GMS Legekontoret

Trondheimsvegen - Jessheim 60 2050 Jessheim

Siste vurderinger av behandlere ved GMS Legekontoret

Dyktig, fleksibel, og imøtekommende

Lege: Mona Helen Ringstad Skrevet

Min fastlege, hun lytter, ser deg, og tar seg tid. Hun henviser videre til spes., eller ringer direkte til spes. på a-hus om hun er usikker og ringer pasienten opp igjen samme dag/dagen etter.
Når jeg ankommer hennes kontor er det alltid hyggelig, føler deg velkommen til å dele det som gjelder og du blir sett, hørt på og bli verdsatt.

Trygg, erfaren og direkte

Lege: Trine Berg Larsen Skrevet

Jeg har brukt Trine som fastlege helt siden hun begynte på GMS, og det er leeenge siden. Jeg leser anmeldelsene, og kan forstå de som har negative opplevelser, for Trine er direkte i sin form og kan helt klart fornærme mange! Hun stiller krav til deg som pasient og «kaller en spade for en spade». Men jeg har alltid følt meg veldig trygg og godt i vare tatt. Jeg går ikke til lege for å få en venn, men for å bli undersøkt/behandlet ! I perioder i løpet av disse årene har jeg behøvd tettere oppfølgning, og Trine har vært en kjempe resurs! Så er du «en sart blomst» er dette ikke legen for deg, men tåler du direkte tale og at legen stiller litt krav til deg, så er Trine en utmerket lege!

Lyttende

Lege: Kishananth Velauthapillai Skrevet

Veldig fornøyd med Kishananth.
Han tar seg tid til å lytte og gir seg ikke før han finner en løsning.
Svarer på henvendelser rask og effektivt. Trenger ikke å møte opp hvis det er en medisin du har hatt tidligere, selv om ikke foreskrevet av han.

Arrogant, spydig og uempatisk

Lege: Trine Berg Larsen Skrevet

Første time hos ny lege var guffent. Følte meg liten og ble ikke hørt. Prøvde å spørre om ting ,men fikk ikke svar . Ble bare ignorert og følte meg som luft.
Var ikke hjelpsom og veldig kvaas i sine svar som var korte og uforståelig.
Veldig utydelig og lite vennlig. Fikk meg bare til å føle meg uvell og liten. Styr unna denne dama .
Var gråtkvalt og vil aldri tilbake til Trine Berg Larsen.

Dyktig og trygg

Lege: Kishananth Velauthapillai Skrevet

Jeg er Veldig fornøyd men denne legen. Han lytter og tar tid..kunnskapsrik :) anbefales på det sterkeste.