GMS Legekontoret

Telefonnummer63 97 90 9063 97 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trondheimsvegen - Jessheim 60 2050 Jessheim

Siste vurderinger av GMS Legekontoret

Oppriktig interessert i pasienten

Lege: Saima Ashraf Skrevet

Dyktig faglig og i tillegg oppriktig interessert og engasjert i meg som pasient. Tar seg god tid.
Veldig fornøyd med henne som fastlege etter å ha byttet flere ganger på grunn av tidligere uengasjerte fastleger!

Arrogant, korrigerende, uempatisk

Lege: Trine Berg Larsen Skrevet

Hun føles dømmende. Hun gir "velmenende" råd på en slik måte at du føler deg tråkket på og mindreverdig.

Hun tar tester og følger opp det som skal følges opp.

Det er ingen god følelese å være lei seg etter at man går ut av legekontoret pga måten man er blitt snakket til på.

Hennes råd er nok både riktige og ment godt, men de legges frem på en særdeles formanende og lite hyggelig måte.

Behagelig og flink lege

Lege: Maria Vøyvik Skrevet

Har hatt Maria som lege i noe år nå, og får alltid god hjelp.
Hun tar meg på alvor, tar seg tid til å lytte og sender meg videre de gangene det er behov for det.

Veldig fornøyd!

Tabletter

Lege: Saima Ashraf Skrevet

Denne legen kan ikk anbefales. Skriver ut medisiner i bøtter og spann. Forsiktig med hva du kan spise av dette.

Ikke å anbefale.

Lege: Saima Ashraf Skrevet

Denne legen har vi hatt så dårlige erfaringer med. Hun hilser ikke ved ankomst, og har aldri sett et smil fra henne. Ved alvorlige skader, henviser hun sjelden videre. Det viser seg sterkt at hun ikke har empati. Ikke å anbefale som lege!