GMS Legekontoret

Trondheimsvegen - Jessheim 60 2050 Jessheim

Siste vurderinger av GMS Legekontoret

Anbefales

Lege: Hallvard Emorsten Skrevet

Endelig en lege som jeg stoler på.Er engasjert og lytter.Jeg har vært hos mange forskjellige leger og Emorsten er eneste legen som har ringt meg å pratet.
Han er en av de som jeg kan takke for livet etter oppdagelse av kreft.

En deevaluerende, uempatisk og arrogant lege.

Lege: Trine Berg Larsen Skrevet

Styr unna denne legen om du ikke vil bli definert på 15 minutter. For hun vet alt om deg og vet aller best for deg... om du er uenig i det, da er du lite mottakelig for informasjon og tar ikke i mot hennes refleksjon. En refleksjon hun mener hun gjør når hun er autoritær og nedlatende!!!
I tillegg kjenner du ikke igjen samtalen når du leser i journalen din....navn er feil, dato er feil og hun skriver ikke det positive du har sagt... hun selekterer og lager sitt eget subjektive bilde av situasjonen.. uten å søke etter bakgrunn. Absolutt ikke objektiv, svært subjektiv i sin journalskriving... tilegner deg ting du aldri har sagt...
Hun får deg til å føle deg elendig!

Lite interessert

Lege: Saima Ashraf Skrevet

Saima tok problemet på alvor og var hjelpsom og lyttet. Jeg skulle gjerne beholdt henne som fastlege, men har byttet grunnet hennes vikar.

Hennes vikar Ane Urdal Bolstad er rake motsetningen. Det merkes godt at Ane er nyutdannet og uerfaren. Hun er lite interessert i pasienten, og kommer verken med forslag til medisinering eller hvordan bli kvitt problemet. Får rett og slett ikke noe ut av legebesøket.

Har byttet fastlege en del grunnet flytting men aldri opplevd lignende. Håper at hun ikke ansettes der igjen etter vikariatet.

Nedlatende, ignorant

Lege: Trine Berg Larsen Skrevet

Var min første time etter jeg byttet fastlege, veldig skuffende.
Skulle følge opp svangerskapet, men fikk ikke mye ut av det. Fikk ikke noe informasjon, virket som hun var veldig rutinert og jeg var bare en av flere pasienter.
Hun spurte ikke om forholdene på arbeidsplassen min, noe jeg selv føler er veldig avgjørende her, menn dette var ikke en gang et tema for henne. Synes det var veldig rart der jeg har veldig stressende og hektiske arbeidsdager samt mye løfting. Hun lo nærmest av meg og sa hvis jeg slutter å bære ting og jobbe så tidlig i svangerskapet så kommer jeg til å abortere uansett... Og hvis jeg har taklet stresset så lenge så kan jeg takle det nå også. Blir veldig lei meg og usikker når selv sjefen min mener jeg ikke burde jobbe der mens jeg er gravid, og hun som ikke en gang spurte hva jobben går ut på bare lo av meg.
Første og siste timen hos denne legen, anbefaler ikke. Som flere skrev her, veldig nedlatende og ser ned på, tror hun vet bedre før hun hører problemet og går sikkert utifra at folk bare trenger en sykemelding for å slippe jobb. Ikke greit!!

Lege: Maria Vøyvik Skrevet

Maria er den beste legen jeg har hatt. Hun lager alltid tid til meg, og er flink til å lytte til problemene mine. Hun gir seg ikke før hun kommer til bunns med en sykdom, noe jeg har satt veldig pris på.