GMS Legekontoret

Telefonnummer63 97 90 9063 97 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trondheimsvegen - Jessheim 60 2050 Jessheim

Siste vurderinger av GMS Legekontoret

Nedlatende, ignorant

Lege: Trine Berg Larsen Skrevet

Var min første time etter jeg byttet fastlege, veldig skuffende.
Skulle følge opp svangerskapet, men fikk ikke mye ut av det. Fikk ikke noe informasjon, virket som hun var veldig rutinert og jeg var bare en av flere pasienter.
Hun spurte ikke om forholdene på arbeidsplassen min, noe jeg selv føler er veldig avgjørende her, menn dette var ikke en gang et tema for henne. Synes det var veldig rart der jeg har veldig stressende og hektiske arbeidsdager samt mye løfting. Hun lo nærmest av meg og sa hvis jeg slutter å bære ting og jobbe så tidlig i svangerskapet så kommer jeg til å abortere uansett... Og hvis jeg har taklet stresset så lenge så kan jeg takle det nå også. Blir veldig lei meg og usikker når selv sjefen min mener jeg ikke burde jobbe der mens jeg er gravid, og hun som ikke en gang spurte hva jobben går ut på bare lo av meg.
Første og siste timen hos denne legen, anbefaler ikke. Som flere skrev her, veldig nedlatende og ser ned på, tror hun vet bedre før hun hører problemet og går sikkert utifra at folk bare trenger en sykemelding for å slippe jobb. Ikke greit!!

Lege: Maria Vøyvik Skrevet

Maria er den beste legen jeg har hatt. Hun lager alltid tid til meg, og er flink til å lytte til problemene mine. Hun gir seg ikke før hun kommer til bunns med en sykdom, noe jeg har satt veldig pris på.

Likegyldig.

Lege: Saima Ashraf Skrevet

Hun henviser til feil spesialist/ sted. Skjærer uten å kommentere blodfortynnende, jeg trappet ned selv.
Har ikke tillit til henne.

Oppriktig interessert i pasienten

Lege: Saima Ashraf Skrevet

Dyktig faglig og i tillegg oppriktig interessert og engasjert i meg som pasient. Tar seg god tid.
Veldig fornøyd med henne som fastlege etter å ha byttet flere ganger på grunn av tidligere uengasjerte fastleger!

Arrogant, korrigerende, uempatisk

Lege: Trine Berg Larsen Skrevet

Hun føles dømmende. Hun gir "velmenende" råd på en slik måte at du føler deg tråkket på og mindreverdig.

Hun tar tester og følger opp det som skal følges opp.

Det er ingen god følelese å være lei seg etter at man går ut av legekontoret pga måten man er blitt snakket til på.

Hennes råd er nok både riktige og ment godt, men de legges frem på en særdeles formanende og lite hyggelig måte.