Ladan Salehivand-Shehni

Autorisasjon (2013)

Ladan Salehivand-Shehni er en av 69 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Ladan Salehivand-Shehni

Kunnskapsrik og empatisk

Ladan ser alltid mennesket. Hun møter deg på en profesjonell og empatisk måte, har ikke dårlig tid og tar seg til og med tid til å ringe opp om henvisning/resultater etc. Jeg har ikke ord for den ivaretakelsen vi opplevde som familie, da jeg var alvorlig syk. Både under og etter. Virkelig et fantastisk menneske, og en fantastisk lege. Hun er den beste fastlegen man kan ha! :)

Tilgjengelig og trygg lege

Jeg er veldig fornøyd med Ladan. Jeg opplever at jeg blir tatt på alvor. Jeg opplever at hun møter meg på det jeg forteller og at hun gjør det hun kan for å finne svar eller betrygge meg. Selvom hun har flere avtaler og tett program føler jeg alltid at hun har tid og er like lyttende. I tillegg er hun både blir og hyggelig. Ikke minst opplever jeg at hun er dyktig og godt oppdatert.

Super lege!

Veldig fornøyd med Ladan! Den beste legen jeg har hatt. Hun er veldig hyggelig, hun tar deg på alvor, bruker god tid, og er flink å lytte. Skal det henvises noen steder, evt skrives noen attester gjør hun jobben med engang. Hun har til og med ring meg på ettermiddagen/kvelden etter stengetid for å gi beskjeder når hun har hatt fullt opp på dagtid.