GMS Legekontoret

Telefonnummer63 97 90 9063 97 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trondheimsvegen - Jessheim 60 2050 Jessheim

Siste vurderinger av GMS Legekontoret

Bedreviter, lytter ikke til deg

Lege: Trine Berg Larsen Skrevet

Har hatt hun i noen år, og for å si det sånn, så har jeg sjeldent vært der. Ikke fordi jeg ikke har vært syk, men fordi jeg føler jeg ikke blir tatt på alvor. Veldig arrogant, jatter til deg når du snakker, og retter på deg når du snakker om steder du har smerter.

Hmm

Lege: Trine Berg Larsen Skrevet

Krise. Skeptisk til skader, første hun lurer på er om jeg egentlig har så vondt som jeg sier. Blitt spurt om jeg ‘’bare er ute etter sykemelding for å få fri fra jobb’’. Sjekker ikke det som blir fortalt er mest sannsynlig er problem. Frekk og u empatisk. Har rett og slett ikke lyst til å dra tilbake med en skade på grunn av legen, ikke sånn det skal være.

Imøtekommende og pliktoppfyllende lege

Lege: Kishananth Velauthapillai Skrevet

Har et meget godt inntrykk av legen etter at han har fulgt opp min eldre mor på en god og betryggende måte. Kom på hjemmebesøk til henne, og hjalp oss med det som trengte å ordnes. Sympatisk og rolig. Ville ikke nølt med å velge ham som fastlege om jeg bodde i området.

Arrogant, spydig og uempatisk

Lege: Trine Berg Larsen Skrevet

Føler meg alltid uvelkommen de få gangene jeg har vært på legetime hos henne. Hun har en ovenifra og ned holdning som gjør at du hverken føler deg hørt eller forstått. Anbefales ikke!

Dyktig.

Lege: Mona Helen Ringstad Skrevet

Lytter til pasienten å tar ting på alvor.
Føler meg alltid trygg når jeg er hos henne. Har ingen ting negativt å si om henne.