GMS Legekontoret

Trondheimsvegen - Jessheim 60 2050 Jessheim

Siste vurderinger av behandlere ved GMS Legekontoret

Lyttende, kunnskapsrik og imøtekommende

Lege: Kishananth Velauthapillai Skrevet

Tar seg alltid god tid. Er blid, kunnskapsrik og imøtekommende. Ringer selv med prøvesvar når det er nødvendig. Føler meg godt ivaretatt og er svært fornøyd.

Kunnskapsrik voksen dame

Lege: Trine Berg Larsen Skrevet

Har gått til Trine siden 2007, og må dessverre bytte fastlege til nærmere hvor jeg bor.

Jeg sier dessverre da Trine mine opplevelser med henne er utelukkende positiv.

Gjennom disse 13 årene har behovet for lege vært forskjellig, hvor jeg i noen perioder har trengt tettere oppfølging enn i andre. Det skal imidlertid være sagt at Trine ikke er en lege som «diller og daller», jeg opplever at hun er rett fram i sine betraktninger og setter noen krav og forventinger til hva en selv kan bidra med som pasient. Hun har sendt meg videre til spesialist i de tilfeller hvor hun har funnet dette nødvendig, og kaller selv inn til oppfølgingstimer der hun ser at hun trenger å følge utviklingen. Min opplevelse er at Trine oppriktig ønsker å være en faglig støttespiller for meg som pasient, slik at jeg får maksimalt utnyttelse av egen livskvalitet og helse!

Både ved akutte og ordinære timeavtaler har jeg opplevd kort ventetid.

Jeg kan på det varmeste anbefale Trine som fastlege –men dersom du har behov for en lege som går litt rundt grøten, og som holder tilbake på å ansvarliggjøre deg som pasient, bør du kanskje velge noen andre. Jeg håper min nye fastlege har noen av de kvalitetene jeg har blitt vant med hos Trine gjennom de siste 13 årene.

God på alle områder

Lege: Saima Ashraf Skrevet

Er presis, lytter, håndterer fysiske og psykiske plager godt. Kort ventetid på å få time. Alt i alt god opplevelse

Trygg, rolig og genuint opptatt av pasienten.

Lege: Kishananth Velauthapillai Skrevet

Veldig fornøyd. Lydhør,tålmodig, inkluderende og pliktoppfyllende. Virkelig godt fornøyd med denne legen. Vil anbefale han på det sterkeste.

Faglig sterk, profesjonell og tillitsvekkende

Lege: Saima Ashraf Skrevet

Kan ikke få fullrost Saima nok.

Som jeg ser flere andre har opplevd her, var jeg svært dårlig erfaring med vikaren hun hadde rundt 2018-2019. Dette påvirker dessverre omdømmet hennes her inne.

Heldigvis valgte jeg å «holde ut» til Saima var tilbake og vil ikke bytte fastlege for alt i verden!