmeldelser før dem skifter til denne fastlegen - noe jeg ikke gjorde og har erfart på den harde måten.

Med dette sagt så ønsker jeg denne dama god bedring.

Meget godt fornøyd.

Lege: Trine Berg Larsen Skrevet

Hyggelig, føler vi har en god kommunikasjon.
Føler jeg som pasient blir hørt.
Blir alltid fulgt opp.
Nesten alltid presis.
Kommer alltid raskt inn hvis det er ekstra behov.

Trodde ikke det jeg hørte.

Lege: Trine Berg Larsen Skrevet

Jeg vil bare si at jeg aldri har skrevet vurderinger av noen på nett, men denne gangen måtte jeg bare. Jeg hadde gledet meg til å møte min nye fastlege, men ble rett og slett sjokkert etter besøket. Maken til overlegen,bastant og uempatisk har jeg aldri sett maken til. Det hele endte opp med at jeg begynte å strigråte, og ble sendt ut for tiden var ute. kommentaren var " uff." Jeg fikk heller ikke beskjed om å gå ned i vekt ellernoe sånt...Svaret jeg fikk angående mine saker lød såpass at jeg ikke trodde det jeg hørte..
Gikk rett hjem å byttet. Vil absolutt ikke anbefale...

DR, SAIMA ASHRAF, EN ALLE TIDERS LEGE.

Lege: Saima Ashraf Skrevet

Dr. Saima Ashraf er ikke bare en veldig dyktig, profesjonell lege, hun er en person som forstår og tar seg tid til medmennesker og viktig. Og være så heldig og finne en slik lege er ikke bare en velsignelse, det er med stor glede jeg anbefaler Dr. Saima Ashraf.

Dr. Saima Ashraf is not only a highly competent, professional medical doctor; she is a person who understands the importance of human individuality as well as giving first class attention. It is not only a blessing to find such a doctor; it is my great pleasure to recommend Dr. Saima Ashraf.

fornøyd

Lege: Trine Berg Larsen Skrevet

forstår mine problemer og ba meg ikke om å gå ned i vekt (selvom jeg kunne trengt det; nevner dette fordi mange kommentarer handler om det her). Fikk riktige medisiner og er ellers fornøyd med henne som lege. Byttet kun fordi det var langt å dra for å besøke legen.

Beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Konrad Martin Jamrozy Skrevet

Alltid forståelsesfull og lyttende. Meget dyktig lege.han tar seg alltid tid. Tar alltid de prøver som er nødvendig

Tar meg ikke seriøst

Lege: Trine Berg Larsen Skrevet

Har knekt halebenet etter fødsel og sliter med svimmelhet og stive ledd.
Legen nekter for at dette har noe å gjøre med problemene mine, selv om MR viser at halebenet ligger feil vei.

Fikk resept på noe smertestillende og beskjed om å gå ned i vekt.

Skal aldri tilbake til henne.

Lyttende og vennlig

Lege: Hallvard Emorsten Skrevet

Han er rolig og lyttende, og tar imot de innspill jeg kommer med. Han forholder seg den saken jeg legger frem på en profesjonell måte uten å virke avvisende. Han følger godt opp i forhold til hva vi blir enige om skal gjøres. Han behandler meg med respekt.

Flott fastlege!

Lege: Konrad Martin Jamrozy Skrevet

Jamrozy er alltid er imøtekommende, tilgjengelig og lyttende .Utrolig hyggelig og avslappet lege. Anbefales

Lyttende og empatisk

Lege: Dietrich Friedrich Kuhlen Skrevet

Har hatt han som fastlege i mange år og er meget fornøyd.
Han er alltid lyttende og har god tid. Er empatisk og viser stor evne og vilje til å hjelpe. Han sender henvisninger dersom det er noe han ikke kan hjelpe med.
Kan ikke ønske meg en bedre lege, og har vært så heldig å få han som fastlege også til mine barn.

Venter på pensjon

Lege: Trine Berg Larsen Skrevet

Har prøvd noen medisiner som egentlig er på resept til noen andre enn meg selv, og for første gang fant jeg noe som funket.
Gikk så til denne legen og fortalte at jeg har prøvd og funnet ut at dette funket for meg, og ville gjerne ha en resept. Ble blankt avvist og fikk beskjed om at de medisinene skulle jeg hvertfall IKKE bruke!
Har senere fått lest bruksanvisningen på medisinene og de er faktisk til den sykdomen!! Ble ikke overrasket når jeg så andre dårlige anmeldelser dessverre.
Styr unna!

Flink lege som tar meg på alvor

Lege: Trine Berg Larsen Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med denne legen. Hun er lyttende og tar meg på alvor. Hun krever egeninnsats, noe jeg synes er bra. Vil anbefale henne til andre

Lite forståelsesfull lege!

Lege: Trine Berg Larsen Skrevet

Føler hun bagatelliserer problemene mine og ikke tar meg på alvor. Nedlatende og arrogant mot meg. Synes ikke hun har evnen til å sette seg inn i andres situasjon.
Nekter å skrive ut medisiner som er "vanedannende". Får til svar at disse preparatene er kun for eldre???
Tar ikke dobbeltime om man føler man har mye på hjertet.
Bytter fastlege etter kun å hatt henne 1,5 år.
Synd de flinke og forståelsesfulle legene ikke har ledige plasser..

Synes også den ene sekretæren der kunne ha tatt seg et servicekurs eller to, frekk på tlf da jeg ønsket å endre timen jeg hadde fått.

Dyktig!

Lege: Mona Helen Ringstad Skrevet

En dyktig og grei lege!
Lytter til d du har å si og hjelper deg videre med henvisninger..
Vikaren synes jeg ikke noe om.. Håper mona er tilbake nå...

Savner denne legen etter at jeg flyttet.

Lege: Inge Nessiøy Skrevet

Jeg måtte bytte lege da jeg flyttet fra kommunen for åtte år siden, men jeg savner denne legen enda. Følte at jeg kunne stole på han og at han brydde seg. Det betyr mye. Han strakk seg innimellom lenger enn det man kan forvente av en lege for å hjelpe, og jeg var i en situasjon der jeg trengte myyye hjelp. Om jeg noen gang kommer tilbake til Jessheim håper jeg det dukker opp en åpning, så jeg kan få han tilbake, men det tror jeg skal godt gjøres. Han er populær. Da jeg var pasient der var også konen hans helsesekretær der, og hun er verdens søteste. Varme personer begge to.

En veldig dyktig og god lege

Lege: Inge Nessiøy Skrevet

Bare med enkle ord: Jeg er kjempeglad for at jeg har Inge Nessiøy som fastlege!!